2.

524 18 1
                                    

Carla's pov.

Am mers. la studio cu baietii sa repetam,dupa vreo 2 ore am ales sa mergem la un restaurant toti 5 , mai exact eu,Liviu,Paul,Catalin si Erik. Noi ne strigam pe poreclele care le folosim cand suntem pictati pe fata si cantam,adica Ava,Veve,Cătă,Sergiu 1 sau 2.

Ana pov.

Dupa ce mi-am baut cafeaua la un restaurant am ales sa si mananc ceva ,mi-am comandat niste paste cu legume si bucatele de pui si o apa cu gheata si putin lime in ea. Cand sa imi aduca si bautura chelnerita am intrat cu ea in vorba,despre restaurantul lor.

-Sii...spui ca as putea lucra aici?spun eu increzatoare.

-Sigur,defapt nu mai am fete cu,care sa lucrez si eu sunt patroana,esti sigura?

-Da! Multumesc mult! As putea incepe de azi? Adica dupa ce termin aici. Spun si ma refer la mancarea mea.

-Desigur,vii inauntru sa semnezi ceva si sa iti dau un şorț,salariul il vei avea in fiecare luna iar ce primesti in plus de la clienti este al tau,trebuie doar sa duci comenzile la mese si sa aduci vasele de la mese,sa intrebi clientii daca mai vor ceva,vei lucra de luni pana vineri,de la 10 dimineata pana la 10 seara,cred ca stii.

-Ok,vin in 10 minute,trebuie sa termin aici.

-Bine,te astept.Spune si pleaca.

Doamne! Trebuie sa o sun pe mama! Sa ii spun acum? Oricum jobul asta e doar provizoriu.. cred ca o sun de acasă. Imi termin mancarea  si imi duc vasele inauntru,fiind privida ciudat de catre cariva clienti. Dupa ce semnez cateva chestii,iar sefa mea imi da un carnetel unde voi nota comenzile clientilor,numele ei fiind Ellen,incep sa merg pe la mese,iar treaba merge chiar bine,si nu e atat de greu sa duc niste mancare din restaurant,inafara restaurantului,mai toti oamenii din restaorant sau mutat la mesele de afara,deoarece inauntru e mai mare înăbuşală..

Dup 10 minute iau o doza de cola si o deschid sorbind din ea,era foarte cald,dar tot sunt fresh. Vad niste clienti venind si punandu-se la o masa mai mare,erau 5 baieti. Imi i-au carnetelul si ma indrept spre ei usor rusinata,chiar daca nu aveam de ce.

-Bună ziua!Aş putea sa va servesc cu ceva? Spun cand merg spre ei.

-Mmm da! Cu tine diseara? Spune unul dintre ei cu parul castaniu si usor carlionțat. Unul dintre ei,cu parul usor castaniu ii da un cot si ii face o fata gen"termină prostule".

-Reformulez,spun dupa ce imi dreg glasul si avand o fata usor nervoasa,vă pot servi cu ceva?

-Sigur,5 beri reci si o felie de pizza. Spune cel cu parul castaniu,imi zambeste si nu pot sa nu ma uit in ochii lui,erau de un negru atat de frumos,sincer nu am mai vazut ochi ca si astia. Chiar era foarte frumos,mai ales buzele lui pline,ne uitam amandoi in ochii altuia pana cand cel cu parul negru usor cret isi drege glasul puternic facandu ne sa ne retragem privirile.

-Poti merge odata sa aduci berile alea si pizza?Si tu Andrei,mai ai umpic si sari pe ea,ce dracu aveti?

-Imi pare rau,e prima zi aici,e vina mea. Spun si plec spre restaurant sa aduc bauturile si pizza.

Andrei pov.

-Ce dracu iti veni,Veve?

-Taci sau iti sparg fața,daca sunt fani pe aici? Se agita.

-Idiotule macar eu nu strig!

-Nu va mai certati baieti,spune calm Paul.

-Asa e,macar eu nu mai am putin si sar pe o chelnerita,spune Catalin(veve).

-Eu? Eu i-am facut avansuri sau tu? Idiotule! Nu te mai da la ea,ai prietena!

-Aaaa,da. Relaxeaza te omule,trebuie sa fim toti relaxati,mai ales ca peste cateva zile avem concertul..Si tu nu ai mai avut nici una in pat de la Nelea,esti trist rau,omule...spune Catalin.

Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum