Гледна точка на Луи:
Стоях пред огледалото и се опитвах да оправя косата си. Найл правеше парти и нямаше как да пропусна. Беше минало доста време, откакто за последно бях ходил на някое. Разбира се, отсега знаех как ще протече всичко, но ми писна да стоя само у дома и да се карам с майка си. Беше минала една седмица от спора ни в управлението и нещата бяха както обикновено. Отново се карахме за всичко. Не бях срещал повече Хари, но скоро бях чул, че баща му организирал някакъв благотворителен концерт. Все още ми е странно как работи за майка ми.
Не знам колко време съм стоял пред огледалото, за да си оправя косата, но когато чух звънеца на вратата се отказах и реших просто да я оставя така. Слязох долу и облякох якето си набързо, а след това се обух и побързах да отворя вратата.
- Най-накрая. - извика Лиам. Беше дошъл, за да ме вземе и след това щяхме да отидем заедно на партито.
- Трудно се постига такъв външен вид. Ти какво очакваш? - казах като се опитах да прикрия усмивката си.
- Честно ли искаш да ти отговоря? - попита и се засмя, а аз извъртях очи.
- Хайде да тръгваме. - казах и се обърнах да заключа. Майка ми работеше до късно, така че едва ли щеше да забележи, че изобщо ме няма.
Щом влязохме в къщата, миризмата на алкохол и цигарен дим веднага ме лъхна. Пристъпихме в хола и веднага бяхме посрещнати от Найл.
- Вече си помислих, че няма да дойдете.
- Много добре знаеш, че не бихме пропуснали. - отговори Лиам.
- Луи! - чух пищене зад себе си и се обърнах само, за да видя Елинор, която побърза да ме прегърне. През последната седмица се бях сближил с нея, но главно я използвах за секс. Не че не е красива, даже точно обратното, но просто не бих излизал с момиче като нея. Прекалено е досадна понякога и не те оставя на мира.
- Хей, Ел. - казах и се насилих да се усмихна като я прегърнах също.
- Откога те търся. Ела да танцуваме. - отвърна и ме задърпа към танцуващите тела.
В следващия момент знам, че бях изпил пет или може би повече чаши с алкохол, който даже вече не знаех какъв беше и се отърквах в Елинор докато танцувахме.
- Искаш ли да отидем на някое по-тихо място? - попита и започна да поставя целувки на врата ми.
YOU ARE READING
Devastated
FanfictionХари Стайл, 24-годишен, преуспял мъж с една единствена цел в живота, да се докаже пред баща си. Всичките неща, които някога е правил през живота си са били заради него. Когато, обаче среща Луи Томлинсън, 18-годишно момче, което няма търпение да завъ...