16.Zase jiný..

175 7 0
                                    

"páni brácha ty jsi v tom až po uši,ale přeji ti to,určitě na něco příjdeš a pokud tě ona taky miluje tak to vymyslíte spolu neboj." vážně jsem rád,že mám takovou rodinu jako je takhle.

"děkuji jsem rád,že vás mám." obě jsem obejmul a odešel jsem nahoru napsat Rosie.

Všechno vím od Zayna a Payne je pěkný zmetek tak moc mě štve,že ti nemůžu pomoct jinak by vše zjistil,ale neboj spolu na něco určitě příjdeme.Už tě chci vidět.H*

odeslal jsem to a chvíli,čekal jestli odepíše když se nic nedělo odešel jsem zase dolů.Snad odepíše a nebude naštvaná ....

Před chvíli mi přišla SMS od Harryho. Bylo mi jasné,že mu to Zayn řekne. Samozřejmě se nezlobim,jen prostě já bych mu to neřekla. Už tak pro mě dělá moc jen tím, že se mnou tráví veškerý svůj volný čas.
Nevěděla jsem co odepsat a tak jsem mobil odložila na stolek. Teď řeším jedinou věc a tou je co se mnou udělá Liam po tomhle.
Přestala jsem na to myslet a šla jsem radši vypnout do sprchy. Když jsem vylezla jen v ručníku,lekla jsem se protože na posteli seděl Liam a já podle jeho výrazu nepoznala jeho náladu takže nevím jestli se zlobí.
" lekla jsem se." jen jsem mu řekla a šla jsem ke skříni pro nějaké věci na spaní.
" promiň nechtěl jsem tě vyděsit." přišel ke mě a políbil mě na odhalené rameno. Sama nechápu jeho chování myslela jsem,že se bude zlobit na to, že jsme byli s tím Zaynem.
" myslela jsem,že se zlobíš,že jsme byli s Malikem na tom kafe." musela jsem to prostě říct,chci vědět důvod jeho nálady.
" měla jsi strach, že ti za to něco udělám? K tomu nemám důvod zlatíčko. Přeci jen se to hodí když holky mluvili o našem dokonalém vztahu určité to řekne Stylesovi a ten bude moct puknout závistí, že já mám někoho tak dokonalého." aha tak o tohle mu šlo. Jenže kdyby jen věděl,že se sním scházím a cítím něco právě k Harrymu.
" dám si rychlou sprchu a pustíme si v posteli film co ty na to?" jen jsem kývla,nechci ho naštvat,když je teď tak milí. Než odešel políbil mě,byl to naštěstí jen rychlí polibek.
" pak teda přijď ke mě." ještě dodal než odešel.
Já jsem se šla konečně obléct. Sama nevím co si mám už sakra o jeho chování myslet pomalé mi připomíná počasí. Každou chvíli se chová jinak jednou je ke mě hrubý a mysli si snad,že jsem jeho majetek a podruhé se chová tak jako by chtěl získat moje srdce.

Oblékla jsem si tilko a kraťasi a přesunula se k Liamovi snad už je ze sprchy venku. Lehce jsem zaklepala a vstoupila.
Liam už ležel na posteli a už asi i hledal film na který se budeme koukat. A jako vždy měl na sobě jen boxerky.
" už jsem vybral film pokud to nevadí." vážně mě překvapuje.
" co kdybych zašla dolů udělat popcorn?" když už tak aspoň ze vším všudy.
" jo to zní dobře." otočila jsem se a odešla do kuchyně udělat ten popcorn. Mezi tím jsem přemýšlela co vlastně napsat tomu Harrymu. Když byl popcorn hotový šla jsem zpět za Liamem.
Lehla jsem si vedle něj. Před námi byl notebook. Popcorn jsem položila mezi nás a mohli jsme se začít dívat. Ani jsem se nezeptala co to je,ale už podle začátku jsem poznala,že pustil horor a ty já přímo nesnáším.
Ani nevím kdy se to stalo,ale prostě strachy jsem se přitulila k Liamovi.
" to se mi začíná líbit." zavrněl mi do ucha. Naštěstí dal jen preze mě ruku a dál jsme se koukali.
Film skončil a když jsem se otočila na Liama spal. Vypla jsem proto notebook a odnesla ho na stolek. Abych řekla pravdu vypadal roztomilé když spal. Přikryla jsem ho a sama jsem šla s mobilem v ruce na balkón. Sice byla zima a já měla jen pyžamo na který jsem hodila Liamovu mikinu  co tady ležela. Jen tak jsem tam stála a zimu jsem nějak nevnímala. Rozhodla jsem se konečně odepsat tomu Harrymu.

Harry sám víš jak je to složité a navíc kdyby zjistil,že se spolu takhle bavíme bylo by to ještě horší. Tohle nějak vyřeším sama. Za tebe jsem ráda, že mám a že mi aspoň takhle pomáháš. Vlastně toho pro děláš moc. Trávíš se mnou svůj volný čas a jsem aspoň z někým kdo mi zvedne náladu a jsem sním ráda. Chybíš mi a taky chci vidět. R*

Odeslala jsem to co kdybych si to rozmyslela a mobil schovala do kapsy od Liamový mikiny. Byla jedna hodina v noci takže si to nejspíše teď nepřečte. Lekla jsem se když mě po chvíli obejmuli kolem pasu ruce.
" proč nespíš a jsi tady v té zimě? Pojď dovnitř." promluvil Liam a otočil si mě k sobě.
" nemohla jsem usnout a tak jsem šla na vzduch jen tak přemýšlet." odpověděla jsem a šla sním dovnitř byl jen v boxerkách a venku byla opravdu zima.
Shodila jsem ze sebe mikinu a šla jsem si lehnout stejně tak i Liam.

Dneska jdu s holkama na ty nákupy a taky k tomu kadeřníkovi.Když tak nad tím uvažuji mohla bych si nechat vlasy zkrátit a třeba i obarvit kdo ví.

Obešli jsme snad všechny obchody co tu jsou.Holky toho nakoupili vážně moc a mě donutili,abych si taky něco koupila,abych se prý Liama v Paříži překvapila.Tomu jsem se chtěla smát,ale nakonec jsem si něco málo věcí koupila.

" co si uděláš s vlasy? Co jít na blond?" se asi vážně ty 2 zbláznili já a blondýna.

"nevím asi si je jen nechám zkrátit možná obarvit,ale ne na blond vypadala bych strašně." jen jsem jim odpověděla.

Nakonec jsem si je nechala zkrátit a svou tmavou barvu zesvětlit vypadá to opravdu dobře.Pak jsme šli konečně domů.Sama jsem se divila,že byl Liam z mých  vlasů nadšený.

Sama jsem se divila,že byl Liam z mých  vlasů nadšený

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

Dneska nastal den kdy budeme spolu s Liamem sami v Paříži,zrovna si balíme.Jeho rodina odjela už včera k večeru a mi si dnes balíme je 8 ráno.Nechce se mi tam,ale zase pokud by se Liam choval tak jak do teď a byl milý třeba by to tam mohlo být i hezký.No uvidíme necháme se překvapit. Co se týká Harryho neodepsal mi,sama nevím jestli je z té zprávy naštvaný nebo tak,ale nemá se na co zlobit opravdu mi nemůže nijak pomoct i kdybych chtěla. I když o ani netuší,že mi pomáhá jen tím,že je a jeho dokonalým objetím a úsměvem,který mě dostává do kolen.

Kdyby jen věděl jak to ve skutečnosti je a co cítím.....

Blind love...Kde žijí příběhy. Začni objevovat