Thank you sa pag basa sa story @MarkAnthonyDelaCr385 nakatawa ko sa imong mga comment hahahhahaha.
Sa tanang nag basa, salamat og i love you :*
------------------------------------------------------------------------------
REI'S POV
"Hoy Rei! kanina kapa hinahanap ni ma'am, diba kanina kapa umalis? huh. hoy! teka! umiiyak kaba?"
Gi hug nako deritso si Cai, Grabe! sakit gud.
Lain kaayo sa feeling ma betray.
Gi saligan nako siya, akong mga secrets kay akong gi share sa iya. Oo, gi doubt nako siya at first pero kadugayan ni salig najud ko sa iya, as in 100% salig. TAMA PA LAGI KO BA! MURAG NAA JUY SOMETHING SA SUGOD PALANG NA PAG DUOL NIYA!!!! TANGA PUD KAYKO, SALIG DAYON!
Sakit na himuon kang pustahanan. Nanindog gud akong balahibo pag dungog nako unsa ang pusta. Tinuod pud diay ang ing ani na mga pang hitabo no? abi nakog sa mga movies, dramas, story og wattpad raning ing ani.
"Hoy! napano ka?!"
"Cai, Samahan mo ako."
"Huh? saan? may klase pa tayo."
"Sige ako nalang."
"Nangunsensya pa oh. tara! maiiwan ba naman kita na ganyan tss."
Naglisod pamig gawas kay dili mi pa gawson sa guard kay oras daw sa klase.
"Guard ano kasi, ahhh.. may namatay, kailangan na naming umalis, kita mo namang mugto na ang mata niya oh." -Cai
Nag duha duha pa si Guard pero pag kadugayan nadala na.
At first dili musugot si Cai na ako mag drive sa akong car kay basi ma unsa daw ko, emotional daw baya kay ko karon pero ana ko niya na dapat dili mabilin iyang sakyanan kay basi di sya maka uli.
Naa man karon sa Arizona si dad og kuya, niya naa man pud koy susi sa condo ni kuya maong didto mi muadto. Dili ko gusto muolig balay.
*Calling aaa. Dad*
"Hello nak?"
"Dad"
"Oh? unsa man? "
"Dad ipa cancel nalang ang kasal."
"Huh? ngano? gi unsa ka ni Dave?!"
"Wala man. Dili man pud ko niya gusto dad, dili nalang nato ipugos T_T"
Kay basig kung ipugos pa nato ni, Pasakitan lang ko niya.
"Sure najud ka sa imong desisyon nak?"
"Oo Dad, Sa condo sako ni kuya mag stay."
"Muoli ko karon."
"Ayaw na Dad, kabalo ko busy kaayo mo ni Kuya dira."
"*Sigh* Okay lang man imong kuya mabilin diri."
"Luoy pud, siya ra isa dira. Okay lang lagi ko Dad, Promise!" T_T
"Sige, Muoli mi sunod ugma, dalion namo ni diri. Mag storya ta ninyo pag uli namo."
"Okay dad, love you."
"Love you too."
*tooot*.... *tooot*.... *tooot*...
Pag abot namo sa condo, daghaaaaaaan na kaayog pangutana si Cai, Hapit na siya masuko.
"Si Dave og Jonathan."
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA