1.1

17 4 2
                                    

*Kess P.o.v.*

Visiška tyla. Nieko negirdžiu, bet visus jaučiu. Pabandžiau pramerkti akis, bet sunkiai. Dar kartą. Ir pagaliau man pavyko.

Prieš mane stovėjo vyras baltu halatu ir tėvai. Visi šnekėjo, bet aš nieko negirdėjau. Kas per nesamonė?

Bandžiau pratarti žodį, kad negirdžiu, bet burna buvo išdžiuvusi. Staiga man prieš akis pasirodė baltas popieriaus su užrašu:

,,Nenustebk, dabar tu gali nieko negirdėti. Bet ar atsimeni kas įvyko vakar?"

Susiraukiau. Kaip negirdėsiu? Išvis, kas nutiko vakar?
Pakračiau galvą, kad nieko neatsimenu ir susigraudinau, kai pajudinau koją.

Daktaras tai pastebėjas vėl kažką užrašė ant popieriaus.

,,Tu pakliuvai į avariją. Tau didelė stiklo šukė buvo susmigusi gilei į koją. Todėl tau ją dabar gali skaudėti."

Iš mano akių pradėjo riedėti ašaros. Kodėl aš nieko neatsimenu? Kodėl aš nieko negirdžiu? Daktaras išėjo iš palatos ir man už rankos paėmė mama, taip mane palaikydama.

Parodžiau mamai į baltą popieriaus lapą ir tušinuką. Kai padavė man, stengiausi kuo aiškiau parašyti:

,,Kodėl aš nieko neatsimenu? Ir nieko negirdžiu?"

Atsukau į ją ir ji perskaičius dar labiau pradėjo verkti. Tėtis paėmė kitą lapą ir pradėjo rašyti atsakymus į mano klausimus.

,,Tau buvo sutrenkta galva. Praradai atmintį, bet sakė neilgam. Taip pat... praradai ir klausą.. Yra tik maža tikimybė, kad kažkada girdėsi."

Parodė jis ir stipriai suspaudžiau mamos ranką. Kodėl man? Man reikia viską prisiminti. Viską. Ir sužinoti, per ką man taip nutiko.

*Lora P.o.v.*

Stebėjau miegančią Kess. Laikiau jos ranką ir nesiruošiau paleisti. Per kažkokį žmogų, mano dukra prarado klausą.

Staiga į palatą vėl grįžo gydytojas.
- Atvyko policija. Jie nori sužinoti kuo daugiau iš vakar dienos, kad galėtų rasti tą, kuris kaltas dėl avarijos,- pranešė jis.

- Kaip ji gali kažką pasakyti, jei ji nieko neprisimena?!- pratrūkau.

- Pone, ramiau. Po šio miego ji turi bent truputį atsiminti. Visada taip būna,- pranešė jis.

- Bet kodėl ji nešneka?- paklausė Ben.

- Nes ji negali girdėti tai ką sakys. Tiesiog automatiškai,- paaiškino kažką ir Ben linktelėjo.

*Kess P.o.v.*

-Betty, važiuojam namo!- vos prarėkiau muziką. Ji tik linktelėjo ir pradėjo svirduliuodama eiti link išėjimo.
Radusios Betty mašiną ruošiausi įlipti, bet..
- Neturiu rakčiuko.

¤Štai ir pirmas mano blynas...
Nežinau ar pirmoje dalyje bent kiek suduominau, bet tikiuosi sudominti tolimose dalyse.
P.s. Už klaidas rastas dalyje, Atsiprašau.¤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hear My VoiceWhere stories live. Discover now