Gözümü açtığımda yerdeydim. Kardeşim iğneyi sırtıma sokuyon da bari bi koltuğa biyere koy bu ne insafsızlık. Filmlerde öyle oluyodu kız uyanır nerdeyim ben der ordan bi yakışıklı çıkar seni kaçırdım falan.
Neyse sakinim.Buraya yarım kalmış işleri bitirmek için gelmiştim. Ama birileri bana ayak bağı olacak belli. Sırtıma iğne sokmalar falan he he çok korktum.
Hızlıca ayağa kalkıp üstüme çeki düzen verdim. Arkamı dönünce bana dik dik bakan kızla karşılaştım. "Otur". Dedi. Kız hala dik dik bakıyordu ondan korkmamı bekliyordu boş boş bakınca hayal kırıklığına uğradı.
Kolundan tutup duvara yaslayınca tepki vermedi "niye karşı koymuyon kızım mazoşist misin?". Neden karşıma normal insanlar çıkmıyor ki, gerçi bende pek normal sayılmazdım.
Bir zamanlar sevdiğim adamın şimdi ebesini .. tamam kızmayın busefer cidden sakinim.Kız bana doğru dönünce "seni o mu gönderdi " dedi. Hay ben onun. "Hayır onun işini bitireceğim sende dökül herşeyi şimdi ". Kızın korkmasını beklerken yüzünde bir gülümseme belirdi. Abi anlamıyorum ki kafa mı yapıyo burası bi gülüyor bi susuyor.
" Burada onun sağ kolu var buraya girmen bile mucize seni görürse öldürür, örümcek ve Demir kardeş gibidir o yokken işlere Demir bakıyor.
Ama sen onu bitirmek istiyorsun sayende bizde kurtulabiliriz, sana yardım edicem benimle gel".Kıza bak be demin dilsiz gibi duran tek nefeste plan kurdu.
Kızı takip ettim boş bi odaya girip kapıyı kapattık bana bir sürü dosya verip " bunları al ve burdan git iş burda değil merkezde, biz burda çürüyoruz ama sen oraya gidersen herşey bitecek". Bizim dilsize bak yakınca FBI çıkıcak.Dosyaları alıp içeri geçtim iki adam elindeki silahlarla sohbet ediyorlardı.
Esmer olan kızıl saçlıya seslendi "Demir abi bunlar yeni". Aha şimdi benim ebem..Nasıl gidecektim lan ben şimdi. Arkamdan yine o kız gelince kulağıma fısıldadı. "Gizli odadan gidebilirsin". Bide gizli oda, vay anasını.
Gizli odadan güç bela çıkınca kendimi dışarıda buldum. Herşey şimdi başlıyor, dönüşü olmayan bir yol, bu benim hikayem ve benim zaferim olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİPNOZ
FantasyMASUMİYETİ HAYATINI ACILARLA DOLDURMUŞ MİRA'NIN SASHA'YA DÖNÜŞMESİYLE İNTİKAM VAKTİ BAŞLADI. İçinde hep bir yerlerde kalmış yaramaz kız çocuğu gün yüzüne çıkarak yeni bir hayata başlıyor.