018 - Csak te és én!

301 34 0
                                    

*.* Jame *.*

- Nem zavarsz, gyere csak be.-mondta Dave és beljebb mentem a lakásába.

- Most voltál fürődni?-tértem rá egy témára.

- Nem csak, gondoltam nem nyitok ajtót egy szál semmibe!-viccelődött el.

- És egy törölköző akadt a kezedbe épp?

- Úgy ahogy mondod!

Gondolkoztam el mi lenne sexibb neki, egy alsógatya vagy a törölköző? Vagy, hogy meztelen lenne? Jó ez így ahogy van!
Miért gondolkozok ezzen? Talán meleg vagyok? Vagy legalább is bisex?
Félek a választól még magamtól is

- Hogy hogy idejöttél.-törte meg a kínos csendet.

- Gondolkoztam.-fhu Jame ez szép volt. Bő válasz.

- És mire jutottál?

- Arra, hogy nem volt miért kiakadnom. Te saját életed, azt csinálsz amit akarsz! Nem szólok bele magánéletedbe, de barátok remélem vagyunk, mert furcsa,de valamiért fontos vagy nekem.-vajon miért fontos? Nem akarom azt, hogy ha nem kellek neki, akkor elrontsam a barátságot.

- Értelek. Minden szavadat értem.-hallottam beleegyezik a dologba.

Vàrj! Szóval nem akar tőlem semmit? Azt hittem azt fogja mondani, hogy neki máshogy kellek

^.^ Dave ^.^

Mit mondtam volna? Azt, hogy nem értem? Talán fél valamitől?
Tőlem?

Nem szeretnék rontani a helyzetünkön, így beleegyezek a dologba. Ha neki így jó, akkor legyen.

- Ma mit csinálsz?- kérdeztem tőle.

- Egy fél óra múlva indulnom kell haza, mert anyumnak segítek a takaritásba.

- Oké, értem. Azt hittem már ha átjössz tudunk beszélgetni jobban megismerni egymást.

- Szerintem előbb vegyél fel egy alsógatyát mielőtt leesik az rólad.-mutatott a derekamra csavart törölközőre.

Elmentem a komódonhoz és kivettem egy fehérneműt.

- Előtted vegyem át?-húztam az agyát.

- Még szép!!-mosolyodott el, de azért elfordult megadta a tiszteletet.

- Inkább kimegyek a fürdőbe.-nem adom be a derekam neki.

- Ahogy akarod én elfordultam.

Kimentem a fürdőszobába és felvettem az alsógatyámat és már vissza is mentem hozzá, leültem mellé az ágyra.

- És amúgy te mit csinálsz mikor nem épp engem keresel?

- Nem szoktalak keresni.-durcizott be.

- Na mit csinálsz?-inkább nem húzom az agyát most.

- Tanuló vagyok még. Gimnáziumba járok. Elitt iskola. De most Nyári szünet van, így pihenés. Még valami???

- És mit tanulsz?-nem hagyom annyiba ezt a témát.

- Mindent amit kell.-úgy látom nem szedem ki belőle.

- És te hova jártál iskolába?-jött visszafelé a kérdés.

- Én egy művészeti iskolába jártam. Éneket, táncot és színészetett tanultam 4 éven át. Leérettségiztem és ennyi. A munkahelyem is azért van mert ennyire sokszínű vagyok. Ja érettségi után elvégeztem egy pincér szakmát is. Ennyi lenne a válaszom. Remélem rövid voltam.

Jame ránézett az órára.

- Már ennyi az idő? Nekem mennem kell.

- Várj kikisérlek!

Fogtuk magunkat és kimentünk az előszobába és Jame veszi fel a cipőjét.

Muszáj elmondanom, amit akarok neki!

- Jame? És, ha én nem csak a barátod akarok lenni?

- Dave! Barátok vagyunk! Így lesz jó!

- Nem! Nem lesz jó!

- Miért akkor mi legyen?

Közelebb hajoltam hozzá.

Csak néztük egymást, az orrunk egymáshoz ért.

- Megszűnt a külvilág. Csak te és én.-suttogtam.

Még közelebb hajoltam, hogy a szánk egymásba forradjon. Én nekem ő kell senki más. Jövő nem érdekel, a jelenbe csak ő létezik nekem.

A szánk rátapadt egymáséra és egymásba forrtunk......

----------
Sziasztok

Remélem tetszett ez a rész is... Ha tetszett kérlek írj kommentet. A kövi rész meglepetést tartogat.
Vote-ni is szabad nyugodta.
Olvasólistához adni is szivesen hozzáadhatod.
Ha van véleményed, ne tartsd magadba nyugodtan írd le...

Esti jókívánság: Soha nem jó magadban tartani amit kiszeretnél mondani, legjobb kifejteni másoknak.

Peace!

Meleg Vallomásom... Veled kezdődött minden... I. Where stories live. Discover now