Bölüm 34-Anlamak

2.1K 170 42
                                    

34

Taemin önündeki televizyona boş gözlerle baktı. En sevdiği TV showu olan, Running Man'i izliyordu. Genellikle bu show onu güldürürdü ama bugün güldürmüyordu.

Kwangsoo'nun şakasını komik bulmadı.Jaesuk'un boşboğazlıklarına kıkırdamadı. Monday coupleın etkileşimiyle ilgilenmedi.Jongkook'un vücuduyla hava atmasına bile ses çıkarmadı.

Taemin gözlerini yavaşça kapattı ve içini çekti. Bu günler onun için oldukça çılgındı.Minho'nun ani soğukluğu​, en iyi arkadaşının kendisine ihanet etmesi ve tek kardeşinin Taemin'den nefret ettiğini söylemesini üstlenmişti.

"Uh..." Taemin başını iki eliyle tuttu. "Sanırım patlayacağım..."

Ayakkabı sesleri duyunca Taemin başını çevirdi. Annesinin, güzelce giyinmiş olduğunu, yatak odasından çıktığını gördü.

''Anne?" Taemin seslendi. "Nereye gidiyorsun?"

Bayan Kim oğluna baktı ve gülümsedi. ''Arkadaşımın partisine gidiyorum. Eve bak,tamam mı?''

Taemin sadece başını salladı ve dikkatini televizyona geri verdi.

''Kurabiyeleri yemiyor musun?'' Bayan Kim masadaki çikolatalı kurabiyeleri işaret ederken sordu.

''Hayır...Kurabiyeleri genellikle Jongin bitirir.''

Bayan Kim,küçük oğlunun ismini duyunca kalbinin hızla attığını hissetti. Yutkundu ve zorla küçük bir acı gülümseme bıraktı. "Oh..."

Jongin'in adı yanlışlıkla ağzından çıktığında Taemin dudağını ısırdı.

''O zaman...'' Bayan Kim garipçe duruşunu düzeltti. ''Gidiyorum.Görüşürüz.''

Taemin başını salladı ve annesinin evden çıkmasını izledi. İç çekti ve kanepeye yattı.Sınavlar yarından sonraki gün başlayacaktı ama konunun bir cümlesini okumak için bile enerjisi yoktu.

Taemin derince bir nefes aldı ve yavaş yavaş bıraktı.Gözleri televizyondan masasındaki çikolatalı kurabiyedeydi.

''Jongin-ah..." Taemin somurttu. ''Ne zaman döneceksin?''

***

Bayan Kim bir süre önce aramış olduğu taksiye bindi.

''Seoul Sky Hastanesi,lütfen.'' Bayan Kim dedi.

Taksi şoförü başını salladı ve taksiyi sürmeye başladı.

Bayan Kim gergin bir şekilde dışarıya bakmaya başladı. Kocası ve Taemin'e Jongin'in hastalığından bahsetmemişti. İlk önce kendisi kontrol etmek istemişti.

Bayan Kim gözlerini başka yere çevirdi. Sıcak gözyaşı yavaşça siyah gözlerinden düştü.Jongin ona bir şey söylememişti.

Hiçbir şey.

Okul nasıl?

Boyun çok uzadı.

Erkek arkadaşın var mı?

Bayan Kim, titreyen alt dudağını ısırdı. Jongin'e bu soruları yıllardır hiç sormamıştı.

Neden farkında bile değildi? Jongin bayıldığında neden ona sormadı?

Bayan Kim kendini ebeveyn olarak başarısız hissetti. Jongin için anne olarak başarısız olmuştu. Özellikle Jongin ile Taemin'i karşılaştırmaya başladığında.

Ugly TwinsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin