Zvono na vratima me prekida u pravom trenutku.
Već satima sedim i tražim sve što mogu o Maliku. Ne onom koji me je sinoć dočekao, već o stricu. Zayn je sitna riba u ovom poslu. Skoro da je nebitan, on je u senci svog strica. Ali taj čovek je bitan. Nedavno je postao jedan od vodećih mafijaša u okolini, to znam sa ulice. Sada pokušavam da pronađem sve što federalci imaju o njemu.
Zaklopim sve što radim pre nego što ustanem sa stola i odem da otvorim vrata. Prevrnem očima kada vidim ko je na njima.
Dečko tamne kože, predivnih punih usana i svetlih očiju se nasloni na okvir mojih vrata. „Hej, mala.", osmehne se onim svojim osmehom zbog kog su devojke spremne da mu rašire noge.
„Šta radiš ovde, Scott?", upitam ga.
Ali tek što to izgovorim, setim se da sa njegovom bratu uzela pištolj. Scottov pištolj.
„Došao sam da uzmem ono što je moje.", i bez dozvole, zakorači i uđe u moj stan. „Ali sam više došao kako bih ti ispunio želju da me vidiš. Znam da si mu samo zato uzela pištolj.", on kaže odlazeći ka dnevnoj sobi.
Nevoljna da se sada svađam i, možda, prebijem ga, zatvorim vrata za njim. „Da, ne možeš da veruješ koliko sam želela da te vidim.", odgovorim sarkastično idući za njim.
On se okrene ka meni. „Znam. Kažem ti, zato sam i došao.", kaže tiho prilazeći mi.
A ja se ne pomeram. Još uvek razmišljam želim li da ga isteram napolje ili ne. Odavno nisam imala dobar seks. A ovaj momak to pruža i to vrhunski.
Od kada sam ga prebila, između nas su se događale neke stvari. Izašao je iz bolnice i nastavio da se igra sa mnom, baš kao što to radi sada. Da me provocira.
Nije bilo potrebe da ga ponovo prebijam. Učinila sam to jednom, oduzela mu ulogu glavne face u kvartu. Ali njega je nešto vuklo da se čačka i udara tamo gde ne treba.
A te njegove provokacije su me jedne večeri toliko napalile da sam se sama bacila na njega. Mislila sam da to nikada neću uraditi, ali na taj osmeh sam i ja pala. Ne baš ja, ali one moje ženske potrebe jesu.
Tada smo prvi put spavali. I dogodilo se još par puta. Ali ničega tu nema sem seksa.
„Kad si već tu...", i sama počnem da mu prilazim, a on da korača unazad. „Šteta bi bila da te ne iskoristim.", kaže kada on zakorači u moju sobu. „I pošaljem nazad kući sa neotpakovanim kondomom."
Osmeh sa lica ne skida i zbog toga mi je još teže da se oduprem ovom nagonu u sebi.
A onda se samo baci nazad na krevet. „Možeš da radiš sa mnom šta god želiš.", raširi ruke.
Popnem se na krevet, samim tim i na njega obkoračivši ga. „To mi je i namera.", prošapućem pre nego što spustim usne na njegove i u istom trenutku se bacim na skidanje njegovih pantalona.
***
Bacam pogled na sat. Minut do dvanaest je. I ja sam na adresi sa papirića. Skoro. Skrenem u ulicu gde bi Malik trebao da me čeka i sada sam gde treba da budem. I to tačno na vreme.
Hodam napred sporije nego inače i pogledom diskretno gledam oko sebe. A onda ugledam lika koji mi je ponudio posao kako izlazi iz crnog auta.
Klasika. Zašto li sam gledala okolo kada se na par metara od mene nalazi vozilo sa zatamljenim staklima?
„Gospodin Malik te očekuje.", on kaže otvarajući mi vrata kako bih ušla.
Samo ga pogledam i bez reči uđem u auto.
YOU ARE READING
KILLERS (Zayn Malik)
Fanfiction„Volim osećaj koji mi pruža, znaš?", njen pogled je zaključen za crn metalan i težak predmet u njenoj ruci. „Volim kada mi prst stoji na obaraču. Volim kada mi je nečiji život u rukama.", poslednje reči gotovo da prošapuće. „Šta još voliš?", njen pa...