*Introducere*
Hm...sa incep oare cu "buna"?Neah...Sall .Sunt Allison Rosen, iar nebuna cu care locuiesc de la 3 ani este Holland Whitmore.Amdoua avem 17 ani ,suntem in clasa a 11-a si suntem colege de clasa.Avem destul timp sa ne certam, glumeam, ne intelegem foarte bine...uneori.Bunica locuind intr-un oras mai micut si retras din Michigan, Crystal Falls, ne-a expediat in California, San Jose.Aici invatam din clasa a 9-a, la liceul Fairmont School.E un liceu cu profi dedicati, deloc severi, foarte misto...haha buna gluma.E o inchisoare,ca oricare alt liceu.
Cred ca va intrebati de ce nu am dat prea multe detalii legate de familie.Pai,nici noi nu stim prea multe.Bunica ne-a spus ca suntem verisoare, cat despre parintii nostrii, spune ca au plecat intr-o expeditie pe munte, fiind o traditie anuala si nu s-au mai intors.Noi ramanand in grija ei.Bunica e o persoana minunata care ne iubeste si ne protejeaza,nu ne lasa sa simtim lipsa parentala.
******************************
-Holl, iesi odata din baie, intarziem din prima zi !
-Mai am o bucla de facut!!!
Holl si punctualitatea, am oftat.
Cand se facuse 9 si ceva am urcat insfarsit in masina.Nu avem cine stie ce masina, o broscuta volkswagen neagra si antica.Alta nu ne permitem si oricum atat timp cat merge, e buna.
Liceul se afla la douazeci de minute de mers cu masina.Azi eu conduc pentru ca, normal, Holl nu si-a terminat outfit-ul.
-Stii ca mergem la liceu, nu?o intreb putin ironica .
-Asa tin si eu minte.
-Atunci ce e cu atatea pregatiri pe capul tau?
-De parca nu m-ai cunoaste, ranji Holl.
Ea mereu a fost si inca este o fata in pas cu moda.Nu ai ce sa ii reprosezi.O satena cu parul pana la jumatatea spatelui, putin ondulat, ochii negrii si un ten de invidiat.Cu carisma ei ar putea avea lumea la picioare.Sa mai mentionez ca e as la mate?Ou da, tocilara fermecatoare.
Am parcat.Dau sa ies din masina, dar Holl ma prinde de incheietura.
-Stai asa.Imi desface parul din coada, ravasindu-l, imi aplica un ruj pe buze si putin fard in obraji.Acum esti, sa zicem gata, imi spune zambindu-mi.
Niciodata nu ma aranjez singura.Daca nu ar fii Holl, eu as umbla doar in trening si cu parul prins in coc.Sunt mai comoda, cum m-a lasat mama natura, asa ies in lume.Sunt multumita cu parul meu blond inchis pana la umeri, ochii albastrii si " pielea mai alba decat branza" .Asa rad toti.Marele meu avantaj e ca macar am forme, care atrag atentia de la fata, cum ma tachineaza Holl.
Cand am ajuns noi deschiderea deja se terminase, iar toti plecasera la clasele lor.
-Va rugam sa ne scuzati ca am intraziat, d-le Robinson, zise Holl pe un ton somnoros, cand am intrat in clasa.
Eu pur si simplu ma uitam la dirigintele nostru, un barbat de vreo 30 de ani dat naibii de sexy.Profesor de romana si unul dedicat.Genul ala de prof care parca te mai face sa vezi partea buna a liceului.
-Inregula, Holland si Allison puteti lua loc, zise cu vocea lui ragusita dar vesela.
Ne-am asezat in mijlocul randului, in fata noastra fiind Ayla Morgan si Malvina Cortese, iar in spate Harris Miller si Dustin Hallom.Ei sunt gasca noastra de la liceu.
-Ce devreme ati ajuns, spuse ironica Ayla.Nu ati ratat nimic interesant.Am luat eu cheile de la camera.
Pe timpul liceului stam la camin, doar vara locuind cu bunica sau la casuta noastra, dar acea casa fiind atat de goala si fara suflet o tinem mai mult pentru party-uri.
Mereu, la camin, am stat cu Ayla si Malvina, chiar daca m-am plans de nenumarate ori ca ar mai incapea vreo 2 baieti cu noi.
-Nu mai vreau patul de deasupra!! sar ca arsa ridicand tonul mai tare decat era indicat.
-Mutumim ca ne-ai informat, Allison, spuse d-l Robinson, urmat de rasetele celorlalti.
-Ma scuzati profu' , continuati !Ce sa continue habar nu am, dar macar in prima zi am ales sa fiu si eu politicoasa.
-Fie, patul de dedesubt e al tau, rase Malvina.
Si...am obtinut ce am vrut, binecuvantate fiind metodele mele mai mult sau mai putin ortodoxe.
-Ca in fiecare an, diseara, va avea loc obisnuita petrecere de inceput.Mai multe nu are rost sa va mai spun fiindca stiti si voi care e faza, ne intrerupse d-l Robinson.
Petrecerea de inceput de an semana cu un party de la azilul de batrani.Un DJ obosit baga melodii din 1900 toamna, toata lumea statea pe telefon.Bobocii se ascundeau prin cine stie ce coltisor regretandu-si existenta.Gasca noastra prefera sa traga chiulul de la asa ceva.
-Anul asta ce planuri avem?se auzi Dustin din spatele meu.
