1.rész

648 13 0
                                    

   Reggel akogy felébredtem azonnal kipattantam az ágyból ,mert késésben voltam. A szekrényemhez rohantam és a legelső ruhadarabot ami a kezeim közé akadt felvettem. Majd gyors léptekkel rohantam a konyha felé.

- Jo reggelt - köszöntem az anyukamnak aki éppen reggelit csinalt.

- Jó reggelt kicsim….remelem tudod hogy késésben vagy  - mondta és tekintetét ram vezette.

- Tudom…ugyhogy megyek is…..késobb jövők - felkaptam a cipőm és rohantam ki a bejárati ajtón.

Rohantam a suli felé pedig tudtam ,hogy ugyse érem mar be egy gyors mozdulattal nyitottam ki a ajtot ,rohanok fel a lepcsőn .Az osztályom ajtója előtt veszek egy mély levegőt, és egy kisebb kopogtatás utan benyitok.

- Elnézést a késésért bejöhetek - kérdeztem a tanarnőtől.

- Mi a késés oka ??- érdeklödőtt a tanarnő.

- Elalutdam - feleltem

- Nezzenek oda elaludt a kis Alison - nevetett Hemmings ,az iskola egyik legmenőbb pasija ,minden lány odavan érte meg a baratjaiért.Köztük én is .Senki sem tudna de teljesen beleszerettem ,pedig Luke és bandája csak tönkre teszik az életem.De nem tudok ellene mit tenni. A szívemnek nem tudok parancsolni ,bármennyire is akarok nem megy.

- Mr.Hemmings törödjon a saját dolgával - szolt rá a tanárnő. - Maga pedig foglalja el a helyés s folytassuk az órát - nézett ram .

Gyors léptekkel a helyemre mentem majd levágtam magam a padba. Egyedül ülök ,mivel egy barátnőm sincs. Mindenki ellenem fordúlt a pletykák miatt amiket Luke és csatlósai terjesztenek rólam.
Az ora hamar eltelt miven nem figyeltem.A fűzetem hátlapját töltötem meg rajzokkal.
Nemsokára kicsengettek. Összepakoltam és az ajtó felé vettem az irányt ,de balszerencsémre pont akkor ért oda Luke és bandáj. Megdermedtem és nem mentem tovább.

- Alison menny csak előre - mondta mosolyogva Luke .

- Köszi - mondtam illedelmesen és már mentem is ki az ajton ,de megakadt a lábom valamibe és egyre közelebb kerültem a földhöz.Ekkor jöttem rá ,hogy kibotlasztott.

- Kicsikém fel akarod mosni a padlót, szivesen hozok neked takaritószereket - mondta Luke röhögve és tovább ment a csicskáival együtt.

- Hogy rohadnál meg Hemmings - kiáltottam utána.Felemeltem a fejem és ekkor vettem észre , hogy mindenki engem röhög. Gyorsan felkeltem a földröl és elindultam a kijárat felé.Nem érdekelt senki és semmi, csak rohantam egész hazáig.A ház üres volt ,mivel anyáék még dolgoznak Jack pedig iskolaba.Felrohantam a szobámba és levágtam magam az ágyamra .Zenét hallgattam ,de közben elnyomott az álom. Mikor felébredtem már elég késő volt. Hallottam ahogy a szüleim lenn beszélgetnek. Remélem nem jottek rá,hogy nem voltam suliba ,de Mr. Adams ugyis felhivja majd ,hogy lógtam. De őszintén nem érdekel ,már semmi sem érdekel. Elmentem letusoltam majd vissza feküdtem nemsokára elnyomott az álom.

*********************************
Itt az első rész .Remelem tetszik. Ha igen csillagozz.

Soha véget nem érő +18 [L.H]Where stories live. Discover now