Goodbye?

101 9 0
                                    

Tao

Stál jsem na letišti s kluky a přemýšlel, co jsem vlastně celou tu dobu dělal. Ah, už jsem si vzpomněl, byl jsem s Krisem a užíval si ty krásné společné chvilky. Bohužel měl odjíždět až za týden. "Tao? Slib mi, že se sejdeme, že na tohle jen tak nezapomeneme." Chytil mě za pas Kris a přitáhl si mě k sobě. "Neboj, mám tvoje číslo a ty moje. Budeme si pořád psát a navíc oba bydlíme v Soulu." Pohladil jsem ho po tváři a políbil ho na tvář. " Dobře, až přijedu do Soulu, tak ti ihned napíšu. Sejdeme se a budeme zase spolu." Řekl Kris a tentokrát spojil naše rty v polibku.  V tu chvíli zahlásili náš let. Smutně jsem se na něj usmál a znovu ho políbil, jakoby to bylo naposledy. Poté už jsem se vydal i s Baekhyunem a Chanyeolem na odbavení a poté do letadla. Už teď mi chybí, ale nesmím na to myslet. Slíbil, že hned jak bude dýchat stejný vzduch jako já, tak mi napíše. Jen jsem se nad tím pousmál a poté si zapojil do uší sluchátka a poté se vydal do říše snů, kde jsme byli zase spolu.

------------------------------------------------

Hou Hou Hou

Takže moje Příšerky :D

Tohle je předposlední díl tohohle příběhu...

Bude těžké se s ním rozloučit (Hlavně pro mě)

No nebudu tu brečet

Mír s Blízkým koncem :(

Alexis

Airport loveKde žijí příběhy. Začni objevovat