3.Bölüm

46 17 4
                                    

Sanki sorgudaymışım gibi tekli  koltuğa beni otutturup anlatmamı bekliyolardı.bende başladım anlatmaya:
-"Ben 2 ay önce ailemi trafik kazasında kaybettim bana 'Defne' Adında bi kadın bakmış kısa süreliğine,sonrada halamalara vermiş.."
Umrunda Olmayan psikopat bozuntusu 'Defne' adını duyunca pür dikkat beni dinlemeye başladı.
-"Bugün okuldan eve geldiğinde evde hiç olmayan bir sessizlik hissettim evin odalarını dolaşırken halamı kanlar içinde yerde yatarken gördüm."
Gözlerim dolmaya başlamıştı ve galiba gözyaşlarımın akmasına  izin vermiştim.
-"o korkuyla hızlıca evden kaçtım çok geçmeden astım ilacımın evde kaldığını farkettim onsuz yapamazdım tekrar bir korkuyla eve geri döndüm eniştem arka bahçede halamın cansız bedenini  arabanın bagajına yüklerken görünce astım ilacını herşeyi bırakıp koşmaya başladım eniştemin peşimde  olduğunu farkedince edizin arabasına binmek zorunda kaldım."
Gözyaşlarımı elimin tersiyle hafifçe sildim ve
-"artık burada kalamam gitmem  lazım."
Diyerek yerimden kalktım.
-"Otur oturduğun yerde"
Diye bağırması yerimde hoplamama sebep oldu.hep böyle yapmak zorunda mıydı?
-"biyere  gitmiceksin,ediz yukarda odayı hazırla senin kıyafetlerinden de ver bugün  misafirimiz benim işlerim  var gelicem birazdan."
Diyerek evden çıktı
-"Abim böyledir,aldırış etme."
-"Kim ki o kendini bu kadar yüksekte görmesi çok saçma"
Diyip hafifçe gözlerimi kaçırdım
-"URAZ SOYKAN...ailenin reisidir o,kimse onun sözünden çıkamaz Edizin telefonu çaldı ve merakımı durduramadan:
-"Kim o"
Diye mırıldandım allahım herşeyi bozmak zorundamıydım sanane adam ne güzel yardım etmiş sana dua etsene...
-"Abim;seni bizim SOYKAN Kolejine yazdırmış artık bizimlesin."
Diyerek göz kırptı hayır dememe kalmadan.
-"Hadi bakalım dinlenme vakti yarın güzel bir alışveriş yapalım sonrada seni okula bırakırım koca bir gün bizi bekliyo...

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin