- Juvia'dan -
Yukarıdan gelen sesleri merak ettim, kalın sesler gülüyordu, 7 farklı erkek sesi. Berrak mavi denizde yavaşça bir süre onları onların bizi göremeyecekleri mesafede izlemeye başladım, kayıkla Siren Adasına gidiyorlardı, iyi de sirenler bunları yer ki (bilmeyenler için; Siren: Güzel sesiyle şarkı söyleyip denizcilerin gemilerini batıran ve onları yiyen kötü deniz kızları). Yine denizin altına daldım ve Lucy'yi aradım, bulduğumda onu da çağırdım, biz beraber onları dikizlerken iki tanesi ayrıldı ve yürümeye başladı.
Lucy ile onları dikizliyorduk henüz bizi görmemişlerdi, bunlar yürürken sakura kafalı birden durdu yanındakine birşeyler söyledi.
İkiside bizim tarafa bakınca biz hemen suya daldık ve hızla yüzdük.
İki erkek koşmaya başlayınca bizde onları takip ettik. Biri bağırdı "Laxus!"
Onlara dönüp ne oldu dediğinde sakura kafa söyledi "onları, onları gördük" dediğinde adam anlamamış gibiydi "kimleri?" dediğinde ikisi aynı anda cevap verdi "denizkızlarını"...Kısa bir zamana göre uzun bir geceydi
Sabah kalkınca ilk iş Mira ve Erza'nın yanına gittik, anlaşmıştık bir süre onlara söylemeyecektik normal bir şekilde konuşup geri geldik onların yanından ayrılıp dünkü adaya doğru gittik onlar daha uyanmamıştı bizde yeniden Erza ile Mira'nın yanına gittik, ardından Erza konuşmaya başladı "Juvia, Lucy ile diğer kızları toplayın zaman geldi yine söylememiz gerekiyor" dediğinde biz hemen kızları bulmaya gittik...
... Levy, umi ve wendy'i bulup beraber adanın dibindeki kayalıklara çıktık korsan şarkılarından biri olan 'Hoist The Colours'u söylüyorduk 2 ayda bir ya da iki kere söylememiz gerektiğini söyledi erza en azından özümüzü kaybetmiyorduk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail - Denizlerin Efendileri [TAMAMLANDI]
FanfictionDeniz kızlarını hiç duymuş muydunuz? Duyduysanız bile inandınız mı? Bu hikayeden sonra onları seveceksiniz. En azından Fairy Tail için... [TAMAMLANDI]