Köszönöm!

1.2K 23 4
                                    

Sziasztok! Hát eljöttem az utolsó Minden, vagy semmi! bejegyzéssel. 

Először is szeretném azzal kezdeni, hogy hogyan indult el nekem ez a történet. Egyszerű, én is foci lázban égtem nyáron, de már előtte is figyelemmel kísértem a válogatott meccseit, csak nem olyan részletesen, ahogyan mostanában. Nem tudom, szerintem megható volt, hogy nyáron milyen fantasztikus hellyé váltak Budapest utcái, egyszerűen fenomenális, én is kint voltam jó pár meccs alatt. Mindenki kedves volt és közvetlen. Egy nagyvárosban, ami kicsit fura.

Egyik nap kidobott egy történetet a Facebook oldalam, név szerint Az utolsó meccs című fikciót. Megtetszett, imádtam, bár először furák voltak a magyar nevek. Ez előtt én írtam már Bloggeren, szóval nem úgy vágtam bele, hogy fogalmam sincs az írásról és nem nagyképűsködésből, de szerintem ez érezhető volt, habár nem a legjobb. Sokat fejlődtem szerintem, és ez számomra a legfontosabb.

Volt egy kis szünet azt hiszem a 7. rész után, ott történt bennem egy kis hanyatlás, le voltam amortizálódva ihletből. De aztán erőt vettem magamon és megírtam azt a fránya 8. részt, és utána már hasítottam. Közben pedig el is kezdtem, bevallom nem csak egy, hanem két új történetbe is, de azt majd később.

Szeretném megköszönni Nektek, olvasóimnak, követőimnek, hogy lázasan vártátok az új részeket, a kedves szavaitokat, az elismeréseket. Nagyon-nagyon remélem, hogy velem maradtok a következő történetemre is, ami Priskin Tamásról fog szólni, és már nagy izgalommal várom, hogy megoszthassam végre veletek is. 

Külön nagy köszönetet érdemel Vadász Éva, aki minden egyes fejezet részleteit szívesen fogadta és kommentálta, ezzel is több erőt és bátorságot adva, hogy írjam csak tovább! Komolyan, nélküled lehet el sem kezdtem volna a 8. részt!

És akkor pár adat: 
- A prológus 2016. júlus 18.-án került fel, az óta eltelt 6 hónap és 9 nap. (nem az órát és percet nem tudom, pedig kiszámolhatnám)
- Összesen 15 rész volt + prológus és a karácsonyi különkiadás
- Jelenleg, miközben ezt írtam, 4359-en olvastátok és 393 vote-ot kaptam Tőletek
- A legtöbben Magyarországról vagytok, de volt aki Romániából, Írországból, Németországból, Norvégiából és Amerikából is erre tévedt 
- A karácsonyi különkiadással és a prológussal összesen 79 oldalt (ami, ha könyvben lenne kinyomtatva, akkor 279 oldal lenne), 45 729 szót írtam le Nektek

Nem szeretném nagyon húzni, nehogy már unjatok, úgyhogy tényleg rendkívül hálás vagyok mindenért, köszönöm nektek!



Születésnapom alkalmából pedig, úgy döntöttem, hogy még ma nyilvánossá teszem az új történetemet, ami a Mikor rád nézek címet viseli, Priskin Tamás főszereplésével ugyebár. E mellett pedig egy Nagy Dominikes történetet is írok, illetve még szeretnék majd, de majd jelentkezem valahol, hogy szerintetek kiről legyen.
Remélem találkozunk még! Az új történetet megtalálhatjátok az oldalamon! 
https://www.wattpad.com/user/HeemsE 

com/user/HeemsE 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Minden, vagy semmi | Dzsudzsák Balázs |Where stories live. Discover now