Part 11

293 7 0
                                    

En uge senere
Siden den dag jeg sad i parken med Martinus, har jeg undgået ham, og Emily hele tiden siger At jeg er den dårligste danser ever, og hele skolen Griner når jeg går forbi dem. Jeg har tænkt over at flytte skole, en skole der er mere tættere på Danseskolen. Jeg gik op af sengen og tog mit tøj,taske Sko osv Og gik i skolen, jeg gik ind i klassen og alle fniste og hviskede til noget. Jeg satte mig ned på min plads, og efter 2-3 minutter kom Emily "Hva så danseTaber Er du klar til en ny Abe-dans" sagde hun, Nina og Clara grinte "Lad mig nu være i fred" sagde jeg "Hvem lærte dig at danse..Alle siger det er din far for hvis det er må det være en dårlig abeDanser" sagde Emily. Alle i klassen sagde "Uurh" og jeg kunne mærke Jeg ville exploder af vrede "Hold nu kæft" sagde jeg "Nææh" sagde hun "Du er så fucking Flappet og du tror du har den bedste stil på skolen men inderst inde er du jaloux. Jaloux over jeg kan danse og du ikke kan" råbte jeg "Jeg er virkelig glad for din far er død For det har han fortjent" sagde hun, jeg Mærkede jeg skulle græde, så jeg gik ud af skolen, men inden jeg gik kunne jeg høre Martinus sige noget men jeg var ligeglad. Jeg løb, og løb Imens jeg græd, græd over min far, græd over mit forfærdelig liv, græd over alt. Jeg kan ikke klare det mere. Jeg stoppede inde i en skov, jeg er faret vild, jeg Brød ud af gråd.
Efter nogle timer
Jeg vågnede op, jeg må have grædt så meget at jeg fald i søvn, jeg er svimmel, mit hovede gøre ondt, og jeg har ondt i min mave. Min mor, hvad med min mor, jeg må hellere komme hjem... Men vent Skolen, Emily, danse jeg kan huske alt, jeg gider ikke tilbage til det lorte liv. Jeg ville blive her.

SÅ FOR SØREN NU SKER DER NOGET. Undskyld for så mange Grimme ord :) stem tak

~Mig😂☺️❤️

Dancer for m&m!  Where stories live. Discover now