Protože mi to nedá a dostala jsem chuť napsat novou část :)
Užijte si nový díl :)
Tento díl opravovala @Niatezzi
Uběhlo několik týdnů od posledního rozhovoru mezi Louisem a Harrym. Harry se během té doby utápěl v depresích, neustále brečel. Vše bylo ještě horší, když se dozvěděl, že je opravdu těhotný. Těhotný muž, nosící pod srdcem dítě, které čeká s otcem své studentky. Chtěl celé dny jen ležet a brečet, bohužel jeho finanční situace mu to nedovolila. I když už neučil tělocvik ze „zdravotních" důvodů, stále si musel nějak vydělávat. Proto se rozhodl učit alespoň fyziku a chemii. Musel také změnit svůj styl oblékání. Do úzkých džínů se nevlezl a v upnutých tričkách by bylo vidět jeho tří měsíční břicho. Proto nosil volná trika. Věděl však, že za chvíli bude muset stejně dát výpověď a peníze si sehnat jinak.
Občas k němu zašla jeho mamka, aby mu nakoupila nebo udělala,co potřebuje. Věděla úplně vše o jeho situaci. Jednoho dne se ale vše změnilo....
„Harry je tady nějaká slečna a prý s tebou potřebuje mluvit." Volala od vchodových dveří Harryho máma. Harry se tedy vyhrabal z postele, oblékl si župan a s rozcuchanými vlasy se vydal dolů. Pomalým krokem scházel schody do kterých se díval. Pozoroval své prsty na nohou, jak se při každém kroku zplošťují. U posledního schodu se podívá na dveře,ve kterých stojí Lily.
„Co tady proboha děláš?" vyjekl.
„Panebože jsi to ty? Neztloustl jsi nějak?"
„Hele já se ptal první. Co tady děláš?"
„Můžu si s tebou o samotě promluvit?"
„Tak pojď nahoru."
Jakmile se za nimi zavřely dveře ložnice, Harry se posadil na postel a pokynul Lily, ať se přidá. Ona tedy nejistým krokem přišla k posteli a sedla si.
„Harry proč se odmítáš bavit s mým otcem? Co ti udělal, že tři měsíce s ním nechceš být v kontaktu?"
„To je těžký na vysvětlování."
„Já jsem chápavá, vždyť vidíš moje vysvědčení."
„Dobře. Pamatuješ si,jak byl tvůj táta naštvaný a pak si myslel, že jsem ho opustil, když mě ráno nenašel vedle sebe?" Lily přikývne „A jak jsem tě pak vzal domů a ty si nás nechala o samotě?" znovu přikývne „Tak asi chápeš, že jsme se spolu vyspali. No a nějakým záhadným způsobem mě tvůj otec napustil."
„To jako že...."
„Ano. Budeš mít sourozence." Lily na něj vyvalí oči.
„Proto jsi tak ztloustl." Tentokrát přikývl Harry. Po chvíli ticha ji něco napadlo. „Harry,pojď se mnou domů. Louis bude mít radost."
„Já ti nevím. Nejsem na to ještě dostatečně připravený."
„Ale jo." Stoupla si z postele a mířila ke skříni svého učitele. Otevřela ji. Následně vybrala to nejvíc vhodné oblečení a podala jej Harrymu. Ten se se znechuceným pohledem i s oblečením přesunul do koupelny. Přece jen nechtěl,aby ho jeho studentka viděla nahého. Tam se oblékl a zanedlouho už mířil společně s Lily k jejich domu.
„Ahoj tati. Vedu ti překvapení." Zakřičela z předsíně Louisova dcera.
„Jestli je to tvoje babička, tak tu vidět nechci."
„Je to někdo mnohem lepší." A v tu ránu se Harry postavil do dveří obýváku,ve které Louis seděl na gauči a pozoroval televizi. Když Louis uslyšel odkašlání, podíval se s nezájmem za sebe. Poté,co uviděl Harryho, vystřelil z gauče mířící k němu.
„Harry,co tady děláš?"
„Mohl bych si s tebou o samotě promluvit?"
Tak a je tu další díl :) Doufám, že všichni víte, proč vydávám tak málo :)
Názor?
Děkuji za všechny Vaše komentáře a hvězdičky. Moc si toho vážím <3
All the Love
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267