La tribunal

1.5K 83 25
                                    

            P.O.V SHANNON

           Inghit in sec la gandul ca Justin a dat in mine. M-a lovit. Simt o durere umplita pe fata dar simt o durere nemarginita in inima. Mana aceea care mangaie orice durere transformand-o in alinare nu mai e aceeasi. Acum atingerile lui mi-au provocat numai durere.

            Strangeam ochii cu putere in asa fel incat lacrimile sa nu isi faca drum in alunecarea pe obrajii mei. Nu plangeam dar imi simteam mana uda. Am itredeschis usor ochii privindu-mi in palma lichidul rosu ce mi se scurgea de pe fata. Am suspinat usor cand am atins acea zona un fior strabatandu-mi corpul.

           Eram ghemuita pe genunchi cu privirea in jos intoarsa cu spatele la persoanele ce erau in camera. De ce stau jos? Numai pentru ca Justin m-a lovit? Am primit livituri mai puternice de la viata , palma lui Justin fiind o nimica toata. Dar ma doare. Ma doare foarte tare faptul ca l-am pierdut. Ca el va face orice numai ca mie sa imi fie rau.

            Mi-am lipit palma de parchet sprijinindu-ma in ea si in perete pentru a ma putea ridica. Imi simteam picioarele atat de slabe incat credeam ca ma voi prabusi in orice moment. M-am intors osor cu tot corpul uitandu-ma in camera. O mana o aveam acoperindu-mi obrazul iar cu cealalta ma sprijineam in perete.

             Justin era tinut de doi oameni imbracati la costum de culoarea negru , cu ochelari  nelasandu-si la vedere ochii iar fiecare avea o casca in urece. Justin se zbatea in mainile acelor oameni pentru a se putea elibere. Acesta era foarte nervos fiind rosu la fata iar din ochii lui se puteau vedea niste firicele de apa ce stateau sa cada. Daca nu am fii in situatia asta m-as duce la el si I-as sterege usor cristalele de pe chipul lui sin spunandu-I ca tatul va fi bine. Dar nu este. A inceput sa se rasteasca la oamenii ce il tineau eu tresarind la strigarile lui intorcandu-ma cu picioarele pe pamant.

- Luati dracu' mainile de pe mine! Dati-mi drumul! imi era frica , ca daca acei oameni ii dau drumul acesta va veni la mine

            Oamenii ce il tineau I-au raspuns negativ eu oftand adanc atragand atentia asupra mea. Am incremenit cand l-am vazut pe Justin cu cata ura ma privea. Mi-am intredeschis buzele soptindu-I usor numele

- J-justin... dar am fost intrerupta de acesta care mi-a mai dat o lovitura , o lovitura verbala care m-a strapuns pe din-auntru

- Esti o javra! Cum ai putut sa-i faci asta?! Nu meriti sa traiesti , te-as omora eu cu mainile mele daca as putea!    incepand iar sa se zbata in bratele acelor oameni , unul dintre ei dandu-i o palma peste ceafa Justin privindul confuz la fel ca si restul persoanelor din camera , mie aparandu-mi un mic zambet intr-un colt al gurii

            Justin s-a uitat la mine vazand ca zambesc la miscarea pe care a facut-o acel om. Zambetul mi-a disparut cand am intalnit privirea lui Justin care arunca cu venin in mine , strapungandu-ma ca niste sageti. A inceput sa rad. Radea zgomotos , auzindu-se ecou in toata camera. Toti il priveam ingroziti pana acesta s-a oprit ranjind la mine.

- Poti sa razi curvo cat oi vrea , dar sa vedem cat o sa rad eu cand tu o sa putrezesti in inchisoare.

            Ma facusem alba ca varul la fata. M-am oprit din zambit fata mea fiind una terifiata de spusele lui. Am inghitit in sec la gandul de a sta inchisa. Puteam sa intru la inchisoare daca nu castig. Sunt nevinovata deci nu cred ca va fi foarte greu plus ca ador justitia.

           A trecut pe langa mine lovindu-ma cu umarul in brat , un fior trecandu-mi prin corp la atingerea lui brusca. Stateam in prag privind cum acei oameni il urmeaza pe Justin. Unul dintre ei o avea pe Selena , aceasta sprijinindu-se de el pentru a putea merge. Cand a trecut pe langa mine pe fata ei era schitat un ranjet miselesc plin de victorie. Mi-am intredeschis gura la zambetul de pe fata ei fiind uimita de ceea ce a putut face.

            Un om a venit langa mine inmanandu-mi o foaie apoi acesta a plecat pe urmele celorlalti iesind afara din casa trantind usa in urma lor lasandu-ma pe mine in pragul usii de la dormitor , cu obrazul insangerat si inima franta.

