2.rész

47 3 1
                                    

Feltéptem a borítékot,és kivettem belőle a levelet.Az állt benne hogy:
              Boldog szülinapot!
                                         H.                                                                             
Ledermedtem.Kavarogtak bennem a gondolatok,és az kérdeztem magamtól hogy miért?Azt hittem hogy utál..Na azt hiszem ennek még utánajárok.
Másnap reggel Dave szokásosan a kapuba állt,és megkaptam a reggeli csókomat is.A sulihoz érve még mindig Dave kezét fogtam,de ő mintha ott sem lennék, beszélt a többiekkel.
-Figyu!Nekem van egy kis dolgom, úgyhogy most megyek.-nem vártam meg a válaszát,nyomtam egy puszit az arcára,és besétáltam az épületbe.Rögtön Harry keresésére indultam.Bent volt a teremben.Odamentem hozzá.
-Köszi azt a levelet!
-Szívesen-mondta,azzal kiment a teremből.Sóhajtottam egyet,majd leültem a helyemre.
Csengetésig még beszélgettem egy kicsit Larával (legjobb barátnőm).Az első óránk töri volt,amin én feleltem.Most komolyan..miért vagyok ennyire szerencsétlen?!
A következő órán (irodalom) dolgozatot írtunk,ami most szerintem nem lett olyan rossz.Bioszon tovább mentünk az anyaggal,rajzon meglepően rajzoltunk,a matek elmaradt és végül tesin kosaraztunk.
Amikor kicsengettek az utolsó óráról is,én még megvártan Davet,mert moziba mentünk.
Már senki sem volt a folyosón csak én ültem az egyik puffon és fülhallgatóval a fülemben zenét hallgattam,amikor megpillantottam Harryt a folyosó végén.Valakivel telefonált és eléggé dühösnek tűnt.Lehúztam a hangot a telefonon,így hallhattam hogy miről beszélgetni.

-Van még bőr a képeden odamenni?! Undorító vagy!

Ennyit hallottam a beszélgetésből ugyanis Harry elment.Csengetésig még zenét hallgattam,és olvastam.Amikor már azt hittem hogy meghalok,megszólalt a csengő.Létezik Isten!!
Oda értünk a moziba kb. 10 perc alatt,és mivel csak fél óra múlva kezdődött a film,még gyorsan beugrottunk a mekibe.
A moziteremben a leghátsó sorba ültünk.Egy horrorfilmet néztünk,de nem nagyon tudtam rá koncentrálni,mert csak Harry járt a fejemben.Kivel beszélt? Miért volt ennyire ideges?
Hazafelé Davvel arról beszéltünk hogy hova menjünk legközelebb stb...
A kapunkba még beszélgettünk egy kicsit,aztán bementem és lepakoltan a cuccom.Lent anyu főzte a vacsorát,apu dolgozott és hogy végre én is kezdjek magammal valamit,megcsináltam a házimat,azt követően pedig olvastam,ami közben bealudtam.

You don't know me (Hungarian)Where stories live. Discover now