Pov noa:
Wat! Dat meen je niet! Waarom zij? Dat kan ze toch niet aan! Bij gym alleen word ze helemaal gek. Lieverd maak je nou geen zorgen het komt wel goed. Lieverd mijn niet pap. Ooooh het moest wel Christiana zijn. Ze is niet mijn beste vriendin maar wel een goeie b.t.w Lily is mijn bestie. Pap Christiana is veel te tuttig hier voor, ze gaat al bijna huilen als haar nagel breekt. Hoe moet ik haar leren vechten. Nou hou je op Noa! Oh oh. Ik weet dat je het niet wilt maar ze zal een goeie aanwinst zijn. En er komt ook nog een jongen bij dus maak je nou maar niet zo druk. Wie wat waar! Welke jongen!? Hij heed Christian en is een goeie vriend van de jongens. Oh god nee toch. Pap die jongen komt ook al bij mij in de klas. Waarom doe je me dit aan? Wat heb ik ooit fout gedaan in mijn leven pap. Noa! Hou op! Als je alleen maar gaat klagen, dan kun je met zo goed weg gaan en gaan trainen. Huh best pap. Ik zie je vanavond misschien wel.
Ik sta te sparren met Kian. Hij geeft mij ondertussen tips. Omstebeurten sparren we dus. En als hij dan aan de beurt is geef ik hem weer tips.
Guys kunnen jullie allemaal een stoppen ik wil even wat zeggen. De jongens stoppen en kijken ondertussen nieuwsgierig mijn kant op. Oke, zoals jullie weten moest ik net bij de baas komen. Hij vertelde mij dat er 2 nieuwe leden bij de bende kwamen. Ik denk dat jullie 1 allemaal wel kennen en het al wisten en hij zelf ook, Christian dus. Maar er komt nog iemand bij, ik vind het zelf echt het slechste idee ter wereld. Christiana komt er ook bij. De jongens kijken me verwart en verbaasd aan, en dan beginnen ze allemaal te gelijk te lachen. Het gelach vult de hele gym. Jongens roep ik er boven uit dit is geen grapje ik ben sirieus. Wat Christiana? Nooit zij is veel te verwaand. Zegt Gideon. Ik weet het ik weet het, maar het is nu eenmaal zo en ik kan er niks aan veranderen. Oké maar eerst voor dat we weggaan, overleggen we het plan. En daarna wat we gaan eten en wie er mee eet. Dus als eerste het plan.
Na het bespreken van het plan. Zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we sushi besteld. En zitten We nu een of andere verschrikkelijke horror film te kijken. Steeds als er iets engs komt verschuil ik me achter een van de jongens of een random kussen. Triiiiinnnnngggg. De bel! Roept Ashton. No shit scherlock roept Thomas nu. Waarop. Doe die deur open Noa zegt Jake. Waarom ik? Jij en Kian wonen hier ook. Kian doe die deur open. Kian kijkt Jake met een geërgerd blik aan. Uiteindelijk loopt Kian naar de deur. Joh bro, hoe gaat die? Zegt Kian. Ja goed met jou? Ja sure. Wat doe je hier eigenlijk vraagt de onbenkde stem. Ik woon hier net zoals jou. Dus de onbekende stem dude woont hier. Maar wie is de dude met de onbekende stem? Loop je mee dan stel ik je aan de rest voor? Het was meer een bevel dan een vraag. Joh gasten Christian is net aangekomen. Gideon springt op en geeft Christian zo'n bro hug ding. En de rest volgt en ik zit nog steeds heel erg akward hier op de bank. Eeeeuuuh guys moeten jullie me niet voorstellen aan deze chick hier? Ten eerste deze chick kan zich zelf wel voorstellen. Ten tweede noem me geen chick. Oké wat jij wil pritty. Nou stel je zelf voor dan. Oké best. Nou euh ik ben Noa zestien jaar en ben het geweldige zusje van Jake en woon hier ook. Nou hallo Noa ik ben lieftallige Christian en woon hier ook. Waarom woon je hier eigenlijk? Vraag ik aan Christian. Omdat mijn ouders bevriend zijn met jouw vader, en aangezien ik bij de bende zit nu. Vroeg je vader of ik hier dan ook kwam wonen dat was makkelijker en zo. Oké goed om te weten. Maar ga nu allemaal maar weer zitten, want ik wil die film af zien. Ik dacht dat je hem eng vond? Vraagt Thomas. Ja, vind ik ook. De jongens kijken me even raar aan maar van dan weer zitten.
Joh people, weer een nieuw hoofdstukkie. En ik heb gewoon 46 lezers ben echt trots op me zelf😂😂😂.
Xxx me❤🦄
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...