Umarım o değildir.Bu kadar zamandan sonra gelmesi bence onlar için iyi olmayacaktı.Gökçe'nin annesi bunu öğrenirse hiç iyi olmaz...
***
"Selam bay kahraman."
"Sürekli bana böyle mi hitap edeceksin?."
"Evet bundan sonra böyle."
"Seninle bir oyun oynayalım mı?"
"Ne oyunu yaa?"
"Çeneni kapatmaca.Tıp yapmacanın lise versiyonu."
"Şey biz onu annemle küçükken oynardık.Sıkıldım artık o oyundan.Hem biz kaç yaşında insanız yaa.Yapma böyle moruk."
Ne dedi o? Dönüp kolunu sıktım.
"Bana bak sakın o lafı bir daha ağzına alma anladın mı çakma prenses."
"Bırak kolumu canım acıyor"
Kolunu bıraktım.Ağlamaklı bir tonla yanımdan uzaklaştı.Biraz sert mi çıkmıştım? Ne birazı hayvan gibi sıkmıştım kızın kolunu.Sınıfa girdim.Ağlıyordu.Fazla nazlı büyümüş babasının pamuk prensesi.Yanına oturdum.
"Ya Sevinç ben özür dilerim.Biraz sert çıktım."
"Biraz mı? Gergedan gibi sıktın kolumu."
"Haklısın.Bak senin hayatını kurtardım tamam fakat ben yararlı bir insan değilim.Benden uzak dur kendini düşünüyosan."
"Onun için yapıyorsun böyle yapıyorsun dimi?"
"Kimin için??"
"Sanırım Gökçe'ydi adı."
"Nerden biliyorsun sen onu?"
"Bütün okul sizi konuşuyor.Fazla çevrimdışısın."
"Selam kanki" dedikten sonra Selim "şlap !!" diye bir ses getirecek şekilde omzuma vurdu.
"Oha Selim hayvan gibi vurdun."
"Ay sen bu kadar nazlı mıydın ya bay gergedan"
Bay gergedan.???
"Bay gergedan derken Sevinç?"
"Evet sen bundan sonra bir adet gergedansın"
"Sen harbiden manyaksın.Hem senin benden uzak durman gerekiyordu bakayım.Uzaklaş uzaklaş uzaklaş"
"Yanıma sen geldin."
"Doğru ya haklısın."
Selim'in ağzından...
Can'la biraz uğraştıktan sonra kantine gidip dıkınmak üzere kantine doğru yol aldım.Karşıdan gelen kızı görünce köşeye çekilmek istedim fakat Sonic'i andıran hızı sağolsun buna müsaade etmedi.Ve sonuç: Türk dizilerini arıtmayan kitapla çarpışma sahnesi.
"Birazcık yavaş olsana ya"
"Pardonda kanguru gibi seken sendin"
"Düzgün konuş benimle! Şimdi bizim çarpıştıktan sonra birbirimize aşık olmamız felan lazımdı fakat tipim değilsin"
"Acelen yok muydu senin.Çenende torbayı andırmıyor bakıyorum."kitaplarının devamını verecektim ki.
"Üf tamam be istemez"dedi ve arkasına dönüp yoluna devam etti.Böyleleride hep beni bulurdu zaten.
YOU ARE READING
Tesadüf Aşk 2
Teen FictionKaza sonucu komada kalan Gökçe, aşka yelken açan Selim ve Hazal, Can'ın acısını biraz olsun dindiren Sevinç.Onlarla uğraşmaktan 1 dk. olsun bıkmayan Buse.Tesadüf Aşk 2'de sizleri neler bekliyor?