part6

176 30 7
                                    

Kau fikir aku takut ngan kau ? Meh aku tak takut la .

"Kau fikir aku nak dekat sangat ke dengan boyfriend kau tu !" Aku jerit kat dia pastu aku pon bla .

Aku turun pegi dapur , sbb aku lapar .

"Srs ah takde makanan , nampaknye aku kene masak la ni." Aku rase aku nak masak omelet je kot .

"Woi hana !" Serious aku terkejut nak gila .

"Ape kau nak jungkook ." Agak2 ah takyah la jerit , adohmak .

Aku malas nak layan , so aku terus memasak , dah la aku tengah potong bawang ni , nasib baik tangan aku okay lagi .

"Kau d~~"

"AGRHHH !!" Yes tangan aku luka disebabkan dia , nak tarik2 aku apahal !

"Kau nih kenape ha ? Kau puas la tangan aku dah terguris macam ni ?" Aku nangis , sumpah pedih gile .

Jungkook kau kaku je duduk situ , fine kau memang x layan aku , fine aku bla .

"You kenape ni ?" Aku pun bla , malas nak tgk adegan sweet2 ni .

Aku dengar jungkook panggil aku , tapi aku bla je .

Aku pun jalan sampai aku nampak taman , aku duduk and nangis , first sbb luka nih , second sbb

Jungkook .

Aku pun tak paham kenape aku asik nangis pasal jungkook .

Tiba2 aku dengar suara tapak kaki , habislah sape la plak tu , aku ni berani2 pon ade limit dia , aku nampak kayu and aku capai aku toleh sambil tutup mata , aku hayunkan kayu tuh

"AGRHHH ape kau buat ni , ni aku la v ." What ?

"Ish kau ni takyah la takutkan aku ."

"Nape ngan tangan kau ."

"Mmmm , kene pisau ." Actually jungkook yang buat ! Tapi aku baik hati .

"Oh meh aku tengok ." V ni baik gak . Sape jadi girlfriend dia bertuah betul .

"Jom ikut aku pegi kedai beli bandage ." Aku pun ikut la dia .

------------------------------------------------------
"Thanks sbb rawat aku ." Aku pun bangun dah nak balik , tapi v tarik tangan aku .

"Aku hanta kau balik dah malam dah ni ." Sumpah dia memang baik tak macam jungkook .

"Okay ." Aku pun jalan la ngan dia. Tapi asal tiba2 aku rase sejuk.

"Kau sejuk ke ?"

"Tak la ."

"Tipu ." Dia bukak jaket dia and bagi aku .

Dah sampai pun depan rumah aku .

"Bye thanks v ! Jumpe esk ." Aku lambai tangan kat v , aku masuk rumah nak bukak pintu , tiba2 jungkook hentak badan aku ke dinding .

Mamat ni nak ape ?

"Kenape kau keluar ngan dia ?"

Ain ade buat ff baru , tajuk "spectacles" , kalau tak keberatan vote and baca la ff tuh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ain ade buat ff baru , tajuk "spectacles" , kalau tak keberatan vote and baca la ff tuh .

Thanks sape follow ain and bace buku ni.

Vote & comment 🌙

Love you guys 💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bantal Busuk | J.jk Where stories live. Discover now