Kahvaltı yapmaya başladık. Şunu dedim "Bugün dördümüz bu evi o emlakçıyı satalım şirket bakmaya gideriz" dedim . Hepsi "tmm" Dedi kahvaltı yaptıktan sonra.Bulaşıkları yıkadık. Odama girdim . Dışarda kar yağdığı için. Kot pantalon giydim. Üstüne pembe sweet üstünde unicorn yazıyo. Deri ceketimi giydim siyah zincirli çantamı taktım. Bora'ya şöyle dedim "Ben kendi arabamla şirkete gidicem" dedim onlarda babalarının şirketine gidicekmiş. Bora'yı öptüm arabama bindim . Şirkete doğru sürdüm. Varmıştım. Asansöre bindim.Babamın odasına girdim. İçerde annemle babam kahve içiyorlardı. Yanlarına oturdum ve "Aşklar günaydın " dedim. Annem "günaydın kızım Dün evinize hırsız girmiş. Allahtan yanınızda Umut ve Bora vardı" Dedi. Babam şunu Dedi "Kızım o evi satmalısınız. Yerine güzel bir ev alın"dedi. Ben bir şey diyemeden annem "Kızım babandan çok para aldın.Daha para alma lütfen"dedi annem. Ben "Anne para almıycam. Evet evi satıcaz mimar olduğum için bir şirketle çalışmam lazım. Onun yerine 4 kişi Bora,ben,Umut,Sudem bir şirketle çalışmak yerine biz bir şirket açalım diğer şirketler bizi bulsun iş anlaşması olur.Size anlatmak istedim."dedim Babam şöyle Dedi. "Kızım bu çok iyi bir fikir. Ben bugün bir kaç yer bakarım. Seni ararım hep beraber bakarsınız" Dedi babam ve anneme "Tamam canlarım haydi görüşürüz öptüm"dedim ve odadan çıktım. Telefonla Bora'yı aradım. "Alo Hayat aşkım babanla konuştunmu biz hepimiz babalarımızla konuştuk paralar hazır sen nerdesin " Dedi ben "Aşkım şimdi asansöre bindim sen bizim evdemisin?" Dedim Bora "Eee"Dedi çok fazla düşündü. Ben "Nerdesin? Niye çok fazla düşündün" dedim biraz sinirliydim Bora "Sâkin ol aşkım. Markete gittim çikolata aldım bir sürü"Dedi ben "Tamam Sudeme söyle hazırlansın emlakçıyı evi satmaya gidicez" dedim Bora "Bak prenses bana kızma. Sudeme de söylerim. Öptüm" Dedi ben "Tamam prensim" dedim ve telefonu kapattım.
15dk sonra
Eve varmıştım.Arabaya Sudem bindi. Parmağında tektaş yüzük vardı.Paröağını tutarak ben "Ohaa kızım evlenme teklifi mi etti?" Sudem mutlu ve gülümseyerek "Evett. Hemen anlatıyım sen çıktıktan sonra Bora evden çıktı." Sudemin sözünü keserek. "Bora nereye gitti?" Dedim Sudem "Tatlım bunu söylememeliyim"Dedi çok sinirlendim ve bağırarak "SUDEM BIRA NEREYE GİTTİ HEMEN SÖYLE"dedim Sudem korka korka "Eski sevgili"sözünü kestim. Daha çok bağırarak "ESKİ SEVGİLİSİ Mİ BENİ ALDATIYOMU EVDE Mİ O" dedim Sudem "Hayır evde değil ama eski sevgili" Sözünü tekrar kestim "NERDEE SADECE YERİNİ SÖYLE" dedim Sudem söyledi arabayı hemen oraya sürdüm. Kumsala geldik Bora oradaydı yanında erkek vardı. Boranın yanına koştum. Sudem arabadaydı. Ağlayarak "Bora sen beni aldattınmı yazıklar olsun seni adam sanmıştım" dedim sağımı döndüm eski sevgilim ona çok aşık olmuştum çook eskiden ama o beni aldatmıştı. Bora "Yanlış anladın." Boranın sözünü kestim "Nerde o kız nerde. Bu adamın burda ne işi var" Dedim Eski sevgilim "Aşkım seni seviyorum seni aldattığım için özür dilerim" Dedi Kulaklarımı kapattım ağlamaya devam ettim. Bora eski sevgilime dövüyordu . Boranın kolundan tuttum. Bora benim ona küstüğümü sanmış. Ben "Sâkin ol prensim. Bu şerefsiz için değmez" dedim. Bora kolunu çekti ve bana "Asıl sana yazıklar olsun beni çok yanlış tanımışsın" Dedi ve beni bıraktı. Kulaklarım çınlıyordu hâlâ ağlıyordum. Ölmek istiyordum Sudem beni aldı Arabaya koydu arabayı kullandı. Eve geldik .
1 saat sonra
Boranın annesi arıyordu. Telefonu açtım. Boranın annesi ağlıyordu . Bora kaza geçirmiş...Okunma sayıları artıyor arkadaşlar iyi ki varsınız. Hikâyenin devamında Bora ölüyormu ölmüyormu? 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