Agata
Ja nie śpię nie wiem nie potrafię spać... Zadzwoniłam do brata, że ze mną wszystko w porządku Krystian śpi w najlepsze do dobrze chciałabym pojechać z nim tak gdzie sie "poznaliśmy" na nowo. Kocham go i nie potrafię przestać o nim myśleć.... Jest 10:00 i właśnie wstał Krystian.
-Hej maluchu- Dał mi buziaka.
-Hej.
-Jakie plany na dziś. .?-zapytał ziewając.
-Chciałabym pojechać tam gdzie się poznaliśmy na nowo.
-Jasne ale to kawałek jednak jest pojedziemy jednym Oki? -Zapytał.
-Tak tylko że. .... No ja... Kask mi sie zepsuł więc ty go będziesz miał a ja pojade bez.
- dobrze słoneczko. Chodź idziemy. -Splutl nasze palce i poszliśmy zeszlismy klatką schodowa szybko i pobiegliśmy do motoru wsiadlismy jechaliśmy autostrada. ... Lecz za szybko było już 165k/h
-Krystian....
-Tak kochanie. ...-powiedział.
-Zwolnij ja lubię jeździć szybko ale nie aż tak proszę cię. ...
-Dobrze przytul mnie i powiedz że mnie kochasz. ..-Powiedział.
-Kocham cię -Wtulilam się w jego plecy. -A teraz Zwolnij. ...
-Powiedz że mnie nie opuscisz aż do śmierci i że będziesz mnie kochać zawsze mimo wszystko. ...
-Krystian nigdy w życiu cię nie opuszcze aż do śmierci i kocham cię najmocniej na świecie skarbie- Przytulilam go-A teraz Zwolnij.
-Dobrze za chwilkę a ty zdjemij mój kask i zaloz na siebie bo jest trochę za ciasny. -Powiedział.
-Dobrze-Zrobiłam jak kazał.
-Przytul mnie mocno i nie puszczaj. -Powiedział. Tak zrobiłam gdy usłyszałam wielki huk i ból w każdej części ciała dosłownie. ...Krystian
Kazalem jej ściągnąć mój kask a to dlatego że chciałem aby chociaż trochę bardziej była zabezpieczona. Wiedziałem, że ktoś przecial hamulce jedziemy już 170km/h wiem, że ja umrę dlatego powiedziałem aby powiedziała że mnie kocha.... Zobaczyłem ciężarówke wiedziałem że to koniec kazalem jej sie mocno do mnie przytulić. Tak zrobiła potem huk pisk mojej dziewczyny i cisza nic nie czułem nic tak pięknie.Gazeta:
Śmiertelny wypadek! !!
Wczoraj ciężarówka uderzyła w motocykliste! !!! Motorem jechaly dwie osoby chłopak i dziewczyna dziewczyna Agata chłopak Krystian. Przeżyła tylko jedna osoba tylko dziewczyna (no i ten z ciężarówki). Mężczyzna pojazdu ciężarowego był pod wpływem narkotyków a w jego pojeździe znaleziono dwie tony narkotyków wszelkiego rodzaju.
Wszystkich prosimy o ostrożność sprawca wypadku zbiegł z miejsca zdarzenia!!!!!Agata
Ze mną jest dobrze zaraz przyjdzie lekarz i zapytam się go o Krystiana. ...
-Dzień dobry panie doktorze co z Krystianem.?
-Tym pani chłopakiem z motoru?
-Tak-Odpowiedziałam.
-Agato. ... On zmarł na miejscu. ... Na jego ciało centralnie uderzył pojazd.... -Nie wierzyłam w to co mówi.
-Proszę pana czy ja mogę do łazienki. ?
-Oczywiście do końca korytarza i w lewo.
-Dziękuję. -Powiedziałam i zwinelam pielęgniarce igle poleciałam do łazienki i zrobiłam masę kresek na nogach na rękach na brzuchu wszędzie.... Zemdlalam nie mogłam złapać oddechu nareszcie to na co czekałam. ...Przepraszam mamo że zjebalam to życie... Przepraszam Krystian za to że nie uszanowalam tego co dla mnie zrobiłeś bo uratowales mi życie. ...
Przepraszam za to, że tak bardzo nie wykorzystałam mojego życia. ....
(Od autora oglądanij to co jest w mediach i wroc do czytania)Śni. ....
Agata
-Mama? Krystian? -Zapytałam.
-Tak kochanie. -Powiedzieli.
-Agata Posluchaj musisz wracać- Powiedział Krystian.
-Nie wrócę kocham cię.
-Napewno nie chcesz?
-Napewno chce być tylko z tobą tylko i wyłącznie z tobą.Hej i tym trafem koniec książki! !!!
Możecie pisać czy wam sie podobała czy tez kompletnie ją zjebalam. ..... Pa
CZYTASZ
Kochasz mnie?
Teen Fictionona-Piękna brunetka, sliczne pełne usta i kocha grać na gitarze. on-piękny blondyn, sliczne oczy. Gra w kosza. Czy każda książka musi się kończyć Happy Endem??? Otóż ta nie .... 😕 Jeżeli nie lubisz takich książek po prostu mnie czytaj... 😢 Jed...