7.

345 15 0
                                    

Nick

Včera jsem se probudil s kómatu nic jsem si nepamatoval Karol mi to vše řekla ale vynechala že se dvakrát vyspala Jamesem. A že už si nevodí holky do postele změnil se, holky odmítá nikdo neví proč pak se předávkoval kvůli holce kterou nechce říct.

Jak to všechno vím Karol mi to řekla taky leží tady v nemocnici. Dneska mě dají na normální pokoj k jednomu klukovi který se myslím taky včera probudil. "Dobrý den Nicku teď vás převezeme na ten pokoj bude tam ještě jeden kluk ve vašem věku" jenom jsem kývl.

Už mě tam vezli když jsme tam přijeli dostal jsem šok dali mě k Jamesovi a na jeho posteli byla holka v našem věku oba spali. "Pane Jamesi" nic nehnulo to sním "ehm ehm" to už otevřel oči ale ta dívka ne "je pane doktore co potřebujete?".

"Co dělá ta holčina ve vaší posteli" no kdopak to je Jamesi jakou couru jsi si vzal do postele "pane doktore nechce mi ji tady sní se brzo uzdravím" no to ne pošlete jí pryč. "Tak dobře když tak roztomilé spí vaše slečna můžete tady spát" no to ne.

Alex

Když jsem uslyšela jeho hlas vystřelila jsem s postele rovnou ho obejmout. "Strýčku Dereku" ano můj strýček dělá doktora "sportovkyně ty holčičko moje malá" ano vždycky mi říká holčičko moje malá "chyběl jsi mi hrozně" upevnil objetí.

Svého strýčka jsem neviděla deset let tak hrozně mi chyběl vždycky mě dokázal rozesmát. "Jak dlouho jsme se neviděli", "deset let strýčku jak jsi mě poznal?" to by mě zajímalo "nikdy jsem nezapomněl jak krásně spíš" celý můj strýček odtáhla jsem se od něho.

"Jak se má moje sestra?" On to neví "strýčku tobě to nikdo neřekl?" Zkoumal mě pohledem "co?" on to fakt neví "před pár týdnami jí matka umřela autonehoda" James to řekl místo mě. Strýček i se mnou v náručí odešel na jeho oddělení na sesternu kam mohli jenom doktoři, sestřičky a jejich příbuzný. Rozbrečel se ještě silněji jsem ho objala "jak?" ne ne "jela a naky opilec do ní narazil".

James

Když sní její strýček Derek odešel chtěl jsem znovu usnout ale těm Nick mi to nedovolil "takže už máš za děvku i naší Alex?!" ježíš
"ne není to moje děvka ale moje přítelkyně " koukal otevřenou pusou. Chtěl něco říct ale do pokoje vešli kluci i Jonas s Leonardem a s Rose na vodítku pak když zavřel Timothy dveře Jonas odepnul vodítko ty dva se rozeběhli a skočili na mojí postel. "Jak to že ty dvě potvory na tebe nevrčí krucinál" chtěl jsem něco říct ale do pokoje vlítla Alex bylo poznat že brečela.

Jonas jí skočil do náručí pak i ty dva. "Lásko mám dobrou zprávu" konečně se smála "a jakou miláčku", "můžeš jít domu ale jedině když na tebe budu dohlížet" culil jsem se na ní "ale tví rodiče mě budou nenávidět vždyť kvůli mě jsi tady" byla smutná je pravda ale já ji to odpustil "lásko já ti to odpustil takže mi kluci vezmou tašku a ty pěkné pojedeš ke mě" ucilila se.

Hned jak jsem to dořekl tak přišly ale jak spatřily Alex měli naštvaný pohledy Alex řekla Jonasovi aby připoutal Rose i Leonarda že odchází tak to udělal chtěla odejít ale já jsem jí vzal za ruku trhl jsem sní tak že spadla do mé postele to jsem chtěl.

Chtěla vstát ale já jí to zakázal tím že jsem jí políbil. "To nemyslíš vážně ta holka tě dostala do nemocnice a ty jí budeš strkat jazyk do pusy?!" táta byl hodně naštvaný "ruce i jazyk pryč od mé neteři" seru na všechny budu jí líbat kdy chci a kde chci! "Dereku tak moc rád tě podlouhé době vidím" nato už jsme se od sebe dotáhli a koukali na ně jako na blázni. "Jak se znáte?", "to by mě taky zajímalo lásko tak?".

"Z armády" no co zase jsem jsem se jí přilepil na rty "no ty kurva" všichni jsme se otočili na Nicka "no co hraje si na chladnou a teď se tady líbá s Jamesem?! jak jsi to udělal" ukázal jsem prostředníček.

Už jedu domu, rodiče jedou za námi a kluci jedou za nimi.  Už ležím s mojí princeznou v posteli kluci sedí na zemi, koukáme na horror torment a kdo to vybral no kluci Alex nechtěla ale oni jí přemluvili jsem tak nesmírně rád že není chladná hodně dlouho jsem ji pozoroval slintal jsem nad ní. Alex mi usnula na hrudi byla tak roztomilá když film skončil tak jsme si s klukama povídali tři hodiny a všiml jsem si že Luk sleduje Alex "kámo ještě chvíli na ní koukej a slintat přísahám že ti urvu ptáka" všichni začali mít záchvaty smíchu "lásko koukat může ale sahat nemůže" cože?! "ne ani koukat nemůže ještě mi tě vykouká".

Luk nad něčím přemýšlí ale nad čím "Luku nad čím přemyslíš?" hledal správný slova "ta tvoje Alex je slavná sportovkyně víš? jezdí do ciziny na závody není to obyčejná dívka ale je slavná Alex Gilbert" dokončil svůj proslov "to jsi zjistil teď?! jako vážně?!" smála se "co je na tom vtipného Alex?".

"Kamo my to víme poznali jsme to"

"A to jste mě přitom nechali?!" byl naštvaný. Kluci odešli a my šli spát protože Alex musí do školy ach proč nemůže být se mnou v posteli no nic dobrou noc.

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat