Capitolul 4-partea a 2a-Optiuni

209 11 5
                                    

Capitolul 4-Partea a doua

Kelzof ingenuche in fata lui Nathniel :

-,,My lord,, ,recuperarea muritoarei trebuie sa fie o ambuscada !

Nathniel nu era atent ,nici macar nu-l lua in seama cand acesta repeat mai tare.Isi lega cureaua stanga de la umar a vestii ,in care se reflecatau flacarile candelabrului vechi ,atarnand , parca ,gata sa cada deasupra celor doi .

Armura parea sa cantareasca mai mult decat corpul  sau subtire ,care parca se scurgea incet prin platosa . Degetele sale osoase tineau cu usurinta sabia facand  cercuri delicate in aer . Muzica propriilor sai pasi rasuna in intreaga sala . Dansand lent cu sabia , Nathniel parea ca lupta cu propria sa reflexive . Imaginea din oglinda ii para fiecare miscare ,stiindu-I toate trucurile . Uneori reflexia se mai impleticea ,dar revenea apoi cu furie si indarjire ,mai multa decat inante .

Para la dreapta ,apoi stanga ,dreapta din nou ,o pirueta ametitoare urmata de lovituri puternice ; inevitabil reflexia I le citea ,pe toate .Si chiar daca parea prostesc ,Nathniel se opri pentru o clipa de reculegere .

Dintr-o data izbucni in taisuri si spinteca pieptul adversarului. De partea cealalta a oglinzii oponentul era ,insa,tot acolo.In picioare,cu acelas chip si cu aceeasi indemanare,ura,dispretuire . Sarutarile sabiilor se intensificau ,in timp ce Kelzof parea ca devine din ce in ce mai nervos .

                          ***

Se facu liniste . Nathniel facu ochii mari ,caci reflectia sa din oglinda incepu sa se schimbe brusc in altceva ,lund o infatisarea unei alte persoane .

Nathniel facu un pas inapoi ,iar din cauza spaimei incepu sa tremure. Lasa sa-I scape sabia din mana ca si cum ar fi fost in transa .Aceasta lua contact cu podeaua ,facand un zgomot strident .

Vedea cum zidurile vechi ale incaperii se crapa,imaginile din jurul sau spargandu-se si ele de asemenea intr-un mod asurzitor .Trupul lui Kelzof se sparse si el ,resturile sale risipindu-se pana la picioarele lui .Din multimea de bucati numai capul ii ramasese intreg .Trasaturile fetei stagnate si mirate ii provocau lui Nathniel scaba si groaza.

Cu coada ochiului reusi sa desluseasca pe jumatate mana aba si ridata ,care se desprindea usor de oglinda.Nathniel lua capul impietrit al lui Kelzof si-l .Mana il prinse si-l arunca inapoi .

Abia ca reusi sa faca un salt si cu toate ca avea abilitati nu reusi sa se fereasca . Bucata de piatra il urmarea ,parca ,ca o tinta.In urmatoarea secunda capul imbratisa sabia lui Nathniel si se despica in doua.

Se ridica repede in picioare ,pregatindu-si pozitia de atac .Ecoul pasilor fantasmei ii provocau furnicaturi pe siura spinarii.Inchise ochii pentru a alunga imaginea ingrozitoare ,apoi tipa raspicat .Pasii se oprira pentru o clipa ,apou revenira.El tresari .Dadu inapoi,reluandu-si pozitia ,evaluand posibilitatile de atac cu varful sabiei ascutit asupra fantasmei.Dar tot ii revenea in minte era Luther.Il vedea razand deasupra tatalui sau impreuna cu regina.Tradarea sa fusese prea mare fata de regat.Abandonarea curtii ORFGUARD ii aducea un nou aliat periculos lui Avril.

