________________________________
Chat Taehyung🔴
________________________________Hyungie~
14:34Să știi că încă sunt supărat *^*
14:34Te-am intrebat eu ceva?
14:50Ar trebui să îmi mulțumești... Ai peste 1000 de aprecieri la videoclipul în care cântai, iar tu chiar ai talent.
14:50Nu mai sunt supărat*(*'∀`*)☆
15:04Nu pot sta supărat pe hyung :3
15:04În orice caz, cum ți se par băieții?
15:05Sunt de treabă..
15:05Iar eu?^^
15:05Un extraterestru neimportant.
15:05ಥ_ಥ
15:06Dar extraterestrul meu...
-mesaj netrimis-În orice caz. Ce faci azi?
15:06Stau și mă uit la anime-uri
15:06ACUM VEDEAM TORADORA
15:06Aham.. Eu trebuie să plec.
15:07Pa hyung💞
15:07
✔️✔️
________________________________Văzând răspunsul prietenului său, zâmbește și își pune telefonul în buzunar ieșind grăbit din casă.
"Cum am putut să uit portofelul la magazin?"
Din fericire pentru el, acel loc este foarte aproape de locuința lui. Acum doar speră ca portofelul lui să fie încă acolo, deși șansele sunt destul de mici dacă casierița nu l-a observat.
Intră în magazin și se uită în jur, mai întâi după vânzătoare."Îmi pare rău scumpule, nu mai avem înghețată de căp-"
"Doamnă Shu? Mă scuzați?"
"Așteaptă o secundă" spune băiatului ce dorea să cumpere ceva și își îndreaptă atenția spre Yoongi. "Domnule Min, vreo problemă?"
"Amm... Mi-am uitat portofelul."
"Porto... Prtofel, zici?"
"Da!"
"Îmi pare rău, scumpule. Doamna Shu nu știe."
Zâmbește dezamăgit și iese din magazin, uitându-se după ceva ce poate l-ar ajuta, deși șansele erau minuscule. E clar, este mort fără portofel. Fără bani, fără buletin, fără nimic.
CITEȘTI
нαι ѕα мєяgєм ℓα υи ѕυ¢ /тαєgι\
Random"Hyung, mi-e sete." "Oh, serios?" "Da..." "Un suc de căpșuni, vă rog!" //TERMINATA//