Ale nieee robím si srandu ja niesom predsa niaky úchyl!! Po takom vzácnom stretnutí som ju pozval do kaviarne La Moon, hmmm krásny názov pre krásnu babu.-justin. Išli sme na kávu do kaviarne La Moon. Za 1.skade vedel že mám rada mesiac?
2.prečo ma pozval na kávu? Mám veľa otázok na ktoré chcem počuť aj odpovede! Keď sme vošli do tej kaviarne no ako... waaaaau to už je niaka úroveň bolo to tam nádherné (pod slovom nádherné si predstavujem to najlepšie čo som kedy videla až po Justinovi...ale ešte ho nepoznám takže ne predbiehajme). Kaviareň bola na strope celá čierna a boli na nej neviditeľnou farbou namaľované hviezdy, hneď vám to vysvetlím. Na "neviditeľné " hviezdy použili priehľadnú farbu ktorá v noci svieti, v kaviarni bola tma a boli tam zapálené iba sviečky... no niečo nádherné. Sadli sme si úplne do zadu a snažili sme si o sebe povedať čo najviac. Ja som mu povedala moje spojenie s mesiacom a mojím menom proste všetky najhlavnejšie informácie o mne. Ale potom začal on. Justin-celú dobu ako som počúval veci o nej som jej pozeral do očí,ale ona odvrhovala očami aby sme nenaviazali očný kontakt. " No ja by som začal tým že mam 23 rokov moja mama zomrela keď som mal 5 a otec ma opustil. Strašne rád v noci pred spaním pozorujem mesiac..." ja- keď som počula túto vetu tak som zamrzla...ja som mu túto jedinú vec zabudla povedať no skôr nechcela. " Čo? To myslíš vážne aj ja to tak mám, stále milujem to veď to je pre mňa už ako rituál. " Justin- až potom čo som povedal že rád pozorujem mesiac som si uvedomil že ona sa volá mesiac, mi sme v kaviarni súvisiacej s mesiacom,mi obqja radi pozorujeme mesiac...veď... veď to je tak nemožné až je mi z toho do smiechu. Ale je to aj zároveň krásne. Ja-mohol toto povedať? To je tak krásne že niesom jediná na planéte ktorá sleduje pred spánkom mesiac. No a potom to začalo mohli sme sa baviť o VŠETKOM. Bol fakt mega. Justin-"Po dlhom rozhovore o nás sme sa konečne presunuli k beznej eebate o všetkom. Bolo to fakt uvelnene a mile dievča. Uprimne?dosť sa mi páčila. Ja- justin sa ma pýtal na moje číslo lebo, mi povedal že ma nechce znovu stratiť. Bolo to od neho strašne milé, tak som mu ho dala.Už sme boli v La Moon asi više hodiny. Keď sme si po hodine konečne objednali prišla ku nám veľmi zahalená čašníčka. Snažila som sa jej pozrieť do tváre ale bolo to dosť ťažké, videla som jej maximálne vlasy. Opýtala som sa jej že či majú espresso a čo sa nestalo ? Dievča si dalo dole kapucňu s hlavy a koho som to nevidela, Jazmyn stála priamo predomnou a povedla mi že ak je to v nápojov lístku tak asi to maju. Strašne mi prišlo do plaču a utiekla som. Až potom ako som odišla som si uvedomila že som tam nechala samého Justína. Tak mi ho prišlo ľúto že som sa musela vrátiť. Keď som sa vrátila videla som Jazmyn ako sedela na Justinovi a obchitkávala ho. Tak to som fakt nedala rozplakala som sa a mala som chuť ju zabiť. Tak toto prehnala! Neznášam ich oboch. Nemala som sa s ním začať baviť mala som ho niekde poslať!
YOU ARE READING
Moon
Romance18 ročné dievča Luna stretne 23 ročného chalana, ich osud spojil obyčajný mesiac čo ďalej ...?