••••• İYİ
OKUMALAR•••••
Gözlerimi baygınca açtığımda kımıldamaya çalıştım. Depo gibi bir yerdeydim, karanlıktı. Küçük bir pencereden sızan ışıkla etrafı inceledim. Bir sürü bidon vardı ve yerlerde sigara izmaritleri.
Tam ortada bir sandalyeye bağlanmıştım. Arkada sıkıca bağlanan ellerim, canımı acıtıyordu. Ellerimle düğümü açamaya çalıştım, ama bu pek mümkün değildi. Ayaklarıma kadar bağlanmıştım çünkü.
Deli gibi düğümü ararken kapının açılmasıyla ellerimi serbest bıraktım.
Bakışlarımı yere indirdim. Bakmaya korkuyordum
Sivri uçlu ayakkabısıyla bana doğru geldi ve tam önümde durdu. Kalbimin ritmi hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başlamıştı. Sertçe çenemden tuttuğu gibi başımı dikleştirdi. Işık tam yüzüne vurduğunda, dudaklarım aralandı.
Fazla korkunç görünüyordu.
"Ufaklık."
Nefesim kesildi
Bu mesaj atan kişiydi.
İçimden dik duracağıma dair söz verdim. Tek kaşımı kaldırdım.
"Senin gücün bu mu? Ellerimi bağlayarak,"
Gözlerimle etrafı gösterdim.
"Bu karanlık depoya koymak mı?"
Cıkcıkladı,
"Olmaz ufaklık. Canına susamadıysan, böyle konuşmamalısın."Güldüm.
"Beni korkutmaya falan mı çalışıyorsun? Hayır yani, ben böyle sadece çocukların yapacağı saçma oyunlarla korkmam."Çenesi kasıldı. Elinde ki sigarayı yere attı ve sivri uçlu ayakkabısıyla üzerine bastı. Eğildi ve tam yüzümün hizasında durdu.
"Canının yanmasını istiyorsan, ben bunu zevkle yaparım ufaklık. Olduğundan daha erken yaparım o kadar. İster misin?"
Gözümü kırpmadan siyaha yakın gözlerine baktım. Ne kadar korksam, bunu belli etmiyordum. Uzun bir bakışın sonunda eski haline geri döndü.
Öksürdü. "Ne yapsam acaba sana?"
Kaşlarımı çattım. Bütün harfleri bastırarak konuştum. "Bana. Hiç. Bir. Şey, YAPAMAZSIN!"
Son kelime de sesimi oldukça yüksek çıkartmıştım.
Büyük bir kahkaha attı."Baran seni bulacak mı çok merak ediyorum."
Durdu ve saatine baktı.
"Saat çoktan sekiz oldu."
"Baran seni çok iyi benzetecek."dedim net bir sesle. Volta atarken bana doğru döndü.
"Baran mı?" Güldü. "Ciddi olamazsın."
Emin bir sesle,
"Evet Baran. Nişanlım. Seni çok iyi benzetecek."dedim.Dudaklarını birbirine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...