Reakacja BTS kiedy jedziecie na wycieczkę.
Jin
-Kochanie, może wybralibyśmy się na małą wycieczkę? - zapytał Jin.
-A dokąd Jinnie? - uśmiechnęłaś się.
-Co powiesz na jezioro?Tylko my, las, spokój... - zaczął wymieniać.
-I robale - dokończyłaś.
Suga
-Sugaaa - jęknęłaś - Yoongi, zbudź się!
-Daj mi spokój kobieto... - mruknął.
-Jak sobie chcesz!Ja tylko chciałam się zapytać, czy może byśmy gdzieś pojechali, ale jak nie to nie! - krzyknęłaś.
-Ej, T/I spokojnie.Możemy gdzieś pojechać - wstał i uśmiechnął się lekko - dokąd byś chciała?
-Hmm... - zastanowiłaś się przez chwilę - może do Busan?Dawno nie byłam nad morzem.
-Niech ci będzie, ale teraz daj mi spać - rzucił i położył się z powrotem.
J-hope
-T/I, co powiesz na małą wycieczkę?
-OK, ale gdzie?
-Ja chcę do POLSZY!Chcę zjeść pułeriogi - krzyknął i wyszczerzył się.
Rap Monster
Od dłuższego czasu próbowałaś namówić Namjoona na wspólny wypad do Japonii.
-Kotku, przecież tyle razy tam byłaś - rzekł.
-To co?Ja chce do Tokio!Tam są takie przystojniaki - rozmarzyłaś się.Chłopak za to przyłożył rękę do twarzy w geście załamania.
-Z kim ja jestem? - zapytał sam siebie.
Jimin
-Jimin, mam prośbę - zaczęłaś,podchodząc do chłopaka.Ten za to zrobił lenny face, wziął cię na ręce i zaniósł do sypialni.
-Nie o to mi do końca chodziło, ale tez może być - zaśmiałaś się.
Po skończonej zabawie Jimin zapytał cię:
-To o co chodziło T/I?
-Chciałam, abyśmy pojechali gdzieś razem.Wiesz, tylko we dwoje.
-Co powiesz na Karaiby?
-Jejku, tak!Mówiłam już, że cię kocham?
Taehyung
-T/I!T/I! - krzyczał chłopak, po czym wziął cię na ręce i zakręcił dookoła.
-O co chodzi V? - śmiałaś się.
-Jedziemy do Disneylandu! - uśmiechał się.
Jungkook
-Kookie, polecisz ze mną na Hawaje? - uśmiechnęłaś się.
-Ekhm... ta jasne T/I - odwzajemnił uśmiech.
-Co ona znowu wymyśliła?Chce, żebym miał kokosy na cyckach i tańczył w miniówach z liści? - pomyślał.
(KOCHAM JUNGSHOOKI XDD)
*******************************************************
Tadaam!Macie tą reakację.Stęskniliście się?Bo ja bardzo! ♥ Teraz reakacje będą się pojawiać rzadziej, ponieważ wróciłam do szkoły i trzeba oceny poprawiać ;(.Postaram się jednak pisać jak najczęściej!Zostańcie ze mną i czekajcie cierpliwie, arbuzki i podpaski kochane.
YOU ARE READING
REAKACJE BTS
Randomzbyt leniwa na opis.jak już tu jesteś to zostaw gwiazdkę heh (żebrak jestem)