Dustin este bff-ul meu si al lui Holl inca din clasa a 9-a.Genul de baiat putin gay-ut, dar foarte de gasca.1,80, par saten dat pe spate, ochi caprui si corp destul de atragator.Cu toate astea a avut o singura prietena in clasa a 10-a.
-Prima parte a serii la noi acasa sa luam bagajele, apoi mergem sa trezim la viata party-ul ala, zise Holl.
I-am vazut sclipirea din ochi, avea planuri mari in aceasta noapte.
-Cum vrei sa trezesti ceva ce s-a nascut mort? se trezi Harris, care pana acum am avut impresia ca dormea.
Harris era genul de baiat mai ciudatel care nu isi gasea locul nicaieri, dar in grupul nostru a fost bine primit.Roscat cu ochii negrii, total antisport.Pe el il pasioneaza calculatoarele.Am zis ca nu ne-ar prinde rau un pui de hacker.
-Nu aveti incredere in mine?replica indiganata Holl.
Dar clopotelul suna si ne scapa din a-i da un raspuns.
Pauza asta trebuia sa mergem la secretariat dupa orar.
Urmatoarea ora?Dixon Moore.Doamne daca e o persoana pe lumea asta pe care sa o urasc din tot sufletul, acesta este proful de mate.Parul ala, negru cret, ca al unui berbec batran, ochii bulbucati ca de sobolan si un parkinson, sa tot razi cand isi bea cafeaua.
Cat am asteptat sa ne luam fiecare orarele nici nu am observat cum se scursese timpul.Acum clopotelul suna sa ne anunte ca avem intalnire cu d-l Moore.
Ok.Ora asta mi-am promis mie ca nu voi intra in belele.Trag aer in piept si intru in clasa, urmata de Holl, Ayla, Dustin si Harris.
-Duri-ru-ri-ri-rum na na na , 2 va dau, o da da da ! il auzim pe Moore fredonand.
-Asta a mai pierdut din doage. vara asta, rase Dustin.
-Ce ai zis d-le Hallom? raspunse Moore, care se pare ca auzise remarca lui Dustin.
-Ca imi place noul cantecel, domnu' !
Dar ironia din glasul lui Dustin m-a facut sa chicotesc.
-Domnisoara Rosen, sa radem impreuna, ce e asa amuzant?
Ii ignor intrebarea si ma asez linistita in banca.
-Rosen, la tabla!
-Aveti din ce sa ma ascultati?intreb plictisita.
-Din materia de clasa a 10-a!
-Ok, atunci haideti toti la clasa a 10-a ca sa facem materia de clasa a 10-a, rase Holl.
-Whitmore, la tabla ! zise Moore , de data asta cu o urma de nervozitate in glas.
-Daca pe ea o ascultati din clasa a 10-a , pe mine ma ascultati din a 9-a? ranji Holl.
-Profu' , vrem si noi din clasa a 8-a ! rasera Dustin si Harris.
Moore nu ne raspunde.Se calmeaza, deschide catalogul, scrijeleste ceva si il inchide.
-Rosen, Whitmore, Hallom si Miller aveti 2.Si buna dispozitie i se citea iar pe fata.
Holl, Ayla care pana acum se furisase si deschise geamurile, Dustin, Harris si cu mine ne-am ridicat, cu stil, as putea spune.Am sarit pe geam.Norocul nostru ca aveam clasa la parter.
Am inceput sa marsaluim penlanga geam ca niste soldatei cantandu-ne imnum:
-Duri-ru-ri-ri-rum na na , te dam dracu, na na na, spre amuzamentul tuturor.
Mi-am incalcat iar promisiunea.Se pare ca nu se va schimba nimic nici anul asta, cu privire la Moore.
Mai aveam 2 ore de ziua de azi, de la care am preferat sa plecam.Deobicei cand plecam de la ore ori mergeam la cafeneaua de langa liceu, ori la locul nostru secret.Mhm...avem un loc secret.Liceul nostru se afla langa o padure, iar in clasa a 9-a, la prima noastra chiuleala ne-am aventurat in adancurile ei si am descoperit un luminis micut.In mijlocul sau se afla un arbore destul de mare, la umbrs caruia ne adaposteam de ploaie.Vara ne tinea umbra,ne-am scrijelit chiar si initialele pe el, prostesc, nu?Acesta este locul nostru secret.
-Cum la cafenea nu putem merge pentru ca este aglomerta rau, haideti la un film! propuse Ayla.
-Duce-ti-va voi, eu si Allison avem putina treaba pe acasa, o aud spre surprinderea mea pe Holl.
-Am...nimic ciudat, dar parca noi stateam mereu impreuna, tineti minte? zise putin idignat Dustin.
-E ceva ce nu necesita amanare, Dustin.Treburi de familie, ii raspunse calma Holl.Ne vedem la noi acasa la 5 ca sa ne ajutati cu bagajele,daca doriti, evident.
-O sa fim acolo, zambi Ayla.
Ayla este o fata vesela, iti da o stare de bine.Bruneta tunsa scurt scurt pe o parte, minion de 1.60.Pe cat de mica pe atat de ambitioasa.Falcutele pistruiate ca de veverita ii confera un aer copilaros imbinandu-se perfect cu pozitivitatea si veselia ei.
CITEȘTI
Jurbale
Teen FictionEste prima carte pe care o scriu.Dau tot ce e mai bun din mine si muncesc pentru voi si sper ca aceasta carte sa se ridice la nivelul asteptarilor. Doua verisoare,Allison Rosen si Holland Whitmore, ramase de mici in grija bunicii.Ele sunt trimise in...