Ereni arayıp, Asilin bir hafta burada olmayacağını, istediği zaman çiftliğe gelebileceklerini söyledim. Sonra babinnemle, Asilin dedesi hakkında konuşup,onu iyileştirmemin mümkün olup olmadığını sordum.
"Senin gücün en üst seviyede, ne kadar çok şifa verirsen o kadar güçlenirsin.Sana bahşedilen bu iyiliği sık kullan, ama daha önce de söylediğim gibi gizli yap.Seni suistimal etmelerine izin verme."
"Beni cesaretlendirdin ,teşekkürler Yıldızım. Suya daha fazla ihtiyacım olur mu veya suya yetişe bilir miyim?"
"Ne kadar çok şifa verirsen, bedenin seni o kadar çok korur ve hayır suya fazla ihtiyacın olmayacak. Sadece acele etme. İyileşmesi biraz süre alabilir. Uzun zamandır yatağa bağımlıymış."
"Asil bu hafta yok, çiftliğe gelebilir misin? Seni aldırayım,hem kızlarda biraz izin yaparlar."
"Senin evine mi gelmemi istiyorsun? Beni davet ederken,evimize diye söylersen, yabancılık çekmem.
Orası senin yuvan unutma. Tabi ki gelirim, seninle konuşmak istediğim şeyler var. Ama iki gün sonra."
Babinnemden bu sözü alınca, ne kadar sevindiğimi anlatamam! Fakat benimle ne konuşacağını da merak etmedim değil!
Acaba evliliğimin sahte olduğunu anladı mı? Yıldızım, çok dikkatli ve akıllı bir kadın, onu kandırmak zor.
Neyse gelince anlarız. Aklı gidip geliyor, ama düzelme aşamasına geldik. İyi olduğunda kesinlikle gözünden bir şeyi kaçırmaz.
Asili ortalıkta göremeyince, çalışıyordur diye bende mutfağa girdim. Kızlarla çene çalıyormuş. Beni görünce yanındaki sandalyeyi işaret edip, "Gel otur" dedi.
"Size de kahve yapayım mı?"
"Lütfen ama, bir şartla siz yok, sen var veya Menekşe var, anlaştık mı?"
Lale, Asile baktı, o da omuzlarını silkti. "Evin hanımı ne derse o olur."
"Kahveleri içince evi gezmeye devam edelim mi? Sen telefonla görüşüyor dun, o yüzden buraya geldim. Ereni aradın sanırım."
"Evet, hem onu hem babinnemi aradım, bu hafta içinde beni ziyarete çiftliğe geleceğini söyledi.
Eren, ne zaman geleceğini söylemedi.Eğer, senin için bir sakıncası yoksa diğer arkadaşlarımı da çağırabilir miyim?"
"İstediğin kişiyi çağırabilirsin, Tuna hariç. Ayrıca, onları çiftliğe değil evimize çağır."
Kızlar, tenis maçı izler gibi bir bana, bir Asile bakıyordu."Ne?"dedim.
"Şey Asil abimi hiç bu kadar evcimen görmedik de, şaşırdık. Zaten sadece gündüzleri bir iki saatliğine, Kaya dedeyi görmeye gelir kalmazdı. Şimdi evden çıkası yok gibi!"
"Mine, çeneni topla sanırım düştü.Hah babanızda geldi.Hoş geldin Esat,"
"Hoş gördüm bey. Bu gelin hanım Menekşe galiba. Sizde hoş geldiniz gelin kızım."
Ayağa kalkıp Esat abiyle tokalaştım. "Sizi tanıdığıma sevindim. Böyle güzel kızlarınız olduğu için çok şanslısınız.
Bazı erkekler bir tek kadın bulamazken sizin etrafınız meleklerle çevrilmiş. Allah ayırmasın."
"Amin, güzel gelinimiz amin. Ben Şaziye'mi bulunca, zaten ne kadar şanslı olduğumu anladım."
"Bu taşlar biraz başıma başıma geldi kalk evi gezeceğiz. Ha bu arada bir gün Esat abinin serasını gezmeni öneririm."
"Seranız mı var? Şimdi anladım,kızlarınıza o yüzden çiçek isimleri koydunuz.Ne hoş."
Asil, elimden tutup, beni mutfaktan çıkarttı. Yalnız kalınca, elimi çekmek istedim, ama daha sıkı tutup yüzüme baktı.
"Artık ilk günkü gibi sana dokununca kusmuyorsun, sanırım o kadar iğrenç olmadığımı anladın. Hem kucağımda da bayağı rahat zamanlar geçirdin."
"Beni daima üzmeyi ve sinirlendirmeyi başarıyorsun! Sanırım bu durumdan ayrıca zevk alıyorsun.
Sana, kusmamın seninle ilgisi olmadığını söylemiş ve özür dilemiştim. Kucak meselesine gelirsek, hiç birinde farkında değildim, ayrıca,belki de veya yıllar sonra sığınacak bir yer aramış olabilirim.
Bunu fazla büyütmeyelim.Şimdi,evi gezecek miyiz, yoksa kavgamı edeceğiz?"
"Yani seni kucağıma alabilirim o zaman?"
"Yine kendine yontuyorsun, öyle bir şey söylemedim. Bir daha kucağına almanı ve yalnızken bana dokumanı istemiyorum.
Unuttun mu,evliliğimizde cinsellik veya temas yok demiştin,sadece başkalarının yanında, o da gerekirse bir birimize dokunabiliriz. Bu sabahki gibi öpmek yok."
"Hiç mi, şakadan da olsa!"
Sinirle dönüp yüzüne baktığımda sırıtıyordu. Ellerini kaldırıp teslim işareti yaptı ve evi gezdirmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODAM MENEKŞE KOKMAZSA UYUYAMAM ŞİFACI( bitti)
ParanormalBENİM KARIM OLACAKSIN. CEHENNEM BUZ TUTTUĞUNDA !. Daha olgun ve güzel vücutlar görmüşlüğüm var.Senin cılız vücuduna mı kaldım!.