In acel moment mainile reci ii atinsera obrajii lui Nathniel ,degetele gadilandu-I urechile ascutite de elf.El icni ,ochii sai deschisi larg priveau uimiti fantasma.Rasul ei cristalin si batjocoritor il enervau la culme ,facandu-l sa-si arate coltii de orc ,insa ,totodata ii creea o stare de moleseala ,o beatitudine care simtea ca-l scoate din minti.

-Nathniel …zise fantasma si rase din nou .Degetele sale caborandu-se in jos spre gat,strangandu-l tare.Vocea cavareluluise sugruma in gatul sau ,tintuit ca intr-o cusca cu unghii lungi si albe ,impungandu-I carnea moale. Nathniel rase si el:

-Daca nu cumva esti chiar tu Avril,regina mea .

-Esti gata sa renunti la coroana ,my lord? Curtea mea va avea intotdeauna un loc pentru cei ca noi .

-Nu in totalitate .Coroana mea inca mai poarta ura pentru cealalta curte .

-Ura e otrava,my lord ..curtea ta pierde.Timpul trece ,clarvazatorii se arata …,curtile trebuie sa se uneasca .

-Si ai venit sa hotarasti acum ?

-Cum doresti,regele meu.

-Probabil ca vrei foarte mult sa fiu de accord cu termenii tai ,spuse Nathniel incet ,dar destul de tare incat ea sa-l auda.

-Te tenteaza ? Este ceva ce te-ar convinge ?

-Nu!Ti-am mai spus…

Sangele ii tasni violent din vene ,colorand obrazul si palmele lui Avril. Regele isi dadu ochii peste cap .Simtea ca pierde prea mult sange .Corpul sau fu aruncat ,brazdand aerul ,apoi se izbi scurt de un zid.

-N-o sa reusesti niciodata sa unesti cele doua regate .Eu sunt singura care are puterea sa duca aceasta responsabilitate .Te pot salva .Daca pierzi curtea mea va decide soarta ta fara ca regele sa poata interveni . E dreptul lor .Cunosti regurile .

-Nu..

-E sansa ta . Accepta tributul : fi secundul meu si te voi putea cruta. Nimeni nu se va putea atinge de tine si de curtea ta .

-O sansa ?Avril ?Moartea pare sa fie o varianta mai buna .Mila ta imi provoaca greata.

-Nu te grabi prea tare sa alegi de ce parte esti. Ai putea regreta.

Regele se ridica usor .Parul sau pictand cu rosul sangelui podeaua .Aceasta ii aminti cat de puternic fusese impactul sau cu zidul .

-Ai dreptate ,dar as regreta mai mult alianta ta cu tine.Imi ceri sa-mi abandonez supusii ca sa-I fac sclavii tai .Nu sunt un rege las.

Isi duse mana ,privindu-si palmle sangerand ,de parca nici nu si le-ar fi recunoscut .In timp ce regina vorbea ,acestea alunecara spre brau incet .

-Nu ,nu esti las ,regele meu ,esti doar prea increzator . Crezi ca te poti compara cu tatal tau ? A fost o placere sa-I tai eu insumi beregata!Insa gustul sangelui si al razbunarii ar fi fost mult mai dulce .

-Nu mai dulce decat al meu, Avril!

Racnetul lui manios fu urmat de un sunet scurt.Apuca pumnalul ascuns ,cuprinzandu-I cu ambele maini spatele reginei ca intr-o imbratisare mortala.Pumnalul strapungea adanc pieptul lui Avril.Aceasta racni de durere dar nu mai mult .El ramase nemiscat o clipa ,apoi scoase arma si o infipse inca o data in acelas loc pana cand podeaua fu umpluta de o balta rosie.

Pieptul ei atunci se crapa brusc la fel ca si trupul lui Kelzof! Nathniel incremeni si-si duse bratul stang ,acoperindu-si fata si asteptand ca trupul ei sa izbucneasca in mii de cioburi.

                        ***

Un basm modern -IluziiWhere stories live. Discover now