33_Hier krijgen jullie spijt van !!!

26 8 4
                                    

volgende dag 15,00 uur

Sabri, jaymian, aleyna , Yildiz, sara en nivien lopen de schoolplein op ( Tessa niet, want ze is vandaag ziek )

Die dikke olifant is daar wacht maar,,,,,, ik ga haar gwn slaan ik durf het hoor zei nivien gemeen. haha doe dan zei Yildiz terwijl ze lacht. NIVIEN kom op nivien dooeeee zei aleyna. 

Die sukkel daar is ook zei yildiz, ha die heks maakt aleyna het af. nivien sprong op ahsen op, ahsen schrok wel want ze had het niet van nivien verwacht, Ahsen draaide zich snel of en zat op nivien.

oeffffff help een olifant van 345 ton zit op me zei nivien hijgend, yildiz kwam snel en bevrijdt haar, terwijl julia op yildiz sprong, ha zal ik een boze oog gooien zeijulia tegen yildiz, 

yildiz trok haar haren, AAAAUUU riep julia, ha lekkkkker voor je zei sabri en jaymian stak zijn tong uit.                                                                                                                                                                                    sara en aleyna lachten heeel hard, yildiz en nivien moeten lachen om de lach van sara en aleyna, terwijl sabri en jaymian lachen om de lach van yildiz en nivien. Ahsen en julia waren even afgeleid dus yildiz gaf een teken aan nivien ze sprongen te gelijk op hun af, ze waren even duizelig, yildiz en nivien liepen naar achteren en begonnen weer te lachen, julia staat op en helpt ahsen overeind en ze liep naast yildiz en zei heel zacht : jou rapunzel ( aleyna ) wordt vanaf morgen helemaal verwoest, en daar zorg ik er wel voor en lacht als een heks en liep door.

Watt zei yildiz geschrokken en liep naar Aleyna, wat is er je ziet er zielig uit zei aleyna. Sorry aleyna zei yildiz 

waarom ??? je hebt niks gedaan wat is er zei aleyna. Jij voelt je gelukkig omdat sabri je vriendje zei yildiz, ja heeeel erg zei aleyna en glimlachte. Nou vanaf morgen nie meer, julia gaat er voor zorgen zei yildiz en rende naar huis van selen.

Watt !! wa.....t... bedoel je zei aleyna hard, maar ze was al weg. jaymian en sabri weten niet eens wat er is gebeurd ze zien yildiz naar huis rennen of naar selen en dat aleyna huilt, sabri knuffelde aleyna, maar aleyna duwde sabri weg en zei tegen hem Sorry ik hoop dat het ooit goed tussen ons gaat en begint hard te huilen ze rent naar huis, sabri rent achter haar  aan en jaymian ging naar huis, sara en nivien bleven nog............

Yildiz belde aan bij selen, selen deed open en zag dat yildiz soort van ging huilen, ze wil alles weten yildiz legde uit.

aleyna moet nog harder huilen ze ging naar een park vlak bij haar huis, sabri volgt haar nog steeds ze zit op een bankje, Sabri komt naast haar zitten, ze legde alles uit 

sabri zei dat echte liefde nooit overgaat dus als we echt van elkaar houden dat er niks tussen kan zitten. nee de boze oog wel zei ze sip. oke we kunnen daarna opnieuw proberen, want de boze oog duurt niet lang en we kunnen het later proberen we kunnen het op pauze zetten zei Sabri.

is goed zei aleyna en veegde haar tranen, ze knuffelde nog voor de laatste keer en aleyna liep weg,..... ze was nog steeds verdrietig ze ging naar huis en zocht op wat je moet dragen tegen boze ogen ze vond een armband en kocht er 2 ze kosten allebei in totaal 54,93 euro, dat vindt ze het waard. maar ze komen pas over 3 weken dus 3 weken geen sabri hoe overleef ik het zei aleyna

Boze ogen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu