بلاش تقول ل ابنك بنتك اخوك اختك كلمه انت فاشل ومش هتنفع او انت ملكش فايده حاول تساعده تقول ليه كلام يحفزه علشان انت مش عارف ممكن بسبب الكلمه دي هتسبب ليه ايه ممكن انفصال في الشخصيه او حاله نفسيه او ممكن يعمل اي حاجه سلبيه علشان يوضح ليكو الي هوا مش فاشل زي السرقه القتل او ممكن يعمل اي حاجه حرام زي تحضير جن او يقرأ طلاسم وفي الاخر انتو الي هتندمو مين انا انا يوسف عندي 19سنه ولما تقرأ القصه كامله هتعرف ليه المقدمه دي انا من الاسكندريه بحب اقرأ الكتب واعرف معلومات جديده بس عندي مشكله مبعرفش احفظ او ازاكر ودي كانت سبب الي انا فيه بس زي اي حد لما يدخل 3ث لازم يزاكر وينام قليل انا عملت كده بس نفسيتي مدمره كل ما حد من افراد عائلتي يشفوني يقولو ليا يافاشل انت مش هتنفع وكلام كتير ممكن مكونش انا لوحدي بسمعه بس انا تعبت منهم واتخنقت وده بقا سبب الي انا بحب العزله وكنت عاوز اعمل حاجه ابين ليهم الي انا مش فاشل بس سدين في وشي كل حاجه في يوم كنت بتفرج علي الاب علي فلم رعب ممنوع من العرض لقيت قالو طلسم حقيقي لو انت عملته هتعمل معاهده مع الجن لمده 15ليله طبعا زي اي حد كتبت الطلسم ب التفصيل الممل بس كان فيه مشكله لازم اعمل الطلسم في مكان مهجور مكنتش عارف مكان مهجور اعمل فيه الطلسم نمت وصحيت تاني يوم افتكرت بيت جدي الي في المنصوره في منطقه زراعيه كنت عاوز اي حجه اني اروح هناك لقيت امي بتقول عاوزه حد يروح عند ولدي يقعد معاه شويه ويطمن عليه انا من غير مقدمات قولت انا هروح لقيت اخويا بيقول الفاشل هيروح رديت عليه وعلامه الغضب علي وشي وقولت استنا وهتشوف الفاشل ده هيعمل ايه فيك ايه... طب هقولك حاجه انا مش عارف قولت كده ازاي لقيت امي بتقول خلاص هتتخنقو واحنا قاعدين خلاص روح انت يايوسف بس متنساش امتحناتك بعد شهر قولتلها ماشي جهزت الشنطه وسافرت بعد المغرب ووصلت الساعه عشره جدي رحب بيا وقعد معاه شويه بعد كده قالي هروح انام انت اكيد عارف هتنام فين قولتلو ماشي دخل نام قعد نصف ساعه لحد ما تئكد الي هوا نام عملت ايه روحت البيت التاني وبدئت اقول الطلسم بسم جميع الجان عزازيل عزازيل مزجل مزجل تراس تراس ان تحضرو ب كل ما اتيتم عزازيل ملك الجان ائمركم ان تئتو اقسم عليكم بسم جميع الجان انت تلبو النداء وتنتقمو من كل ما يئزيني ائمركم ان تقضو عليه خلصت لقيت كل ابواب البيت بتتقفل جامد وسمعت اصوات كتير مش عارف مصدرها منين ظهرلي من الضلمه حاجه صغيره طفل او قزم مش شايف كويس لقيته كل ما بيقرب عليا بيطول بيتخن انا خفت ومش عارف اعمل ايه عاوز اتحرك مش عارف عاوز اتكلم برضو مش عارف لقيته جه ووقف امامي وبيتكم ويقول انتم من ناديتم ونحن لبينا النداء والطلب عليكم ان تقدمو قربان ل ملك الجان كان شكله بشع طويل وتخين وعنده عين وحده وحمرااا وايده رفيعه وفيها شعر كتير وصوبعه رفيعه انا اتكلمت وبقول قربان ايه لقيته بيتكلم وبيقول يجب عليكم تقديم قربان قبل خمسه عشر يوما انا بقول قربان ايه مش عارف لقيت الكائن ده بيطلع صوت بشع وشديد انا غمض عيني حسيت ان فيه حاجه شديده ضربتني اغمو عليا صحيت لقيت نفسي علي السرير طب ايه كل الي حصل امباره ده كان حلم انا مش عارف اعمل ايه طب اروح انهرده واقول الطلسم ولا لا لقيت جدي داخل عليا وبيقولي انت كنت بتزعق لمين قولتلو مكنتش بزعق لقيته بيقولي كنت بتزعق وبتقول )كفايه كفايه انا رجعت في كلامي( قولتلو والله انا لسه صاحي من النوم قالي ماشي وعلامات التعجب علي وشه قالي الاكل خلص يلا تعالا قولتلو استنا بس اروح اغسل وشي وهاجي رحت اغسل وشي شمرت التيشرت لقيت رقم 15 مكتوب علي ايدي تحت المعصم حاولت اشيلو واغسله ب الصابون بس مش بيروح طب ايه الرقم ده ومين الي كتبه روحت اسئل جدي ليكون عامل فيا مقلب قالي والله ما عملت حاجه افتكرت الحلم.......~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسف على الغلطات الاملائيهتفتكروا هيحصل ايه ؟
وايه هو القربان اللى لازم يقدمه؟
قولولى رأيكم ايه ؟؟
و انتظروا البارت القادم!
باى باى 👋