Na dworze wiał silny wiatr, a słońce co chwila przysłaniały chmury. Mgła wisiała w powietrzu jak rano, chociaż było już po południu.
Wcale nie zniechęcona nieprzyjemną pogodą, wręcz kipiałam z ekscytacji. Ubrana w ciepły, szary płaszcz, czekałam na mojego przyjaciela ze szkolną torbą w ręce.
I oto zobaczyłam jego blond czuprynę.
- Ha-ya-to! - krzyknęłam do niego. - Co tak długo!?
- Przepraszam, moja pani. - westchnął teatralnie, mrużąc swoje błękitne oczy. - Zostałem zaciągnięty do niewolniczej pracy sprzątania szkoły po lekcjach!
- Nie mogłeś szybciej!? Za pół godziny otwierają serwery.
- Ty to masz problemy jak trochę się spóźnimy, świat się nie zawali.
- Jak TY się spóźnisz, to świat się nie zawali. - powiedziałam, dotykając palcem jego piersi. - Ty byłeś Beta Testerem i grałeś w to wcześniej, a ja mogłam jedynie obserwować twoje poczynania na ekranie komputera. Ja też chcę się pobawić!
O co rozchodziła się ta kłótnia? O grę typu VRMMO, Labirinth Online - w skrócie LAO. Była to jedna z wielu już gier w wirtualnej rzeczywistości. - pierwsza, nalężąca do tego gatunku, działająca na wszystkie pięć zmysłów nosiła nazwę Sword Art Online. Wydana została w 2022, czyli dwadzieścia lat temu.
LAO miało być rewolucją w tym gatunku gier. Postacie graczy były całkowicie realistyczne, grafika była piękna i niesamowicie realistyczna, wszystkie pięć zmysłów miało funkcjonować identycznie jak w realnym świecie, czego nie osiągnęło nawet wcześniej wspomniane SAO. Na całym świecie wyszło tylko dwadzieścia tysięcy egzemplarzy gry, a serwer miał zostać oficjalnie otworzony o szesnastej.
Hayato Natsu, mój najlepszy przyjaciel był jednym z tysiąca szczęściarzy, którzy zostali Beta Testerami gry. Odwiedzał już ten niesamowity świat i miał prawo do zakupu gry taniej i jako jeden z pierwszych. Ja na szczęście dostałam tą grę za darmo, ponieważ mój ojciec był głównym programistą.
Nadchodził weekend, więc od razu po powrocie do domu mogłam wykonać pełne zanurzenie - podróż do świata wirtualnej rzeczywistości.
- Robiąc mi wyrzuty tylko tracisz czas, wiesz?
Musiałam w duchu przyznać mu rację. Nie dając jednak po sobie tego znać, pociągnęłam go za rękę w stronę naszych domów, stojących tuż obok siebie.
Labiryncie, nadchodzę!
YOU ARE READING
~Sword Art Online~ Nowe pokolenie
FanfictionJest rok 2042. Dokładnie dwadzieścia lat temu, otworzono serwery pierwszej gry typu VRMMO, Sword Art Online. Była to zabójcza gra. Kto się raz zalogował, nie mógł się wylogować, dopóki nie zostanie pokonany stu poziomowy zamek Aincrad. Śmierć w grze...