Stiles seděl u psacího stolu a koukal na svůj rozepsaný email. „Drahý Migueli..." na nic víc se nezmohl. Věděl, že dnes je pátek, tudíž i den, kdy píše svoje zážitky Derekovi, kterého oslovuje Migueli. Začal s tím Derek, když mu pár týdnů po jeho rozhodnutí se do Beacon Hills už nevrátit popřál k narozeninám právě prostřednictvím emailu pod jménem Miguel Juarez. Tohle jméno mu Stiles kdysi vymyslel a tvrdil, že je Derek jeho bratranec. Derek mu na jeho maily nikdy neodpovídal, ale Stiles mu je posílal dál. Ani nevěděl, proč to vlastně dělá, možná kvůli tomu pocitu, že s Derekem alespoň nějak komunikuje. Jenže tentokrát se nezmohl na žádné další slovo, prostě to nešlo. Dokonce i po té velké hádce s Lydií mu vše dokázal napsat, tehdy mu to pomohlo. Ale tentokrát to bylo jiné. Tentokrát ho zradil jeho vlastní otec a on na něj byl pořádně naštvaný. Najednou mu zazvonil mobil, volal mu Scott. „Stilesi, máme stopu lovců, přijeď k Argentovi." Vychrlil na něj Scott.
„Jo jasně hned sem tam." Řekl stroze Stiles.
...
Stiles dojel k Argentovi do bytu, kde už na něj čekal Scott s Argentem a Malii. Všichni ho jen letmo pozdravili a Argent hned začal vykládat veškeré informace a plány, co podniknou. Věděli o jedné staré tovární budově, kam se lovci uchýlili. Dohodli se, že pro jistotu zavolají na pomoc i šerifa a Parrishe. Scott si všiml, že při zmínce jeho otce se Stiles zatvářil kysele. Odvedl proto Stilese do vedlejší místnosti. „Stilesi, co je s tebou?" zeptal se ho Scott. „To tě pořád trápí to s tím dítětem?"
„Jo, pořád mě to žere, Scotte." Odpověděl mu Stiles naštvaně.
Scott ho soustrastně poplácal po rameni. „Stilesi chápu, že to pro tebe musí bejt těžký, ale to je i pro tvýho tátu." Snažil se mu domluvit.
Stiles se na něj podezřívavě podíval. „Scotte, copak to nechápeš? On jí podvedl, on podvedl mámu." Řekl vztekle.
„Já o tom vím." Řekl Scott polohlasem. „Věděl jsem to už od tý doby, co se Tess vrátila do Beacon Hills." Řekl a s napětím čekal na přítelovu reakci.
Stiles ho popadl za límec trička a přitlačil ho ke zdi. Scott se nepokoušel ani bránit, věděl, že Stilese teď pohání vztek. „Tys to věděl?! A proč si mi to do hajzlu neřekl?!" ječel na něj.
„Protože jsem mu slíbil, že ti to neřeknu. A popravdě, nebyl k tomu důvod. Ani šerif nevěděl, že s ním byla Tess těhotná." Řekl mu klidně Scott.
Stiles povolil Scotta ze svého sevření a zničeně se posadil na pohovku. „A jak si na to vlastně přišel? Na to, že s ní spal?" zeptal se tlumeně.
„Když se objevila, vycítil jsem z šerifa nějaký druh nervozity z její přítomnosti a tak jsem se ho zeptal, co se s ním děje. Nakonec mi to po pár skleničkách celý vyklopil." Řekl mu Scott pravdu.
„Ale proč mámu podvedl?" zeptal se Stiles zoufale.
„Na to by ses měl zeptat jeho, Stilesi." Odpověděl mu Scott. Stiles jen naštvaně oddychoval. „Už bychom asi měli jít, musíme přece nějak zastavit ty lovce." Pobídl ho Scott a Stiles se neochotně zvedl.
...
Všichni čtyři dojeli na místo, kde už čekal šerif s Parrishem. Jakmile šerif uviděl Stilese podíval se na něj s lítostí v očích a chtěl mu něco říct. Chtěl to nějak napravit, jelikož se s ním Stiles už pár dní nebavil. Jenže Scott ho zadržel. „Dejte mu čas." Řekl mu.
„Jenže..." začal šerif.
„Já vím, šerife, ale on potřebuje čas, než se přes to dostane. Pak mu to budete moct celý vysvětlit. A pokud jde o tu věc, o které jsme se bavili včera, nemyslím, že je na to připravený." Řekl mu Scott posmutněle.
ČTEŠ
The Pack
FanfictionV Beacon Hills se toho za posledních pár let změnilo mnoho. Smečka se po dokončení střední školy rozdělila a Stilesovi obavy, že ztratí své přátele se začaly stávat skutečností. To se má ovšem brzy změnit. Do Beacon Hills totiž nedávno dorazili lovc...