День народження!!!!!!

2.4K 151 4
                                    

*****Бетті*****
Я прокинулась від того ,що мене щось лоскотало,а точніше -волосся Ноеля. Я трохи привідкрила очі. Він пильно розглядав мене нависнувши наді мною.
-З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯЯЯЯ!,-прокричав кароокий. Він заключив мене в свої обійми,так,що мені забракло повітря.
-Задушиш.-ледве прошипіла я .-І,дякую.
-Я для тебе щось приготував. Не в сенсі їжу,бо сніданок готуєш ти,а подарунок.
-Коли ти успів?-я потягнулась.
-Ноель Канн завжди все успіває .
-Невже
-Ага,підіймайся.
Коли я припіднялась,побачила величезну білу коробку з чорним бантом на ній.
-Це мені?
-Ага,відкривай швидше бо у нас сьогодні плани.
Я підійшла до подарунка і відкрила коробку ,з якої в мить повилітали гелеві кульки.
-Ого,-лиш успіла промовити я
В коробці я побачила великий букет моїх улюблених троянд. Взявши їх я побачила сережки ,які лежали на сукні. Я була в абсолютному шоці.
-Дякуююю,дякую,дякую..-я застрибнула на нього.
-Мала,це ще не все. Є ще один подарунок ,який ше не доїхав.
-Мммм,-я поцілувала його.-Які плани на сьогодні.
-Одягай сукню і спускайся вниз.

Який подарунок може бути кращим? Дивний цей Ной,для щастя мені потрібний тільки він

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Який подарунок може бути кращим? Дивний цей Ной,для щастя мені потрібний тільки він. З цими думками я збиралася щоб спуститися вниз .Взагалі-то я ніколи не любила святкувати своє день народження. Та раз вже Ной щось придумав, то нехай так буде. Я розумію що він хоче зробити мені щось приємне.

*****Ной*****
Я спустився вниз, тут всі наші,я ,Фред ,Єва,Люк ,Сем і Ізабель. Ми почекали декілька хвилин і тут спускається вона- королева свята. Ця сукня їй нереально личить.
-Нічого собі.-сказав Сем.
-Підніми щелепу ,Лівстон, вона моя.
-Чууувак,тобі повезло.
1-й поверх був прикрашений кольоровими кульками і готовий до вечірки. Бетті була у захваті від побаченого.
-З днем народження,днем,коли збуваються мрії.-Хором викрикнули ми і Сем з Люком стрільнули хлопавками.
*****Бетті*****
-Як приємно,-запищала я
До мене почали підходити гості і вітати. Дехто навіть шокер подарував .Ого.Звичайно,це було класно,але мені був цікавий сюрприз Ноеля.
Вечірка почалася. Тут було ,напевне ,пів школи. Всі веселились і танцювали.
На імпровізовану сцену вийшов Люк з мікрофоном. Він почав співати пісню Imagine. Так,він дуже гарно впівав .Ми підхопили.
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you will join us
And the world will be as one.
Тут мені подзвонив батько і я відійшла.
-Привіт,татусь
-Привіт,привіт,ми тут з мамою вітаємо тебе з днем народження.
-Дякую вам,привіт, мам.
-Пам'ятаєш,ти мені розповідала про свою мрію
-Ну,тато,це ж секрет.
-Уже ні .Ми з мамою даруємо тоді мережу моїх готелів.
-ЩО?Тато,ти с...серйозно?
-Абсолютно.
-Не знаю що казати,дякуююююю,-запищала я.
-Нема за що ,доню,ще раз з днем народження,ми любимо тебе.
-Дякую,і я вас.
***
-Господи ,Бетті ,що сталось,ми чули крик,чому ти плачеш?-До мене підбігли Єва ,Ной і Люк з Ізабель.
-Це сльози радості,батько передав мені мережу готелів.
-Ого.-Хором сказали вони.
-Ми так раді за тебе.-вигукнула Єва і обійняла мене
На сцену вийшов Ноель.
-Всім увага! Я хочу подарувати нашій іменинниці ще один подарунок.
Всі почали плескати і вигукувати.
-Мала ,закрий очі,-сказав Ноель
Я відчула ,як через кілька секунд до мене підійшов Ноель.
-Відкривай
Я стояла в шоці
-Це...це ЛАБРАДООООООР?
-Так
-Божечки
У Ноеля на руках красувався маленький песик білого кольору з блакитними очима. Цей красень одразу припав мені до душі.

Кароокий🖤👁Where stories live. Discover now