Tanrı ve Tanrıça konusuna da değinelim,ama maalesef bu konuda çok bilgi yok,tek bildiğimiz asırlar önce bu gezegene bir göktaşının çarpması sonucu bizim oluştuğumuz,bu kadar,dedi Talia.Talia o sırada Afitap'ın göğüsüne baktı,parıldayan bir cisim gözüne çarptı.Yoksa o...O BİR TANRIÇA İDİ.
Ben bir tanrıça mıyım şimdi? dedi Afitap mutlulukla.Evet,sen bir tanrıça değilsin fakat olacaksın dedi Talia.O sırada odaya çirkin bir adam girdi,18 yaşında ya var ya yoktu.Judas,senin burda ne işin var? dedi Talia sevinçle ve Judas'a sarıldı.Tanıştırayım,oğlum Judas,Afitap Hanım.
İkisi birlikte biraz konuştu fakat Talia aralarındaki konuşmayı bölene dek.Hadi çocuklar yeter bu kadar konuşma,gel benimle Afitap kendimize birkaç yeni kıyafet alalım taç töreni için,diye seslendi Afitap'a.Afitap gözleriyle Judas'a veda etti ve Talia'nın peşine düştü.
Yarın taç töreni vardı.Sober krallığını oğlu Xavier'e verecekti,peki neden Judas'a vermiyordu,çünkü bir sorun vardı;Sadece element tanrıları kral olabilirdi.Xavier element tanrısıyken Judas okyanus tanrısıydı.Xavier bugün on sekiz yaşına girmişti ve taç sırası ona gelmişti.
Afitap kendine açık mavi bir elbise seçti,Talia ise kırık beyaz bir elbise seçti,o kadar kabarıktı ki,onu gelin zannedebilirdiniz.
Taç Giyme Töreninde...
Bütün halk sevinçliydi.Sarayın içinde misafirler töreni beklerken,halk dışarıda kutlamalar yapıyorlardı.Afitap Talia'nın yanında yanında,kraliyet bölümünde oturuyordu,fakat Judas hiçbiryerde gözükmüyordu.
Tören Başladı...
İlk olarak Xavier salona girdi.Alkış kulakları sağır edebilecek bir sese ulaşmıştı.Halka selam verdi ve yerine geçti.
Diğer gelen Sober idi,oda halka selam verip yerine geçti.
Sonra Talia kalktı ve oğlunun yanına geçti.
***
Sober kral tacını oğlu Xavier'ın kafasına yerleştirdi.Sonra Talia Tanrıça Lethia'nın asasını eline aldı ve Xavier'ın ilk önce sağ,sonra ise sol omzuna dokundurdu.Tam o sırada duvarlardan biri tuzla buz oldu.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Tanrıça -1-
AdventureEvren için küçük,fakat Afitap için büyük bir hikayeyi okumaya hazır mısın? 16 yaşında olan Afitap'ın başından geçen kaza ve yeni hayatı bu kitapta! Tüm hakları saklıdır. Kapak yapımı Wattpad Kapak Yapım adlı sayfaya aittir. Sayfa linki:https://www.f...