~18~

9.2K 252 3
                                    

Harry

„Už to balíš?" Zjevil se mi Martin za zády před půlnocí. Snažil jsem se nenápadně zdrhnout a skoro mi to vyšlo, nebýt záseku u věšáku s bundami.
Hledal jsem tu svou, dělal, jak tu vlastně vůbec nejsem...

„Jo... Sorry." „Do čtvrt hodiny by měla dorazit ségra a její banda kamošek. Hádám, že se to tu slušně rozjede...?" Malý, nenápadný otazník na konci mě pobaví. V minulosti bych souhlasil, ale teď jsem nemohl. Už tak jsem měl černé svědomí a přesto jsem ho mít nemusel, stalo se to přece dávno... No dobře, zas tak dlouho to není, ani měsíc, ale byl to jen úlet. Obyčejnej úlet po koncertě v Sydney.

„Nezlob se, ale asi jsem z toho vyrostl." „Tak tomu sám nevěříš." Martin se pobaveně rozesmál a pak mrknul.
„Máš holku?" „Možná." Tajemně jsem se usmál, věnoval mu bratrské objetí a vypadl ze dveří dřív, než se mohl na něco dalšího ptát.

Doma bylo hrobové ticho, naši už spali a Gemma tu zase nebyla. Zkontroloval jsem Cait a s úsměvem a doufáním, že ji voda nevzbudí, se zavřel ve sprše.
Důkladná, ale rychlá sprcha mě probrala z počáteční únavy a vyvolala ve mně představy sexu tady.
 Ve vaně, plné pěny... To má přece Cait ráda. Nebo jen tvrdý, drsný sex ve sprcháči... No, na jedno z toho, teď dojde.

Tichounké brouknutí a nevinný úsměv mě nutí do většího úsměvu.

„Ahoj." „Ahoj... Naši už spí." „A kvůli tomu mě budíš?" Potlačím smích, ona se baví a já se rozhodnu hrát na city alá – já jsem ten ublížený.
Bratrsky jsem ji pohladil po tváři a dal ji pusu na spánek.
 „Promiň. Jasné, spinkej." Vytáhl jsem se na nohy a vzápětí se v pohybu zasekl. Držela mě za ručník, posadila se a osuška mi z těla odlétla kamsi ke zdi.
„V noci ses na mě vykašlal a teď jsi mě vzbudil, to bude chtít nějakou satisfakci."
„Jakou?" Vztekle přimhouřila očka. Překryl jsem si dlaněmi rozkrok a drze si ji prohlížel. Zase měla moje tričko.
„Něco nabídni." Vytáhla se na nohy a tichounce vypískla. Přestal jsem se zakrývat, chytil ji za zadek a narazil na sebe.
„Moje tričko!" „Ne, moje." „Vůbec ti nevadí, že ho nosím na koncerty, co?" „Nevadí." Roztouženě zasténala, zvedla se na špičkách a přejela mi dlaní po penisu.
„Psal mi Niall, že volal do vedení, kvůli pokojům. Máme ho spolu." Zavrčím ji do úst.
Jsem z nás jediný, kdo pomýšlí na to neustálé šukání v pokoji?

„Takže se mnou počítáš?" Vzdychne, začíná mi honit a laškovně se usmívá. Zavrčím na souhlas a otřu se ji rty o tvář.
„Tolik sexu, jako tam co zažiješ, jsi nikdy nezažila." Zní to jako příslib." Brouknu na souhlas a vyhrnu ji své triko.
„Už jsi šukala ve sprše?" Začíná mi tvrdnout, ještě chvilku se, miláčku, snaž a budu připravený.
„Ne." „Tak to musíme napravit. Chtělas satisfakci." Pozvedla obočí a nechala se vtáhnout do koupelny.

Za hladových polibků a doteků toho druhého, jsme se přesunuli do sprcháče. Moje triko, z jejího těla kamsi odlétlo, zničil jsem další kalhotky... Tiše se smála, spokojeně vydechla, když jsem si ji vysadil kolem boků a omotala mi ruce kolem krku.
Pod proudem horké vody jsme se líbali, já šmátral prsty po lahvičce s jejím sprchovým gelem a začínal jí mydlit tělo.
Reagovala stejně... Voda z nás pěnu a mýdlo splachovala a jí po chvíli, zastudily do zad kachličky. Vydechla, drze se usmála a sledovala mou dlaň, putující po jejím těle od prsou k rozkroku.

Zatímco já ji zlehka dráždil, ona mi honila. Kolena se ji začala podlamovat, přitáhl jsem ji k sobě. Opřel si ji o hruď a přitvrdil...

Vzájemné uspokojování jsme završili sexem. Voda tlumila její křik a spokojené vzdechy, stejně jako moje nadávky...
Unavenou, kňourající jak ji vše bolí, jsem ji odnesl k sobě a něžně na ni nalehl. Minuty, vyplněné polibky, něžnými doteky a vzájemným, slastným sténáním do úst toho druhého, jak proběhlé šukání bylo božské, zakončila nevinným zamrkáním.

„Měla bych jít k sobě." „Proč?!" „No, nebo se minimálně obléct, ať nás ráno někdo nepřekvapí." S vrčením jsem protáčel panenky a přinesl ji z pokoje nové kalhotky a její tílko.
Pobaveně se uchechtla, že mi mé triko stejně nedá a já znovu, nadrženě mumlal, jak jsem vzal tílko ze zištných důvodů.
Mělo přece jen, zbytečně moc velký výstřih a její prsa, jsem měl víc odhalená, než zakrytá... Stačilo jen přejet jazykem...

Sykla, prohrábla mi vlasy a tichounce špitla prosbu, o něžný sex...

**********************************************
Děkuju :o) ♥
Jak jsem říkala, kapitoly budu přidávat sporadicky. Není čas a když už jo, tak píšu to, co chci psát já... To, u čeho mám aspoň nějaký nápad, se píše lépe, než to, co lámu přes koleno... :o) 
Krevní testy... Ne... Proč si to budu tímto "komplikovat" ?


Siblings...?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat