Ma duc sus si dupa ce imi fac un dus lung si relaxant, ma schimb in pijamaua pufoasa, rosie, adormind imediat.
"-Andre?
-Jorge? Esti bine? intreb eu.
-Destul de bine.
-Am gasit o cale sa te salvam.
-Nu! tipa el. Trebuie sa ma uitati. Laur este foarte puternic si nu aveti nici o sansa in fata lui.
-Nu, Jorge. Nu mai gandi asa. O sa te salvam.
- Va rog, uitati de mine. imi zice acesta implorandu-ma.
-Niciodata. zic eu.
- Laur poate sa controleze mintile oamenilor. O sa fiti neputincioşi in fata lui.
-O sa reusim sa-l infrangem.
-Nu mai pot sa vorbesc.
-Stai, Jorge.
-Uitati-ma! spune acesta."
Deodata simt doua brate ce ma cuprind. Cand ma intorc il vad pe Eric. Acesta era imbracat intr-un tricou alb, si pantaloni scurti, negri.
-Scuze, pui! Nu am vrut sa te trezesc. imi zice el.
-Iubire, am avut iar un vis.
-Si ce ai aflat? ma intreaba el somnoros.
- Laur poate controla mintile.
-Ce? intreaba ingerul si pare ca tot somnul i-a disparut.
-Da. Tocmai ce mi-a spus Jorge. Ma duc sa le spun si celorlalti.
-Nu! Mai bine nu te duci. spune el razand.
-De ce?
- Pai in primul rand este 1:30, in al doilea rand ceilalti dorm deja. spune el zambind. Asa ca mai bine le spui dimineata.
-Of!
- Haide la somn, pui. Maine va fi o zi lunga.
Ma asez comod si adorm simtindu-ma bine in bratele protectoare ale lui Eric.
-Buna dimineata! zice ingerul dandu-mi un sarut.
-Neata!
-Haide la masa, iubire!
-Cine a facut mancare? intreb.
-Eu.
-Doamne, cum de te-am gasit? Arati ca un inger, esti un iubit minunat si pe langa asta mai si gatesti?
-Da. zice Eric zambind. Iub, am o intrebare.
-Spune.
-Pot sa iti aleg eu hainele? intreaba ingerul facand o fata de catelus.
-Sigur.
Acesta deschide dulapul scotand din el o bluza gri, pufoasa, niste blugi negri, ștrampi, o geaca neagra, o caciula gri si manusi de acceasi culoare.
-Gata.
-Wow! Arati minunat.
-Pai daca mi-a ales haine un iubit grozav. spun si amandoi incepem sa radem.
Jos toata lumea manca.
-Buna dimineata! zic eu.
-Neata! raspunde gasca.
- Ce faceti? intreb eu.
-Bine, tu?
-Bine si eu.
CITEȘTI
O lume doar a mea
FanfictionCe se intampla atunci cand nu sunt toti vrajitori?Oare il vor gasi pe el?Se vor lega multe prietenii? ANDREEA v-a accepta ca nu este un om obisnuit?Visele cui apartin de fapt?Aflati totul citind "O lume doar a mea".