hayal et suga

2.2K 57 4
                                    


Yine onu takip ediyordun.Seni tanıyordu fakat onu takip ettiğini bilmiyordu.Zaten çirkindin.Bu yüzden çok acı çekiyordun.Hemen bir hastaneden randevu aldın.

Ve  daha sonra seni fark etmeden yine takip ettin , ah yine başka bir kızlaydı.Onu boşverip alışverişe çıkmak istedin.Bir mağazaya girdin

Bir kaç birşey aldın altı ay sonrası için niye acele ettin derseniz bir planınız vardı.Bu yüzden gri bir kapşonlu ve yarım çorap aldın.

Yoongi'ye gizli numaradan mesaj attın.İleride estetik olduğunda seni tanımayacaktı zaten.

sen : Selam Yoongi oppa

yoongi : oppa ?? kimsin sen ? 

sen : şuanlık bir önemi yok ki

yoongi : hıh seni hiç sevmedimm yazmaa.

sen : nasılsın ? 

yoongi : aishh mesaj atmaya devam ediceksin biliyorum iyiyim.


Böyle böyle her gün her saat ona mesaj attıyordun.

Cerrahi operasyonun bitmişti.Ameliyathaneden çıktın , kısacası söylemek gerekirse burnunu gözünü ve çeneni yaptırdın (geriye ne kaldı amk :D) 

Daha sonra odana geçirdiler hemşireler seni.Telefonunu istedin ve verdiler .Omoooooo 3 gün telefonun kapalıydı.Yoongi'den 6 mesaj vardı.Aranız gayet iyiydi ama ilk mesajı o değil sen atardın.Hemen okudun.

Yoongi : Hey iyi misin ? daha ismini bile bilmeden çok konuşmuşuz.

Yoongi : Normalde mesajı attığım dakikada girerdin ?

Yoongi : Yaaa ben özledim galiba seninle konuşmayı yanlış anlama ama

Yoongi : Heeyyy madem küstün bir fotoğraf atsam olurmu ?

*Görüntü*

*görüldü*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*görüldü*

Yoongi : Heeyy çevrimiçisin waaaov.Sonunda seni canlı canlı görmek istiyorum

Yoongi : yaaa peki sen bilirsin ama özleyeceğim unutmaa.

Mesaj yazmak istedin ama şuan bu halinle buluşamazdın.Çünkü yüzünde sargıların vardı  , sadece yüzünün istediği gibi hal aldığında mesaj atıcaktın buda en az altı ayını alacaktı.

1. ay olmuştu.Onunla konuşmayı çok özlemiştin bağımlılık yapmıştı sadece sabrettin

4.ay  Yüzünde sadece biraz şişlikler vardı.Aslında çok çabuk geçerdi fakat pek dermokolağa gidicek vaktin yoktu.Çünkü hastane şehir merkezindeydi ve seninki ise Busan'daydı.

Bu yüzden estetik için biriktirdiğin artan paradan otel odası kiraladın.Küçük bir bavul hazırlayarak Seoul'a yolculuğun başladı.

Ahh sonunda Seoul'daydın.4 ay kadar içinde Yoongi merkeze taşınmıştı.Bu yüzden göremedin onu.

SUGA İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin