Ma numesc Izabela Black dar prieteni imi spun Isa. Am 16 anisori si sunt copilaroasa. Sunt bruneta cu ochi caprui si am niste pistrui care ma fac mult mai "tanara" decat sunt.
A da, sunt din Craiova. :)Mdaaa.. Este luni, ma trezesc cu o durere ingrozituare de cap.. acum ca stau si ma gandesc, nu trebuia sa stau pana tarziu sa invat.. Ma ridic lenesa din pat ca mai apoi sa vad cat timp mai am pana sa ma duc la liceu.
Aparent este 5:29 god ! Abia daca am atipit... Parca era 5:15.. Eh, dar daca tot sunt treaza.. hai sa ma pregatesc.
Ma duc in baie si-mi fac mirobolanta rutina zilnica.
Ma duc la bucatarie unde o vad pe mama facand.. Clatiteee !Eu- 'Neata mama !
Ea- 'Neata, vrei clatite ?
Eu- Normal !
Ea- Bine, pune-te la masa. Vezi ca azi am tura de noapte. Deci, te descurci singura ?
Eu- Da mama.
Ea- Bine.
Imi da clatitele, sunt cu nutella yooy..
Dupa ce mananc ma duc in camera mea pentru a ma imbraca.
Imi iau o bluza subtire si o pereche de blugi cu talie inalta blue-marin si o pereche de tenisi negri cu platforma (nu foarte mare, nu-mi plac aia..) si plec.Ajung pe holurile liceului, pasind timida. Nu vreau sa se mai ia din nou cineva de mine reputatia mea in liceu este una foarte naspa.. Sunt "tocilara" sau "piticanie" (am 1.60 frate !..) sau "fraiera" etc..
Ma duc spre clasa cu capul in jos si dintr-o data dau peste cineva si cad pe jos.
Cu vocea tremuranda, plina de frica ii spun:- S-s-scuze.. Nu am vazut..
?- Ar fi bine ca de acum inainte sa vezi.
Imi ridic cu sfiala privirea si-l vad pe... Cristian.. Cel mai popular si frumos baiat din scoala mda.. bad boy-ul.. Dar... avea niste ochisori. Atat de cute !
Eu- Bine..
Nu cred ca ma auzise pentru ca deja plecase.
Fug in clasa sperand ca nu a vazut cineva. Nu mai vreau probleme, si prin problome ma refer la bataie.. Serios directoarea nu vede ce se intampla ?! Sunt camere peste tot (mai putin la baie) si cu toate astea niciodata nu vine cand este o bataie sau mai stiu eu ce..
Suna clopotelul...
Ma duc in banca, stau, din nefericire sunt cu "parasuta" scolii..
A da, o chiama ...~tobele va rog~ Barbie...
Dupa ce imi pun penarul si cartile pe banca, incep sa desenez.
Doamna diriginta intra in clasa urmata de un baiat..Diriga- Dragii mei copilasi (asa ne alinta ea) el este noul vostru coleg. Ai putea sa te prezinti ?
El- Da. Ma numesc Dante Morgan si am 17 ani (e clar.. repetent) si vin din Anglia.
(Saaau.... Este cu un an in urma bcs vine din alta tara)Diriga- Bun Dante, du-te-n banca aia din spate. *spune si arata cu degetul in ultima banca..chiar in spatele meu si al curvei aleia.
Ea- De azi nu mai stai aici. *spune cu scarba-n glas* (metaforic vorbind)
Eu- De ce ma rog ? *spun plictisita*
Ea- auzi curvo, eu vreau sa stau cu Dante in banca.
Eu- curva-i ma-ta ! *spun putin tipand.. Mare, mare, mare greseala.. diriginta este maica-sa.. FUCK !*
Diriga- Domnisoara Black, poti sa repeti ?
Eu- Ma scuzati doamna diriginta.. Mi-a scapat...
Diriga- Hmm.. Poate imi va scapa si mie 4 ORE DE DETENTIE !
Eu nu mai spun nimic si ma retrag in banca din spate. Prima data cand intru la detentie..
Dupa o ora MEGA lunga suna clopotelul ala blestemat. Aghhh
Cand am iesit, evident ultima din clasa, am ramas masca. Nimeni nu era pe hol iar in curte era o mare galagie. Am fugit si eu sa vad si ca sa vezi.. Baiatul asta nou.. Dante.. Se batea cu Cristian ?!
De nu stiu unde apare directoarea (ASA, CAND E O BATAIE MARE VI, TARFA DRACU' DAR CAND MA BAT DE MA USUCA ASTIA PE MINE, NU MAI VI)
Directoarea- CE SE INTAMPLA AICI ?!
Se bat doamna ! Baiatul cel nou a inceput bataia ! -spune paraciosul dintr-a IX-a A
(Eu sunt IX-a B)Directoarea- MORGAN ! CE CREZI CA FACI ? Nu ai venit bine si ai si inceput bataile ? Iar tu Smith, nu-ti ajung doua ore de detentie ?! Mai primesti una. Tu Morgan, vii cu mine in birou.
Cristi avea parul ciufulit si buza sparta dar mai rau era de Dante.. Avea ochiul mov si ii sangera nasul.
Directoarea- La ore toata lumea ! Nu aveti ce vedea aici !
Mie imi da o fata branci si cad direct intr-un ciob. Durea extrem de tare dar m-am dus incet la cabinetul medical.
Cand ajung acolo il vad pe Cristi in spatele meu.Doctora- Hai tu, esti mai grav ranit.
Cristi- *el se uita la mine cu... mila in ochi apoi spune* Pot rezista 5 minute pana termini cu fetita asta.
(Nu-s mica MDFKT)
Intru si ma pun pe pat. Ea vine si se uita la mine. Obrazul imi sangera rau.
Doctora- Ce-ai patit ?
Eu- Am... Am cazut si m-am lovit intr-un ciob.
Ea- Aham *spune ducandu-se la o trusa medicala si luand pansamente*
Eu ma uitam la Cristi care statea rezemat de tocul usii. Arata atat de cute !! Aww...
Isi intoarce si el capul spre mine, iar eu intr-o fractiune de secunda ma uit in podea. Il pot observa pe sub ochi cum afiseaza un zambet inocent si amuzat, ma fac toata rosie.Doctora- Esti bine?
Eu- D-da..
Doctora-*vine la mine si toarna dintr-o sticluta ceva...
Il pune pe fața mea si eu cum simt ca-mi arde trag un tipat iar Cristi speriat se intoarce spre mine.Eu- scuze.. *facand referire la faptul ca l-am speriat pe Cristi, ok si pe doctora, dar de ea nu-mi pasa hihi :)) *
Doctora- Nu te misca *si incepe sa tamponeze obrazul*
~Dupa ore~
Acum.. Hai si la detentie..
Am intrat in clasa si doamna diriginta era acolo alaturi de Dante.. Care statea in pen-ultima banca , dupa vreo 30 (de) minute vine si Cristi.
Diriga- Mai Smith, trebuia sa vi acum o jumatate de ora. Ce sa intamplat cu tine ??
Cristi- Mai lasa-ma Diana ! *ca sa intelegeti, Cristi vorbeste la per-tu cu doamnele din scoala*
Diriga- INCA O ORA DE DETENTIE SMITH. SI ASTA DACA NU VREI SA AJUNGI LA DOAMNA DIRECTOR ! *spune si palma ei face contact cu obrazul lui*
CITEȘTI
Tocilara Si Popularul
RomanceIdeile imi vin pe parcurs, pot spune ca nici eu nu stiu cum o sa se termine Daar, cititi si aflati ^_^ (/•_•)/ ×carte in curs de editare. Imi cer scuze pentru greselile gramaticale. ×sper sa va placa..