Del 20 - ''Hvorfor smiler du så mye?''

77 5 4
                                    

Det er en sofa som er ganske tom i stua, så jeg går og setter meg der. Jesper dro til Morten og de andre, så jeg satt alene. Jeg tar opp mobilen min og ser at jeg har fått 3 meldinger fra Ida. Det sto at hun måtte dra hjem, det samme måtte Fiona. Jaja, jeg får bare prøve å ''overleve'' her alene. 

Jeg ser plutselig Landon og noen av vennene hans. Han ser på meg, smiler og kommer og setter seg ved meg. Jeg smiler og snur meg litt mot han. Med en gang så snur jeg meg tilbake og ser ned på gulvet. Det føles ut at jeg nesten svetter, siden jeg er kjempe varm inni meg. Hvorfor skjer dette? Fordi Landon er her? Fordi han er drit kjekk? Ugh.  Jeg ser opp på han, og ser at han fortsatt smiler.

-Hvorfor smiler du så mye? spør jeg.

Han begynner å rødme. Blikket mitt møter hans, og blikket blir der.

-Høres kanskje litt teit ut at en du ikke kjenner noe særlig sier dette, men du er veldig pen. Og det får meg egentlig bare til å smile, sier han.

Nå begynner jeg også å rødme. Et smil blir plantet på ansiktet mitt, og det blir der. Det føles også ut som at pupillene mine utvider seg. Noe spesielt skjedde med en gang Landon ga det komplimentet. Det er mange som har gitt meg slike komplimenter før, men det føltes veldig spesielt ut når jeg hørte det fra han. 

-Wow, takk? sier jeg spørrende.

_______________________________

Jesper P.O.V

*BEEP BEEP*

Ugh, jeg liker ikke lørdagsmorgen. Det å trene så tidlig er så slitsomt, men det å klage er nesten værre. Jaja, sånn er livet. Jeg løper fort til kjøkkenet og spiser musli. Etter det går jeg i badet og gjør meg klar. Klærne mine ligger der, så jeg trenger ikke å dra til rommet mitt for å hente klær.

Etter en lang treningsøkt:

Endelig ferdig med trening. Nå er det egentlig bare å finne på noe med gutta eller noe. Jeg bestemmer meg for å ringe Carter først, fordi jeg ikke har vært veldig mye med han på en stund.

(J = Jesper, C = Carter)

C: Yo.

J: Hei, hva skjer?

C: Ikke noe spess, der da?

J: Same. Ble nettopp ferdig med trening lol.

C: Åja, trener du lzm fortsatt? Trodde du ikke orket etter at jeg sluttet.

J: Lol, slutter ikke på grunn av deg, vettu.'

C: Jaja.

J: Men du, blir du med ut i dag, eller?

C: Øøøh, er opptatt i dag, sorry.

J: Åja, okei. Kan sikkert møtes en annen gang.

C: Ja.

J: Snakes.

C: Tzz, snakes.

Får ikke vært med Carter i dag, jaja. Jeg lurer plutselig på om dette har noe med det at jeg kjenner Andrine? Hvis det er grunnen, hvorfor er han irritert over det? Kjenner de hverandre, som er grunnen? Har det vært noe mellom de? Om det har vært noe eller ikke, så trenger jeg ikke å bry meg noe særlig, med mindre en av de forteller noe. 

_______________________________

Jeg beklager så mye for å ikke ha lagt ut noe på en uke! Jeg skulle legge ut fra lørdag, men så ble det bare så mye stress!

Nå som det er langhelg skal jeg prøve å legge ut 1-2 deler hver dag, men kan ikke love noe. Håper dere forstår <3

Tusen takk for 385+ lesere, folkens <33

Den Nye JentaWhere stories live. Discover now