Soğuk bir geceydi. Yağmur gittikçe daha çok hızlanıyordu. Odamın penceresinden yağmurun adeta bardaktan boşalırcasına dökülmesini izliyordum. Gözlerim pencereye,fakat kulaklarım ise annem ve babamın bağrışlarına odaklanmıştı. Annem ve babam neredeyse hiç anlaşamazdı . İkisinide çok seviyorum fakat artık onların her gün bağırışlarından bıktım. Ha bu ara ben Dolunay. Annem Su. Babam Kutay. Bir ablam vardı fakat annem ve babamın anlaşamamazlıklarından dolayı artık dayanamayayıp intihar etti .
9 yıl önce
Bir gün ablamı kaldırmaya gittiğimde ilaçların etkisinden dolayı ağzında olan bir köpürmeyi fark ettim. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ablamın ismi Asena'ydı. Nedense Asena ismi bana çok hoş geliyor , anlamı dişi kurt. Aslında ablamda direnmekte olan bir kurt gibiydi adeta . Babam ablama her zaman eziyet çektiriyordu. Evin işlerini ablama yaptırıyor ,evi neredeyse ölünceye kadar temizlettiriyordu. Ablam 21 yaşındaki her şeyin farkında olan , özgürlüklerini ve haklarının gayet iyi bilmesine rağmen bir şey diyemiyordu. Bir keresinde 5 yaşındaydım ve bilirsiniz işte her çocuk gibi bende şımarık ve ailemden ilgi bekliyordum. Annemi çok yorduğumun aslında farkındaydım. Ama annem çok güçlü bir kadındı ve benim için her şeyi yapabilceğini biliyordum . Annemi o gün o kadar çok yormuştum ki, annem farkında olmadan uyumuştu ve babama yemek yapmayı unutmuştu. Babam eve geldi ve kapıya bir kaç defa sert bir şekilde vurdu. Belli ki bir şeye sinirlenmişti,annem hemen kendini toparladı ve yemek yapmayı unuttuğunu fark etti ama elinden gelebilcek bir şey yoktu, olan olmuştu artık çok geçti. Babam içeri girdiğinde genellikle elini yıkar ve sofraya otururdu zaten yemek hazır olurdu. Fakat bu sefer öyle olmadı. Babam sinirli bir şekilde sofraya oturmaya geldiğinde yiyecek bir şey olmadığını görünce siniri iyice bozuldu. O kadar sinirlendiki bir bıçak alıp anneme doğru sallamaya başladı fakat o bıçağı aldığı an ablamın odasına koşup babamın elinde bıçak olduğunu söyledim. Ablam telaşlandı fakat daha 5 yaşımda olmama rağmen ablamın fazla umursamadığını fark ettim , sanki bu olay çok eski zamanlardada yaşanmış gibiydi. Ablam mutfağa hızlı adımlarla koştu hemen annemin önüne atladı ve babama karşı çıktı. Babam sinirlendi ve elindeki bıçağı ablamın kalbine yakın bir yere sapladı. Ablamı yere düştüğü an çığlığı bastım. Babam bir çocuk katili olmuştu üstelik ablamın katili!!