            Ma uitam in gol reluand tot ce s-a intamplat incercand sa inteleg daca asta a fost un cosmar ingrozitor din care vrei sa iesi sau realitatea. E greu de ales deoarece acum sunt una si aceeasi. O realitate imbibata cu frica ce te cuprinde in tot corpul fiindu-ti frica sa pasesti fiinca cineva te poate injunghia pe la spate tu prabusindu-te la pamant intr-o balta de sange plina cu durere , tristete si agonia sortii de a fi invins. O realitate cruda care te invata cat de rea poate fi lumea cu zbetele pe fata intinzandu-ti mana pentru a te ajuta dar in inimile lor tot ce vor este sa isi bata joc de sufletut tau abatut pana nu va mai ramane nimic. Tot va disparea. Im povesti binele invinge mereu raul finalul fiind unul plin de bucurie dar acelea sunt povesti , raul va face orice ii sta in putinta pentru a pune binele la pamant calcandu-l in picioare vazand cum binele se risipeste sub domnia lui distrugand tot. Infinitul este o mare fara abis. In acea mare sunt adapostite suflete curate care incerc sa treaca de furtuni , cutremure si orice doreste raul sa faca din ele. Sensul nu trebuie sa aibe un raspuns corect. Te bazezi pe credinta si pe stiuturile tale. Dar lumea vrea un raspuns concret. Cand alti se pun impotriva ta totul se schimba radical. Nu mai e vorba de raspuns ci de cine te sustine si cine e contra ta. Binele incearca sa schimbe raul pe cat posibil dar cand acesta isi da seama , atunci vanatorul devine cel vanat. O prada sfasiata de coltii plini de ura pe care toti vor sa te lase fara suflare. Doar o prada...acea fiind eu.

             Mi-am scuturat capul alungand aceste ganduri indreptandu-ma spre pat. M-am asezat pe marginea lui privirea cazandu-mi pe plicul din mana. Am scos foaia din ele citind ce scria. Maine la ora 12:00 trebuie sa fiu la tribunal pentru ca judecatorul sa afle cele doua povesti. Una spusa de mine si cealalta de Justin.

           Am lasat foaia din mana sa cada pe parchetul de sub picioarele mele , lasandu-mi capul pe spate inchizandu-mi usor ochii. Am oftat adanc in camera auzinduse oftatul ca sunet de fundal ar batailor inimei mele. Mi-am deschis ochi , ridicandu-ma si mergand in baie vu pasi domoli.

              Ma uit in oglinda si vad o fata pe care nu o cunosc. Cu pielea alba ca zapada si cearcane vizibile din cauza lipsei de somn , obrazul ei de culoare rosiatica putin invinetita dandui o pata de culoare fetei. O pereche de ochi de o culoare maronie plini de tristete fiind gata sa verse picaturi de ploaie pe pielea ei fina. Buzele rosii uscate , batute de vant stau intr-o linie dreapta asteptand ca sa poata sa ii spuna cuiva amarul ce il poarta. O fata naiva de care isi bate joc toata lumea. Nu! Nu trebuie sa fiu asa. Nu sunt o tarfa de care toti sa profite. Va trebui sa fiu stapana pe mine si sa nu mai fiu asa blanda. Oamenii slabi pierd in totdeauna. Eu nu mai vreau sa fiu asa. De ce trebuie sa fiu singura? De ce nu e mama langa mine? E mereu imi dadea sfaturi bune. Mereu ma indruma spre calea cea dreapta dar acum. Acum trebuie sa imi iau viata in maini. Nimeni nu ma va mai conduce. Nu sunt o masinarie. Nu!

            Priveam la fata distrusa din oglinda ce nu gasea incredere nicaieri , nici macar in ea. Nervii mi se acumulasera in corp , inclestandu-mi pumnii. Plamanii imi ardeau de furie in corp. Ma inrosisem la fata pielea cea alba devenind una usor rosu-portocalie. Mi-am ridicat mana , pumnul meu lovind din plin oglinga aceasta spargandu-se in mii de bucati. Mana imi era insangerata , imi inclestasem maxilarul din cauza durerii ochii incetosandumi-se dar am scuturat usor din cap revenind la vederea normala. Pieptul mi se ridica si cobora cu putere respiratia mea fiind foarte sacadata. Am luat o gura mare de aer tinand-o in piept , inchizandu-mi ochii lasandu-mi capul aplecat in jos. Am dat drumul aerului iasa , cu el fiind si cateva cuvinte care am incercat sa fie spuse destul de calm in soapta.

- Nu voi mai fi asa. Ma voi schimba...

              Mi-am deschis ochii privirea fiind acum indreptata in zona unde fusese oglinda. Un ranjet mi-a aparut pe fata , culoarea ochilor mei transformandu-se intr-una intunecata. Un ultim cuvant s-a auzit ecou in baie pana un mic chicot sa imi iasa afara.

- In rau...

                #### Okey guys! Acesta este next-ul si sper sa va placa. E cam plictisitor dar , eh... Urmatorul va fi mai interesant. :)

          Bine , va astept parerile si voturile in legatura cu capitolul deci...va puup!!! :* :* <33

                 ~        ^•^        ~    ####

Dirty Game, baby//Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum