#18

3.5K 121 11
                                    

POV Rebecca

Ik zwaai tot dat ik Nina niet mee zie. Ik zucht. Ik voel een arm om me schouder en kijk op. 'Ga je mee?' vraagt Zayn. Ik knik en we lopen weg. Ik heb geen zin in praten. Het liefste was ik nu met Nina mee gegaan. Terug naar Nederland. Terug naar Oma. Terug naar mijn vrienden. Weg van Harry. Maar dat kan ik niet. Ik kan het wel maar ik wil niet weg bij Zayn, Perrie, Niall, Lisanne, Liam, Laura, Louis, Kim, Selma, Roos, Milan en Nick. Ik heb nu hier en leven. Ook nog wel in Nederland. Maar dit is nu mijn leven. Ik word uit me gedachten gehaald door een gillende fan. Ik kijk om me heen en zie dat Zayn en ik achteraan lopen.

'OMG..' Nu gaat het zo als altijd. Eerst zijn ze in shock. Dan vertellen ze hoeveel ze van hun houden. Dan vragen ze om een foto, handtekening en een follow op Twitter. Als de jongens dat gegeven hebben en/of opgeschreven hebben. Vertellen ze weer hoeveel ze van hun houden en lopen dan weg. Ze zijn zo voorspelbaar

Dus zoals ik had gezegd. Is het groepje van 3 meiden helemaal in shock. De jongens lopen naar hun toe en de meiden en Selma, Roos, Nick en Milan lopen naar de auto. Ik ga vermoeit op een stoel zitten en kijk naar de meiden en de jongens. Je denkt nu vast: Waarom ga je niet me de rest mee? Nou ik heb dus geen zin in Valentina. Want ja die was ook mee! Happy me! Ik ga wat meer onderuit gezakt in de stoel zitten en merk dat er een klein meisje van ongeveer 6 naast me is komen zitten. 'Hoi' zeg ik. Ze kijkt me verlegen aan. 'Wat doe jij hier?' vraag ik lief. 'Ik wacht op mijn zussen.' antwoord ze en wijst naar de 3 meiden die bij de jongens staan. 'Zijn ze erge fans?' vraag ik. 'Te erg voor woorden.' zegt het meisje lachend. Ik zie dat haar zussen afscheid nemen van de jongens en zie ze onze kant oplopen. 'Heei, ga je mee Lisa? vraagt 1 van de 3 meiden. Ik zie dat ze naar mij kijken en ze kijken verbaast. O leuk fangirl gedoe. Ik neem een foto met ze een neem dan afscheid van ze. Ze lopen weg. Maar het kleine meisje dat blijkbaar Lisa heet komt weer naar me toe rennen. 'Ik wou even zeggen. Dat je het super doet. Harry is gewoon een stom mens. Blijf sterk!' zeg geeft me een knuffel en rent dan weer naar haar zussen.

Ik en de jongens lopen ondertussen het vliegveld uit. Iedereen stap in en Liam gaat achter het stuur. Ik wil ook in stappen maar Harry pakt me vast bij zijn arm. 'Rebecca?' vraagt hij smekend. 'Nee' ik trek me los en ga in de auto zitten. Ik pak mijn mobiel en tweet.

Het was leuk je te ontmoeten en bedankje voor je steun, Lisa xx

Dat heeft ze wel verdient. Ik kijk nog even rond op Twitter en ineens word ik veel gelinkt samen met Harry wat is dit? Ik ga naar zijn tweets en zie zijn laatste tweet:

Laat het me uitleggen!

Ik kijk boos naar Harry die naast me zit en ik begin een nieuw tweet te maken.

Nee, ik hoef het niet te weten!

Ik tweet de tweet en krijg gelijk reacties. Ik kijk naar Harry en zie dat hij druk aan het typen is. Ik ga naar mijn start pagina en zie dat Harry weer getweet heeft.  Ik klik erop en begin de tweet te lezen:

Het zit anders dan je denkt. Laat het me uitleggen!

Boos reageer ik zonder hem te linken maar hij weet zelf ook wel dat de tweet voor hem is.

Nee is nee! Stop gewoon dit heeft geen nut.

Boos leg ik mijn telefoon weg en merk dat we bijna thuis zijn. Als we thuis zijn. Gooi ik de auto deur open en ren ik naar de voordeur. Ik bel aan en Perrie doet open. Ze wil wat zeggen maar ik ren gelijk naar boven naar mijn kamer. Ik ga op bed liggen en begin te huilen. Waarom? Waarom? Waarom gebeurt mij dit altijd? Ik verlies mijn ouder, Ik verlies Harry. Mijn broer is vaak weg. Ik laat mijn beste vriendin achter. Ik laat mijn Oma achter. Maak ik eindelijk nieuwe vrienden mag ik niet meer met ze omgaan en krijg ik nep vriendinnen. Wat heb ik voor leven? Ik begin nog harder te huilen. PING. Ik kijk op en zie mijn mobiel oplichten. Ik pak mijn telefoon en klik op het bericht.

Hallo Rebecca,

We moeten je spreken! Morgen uit school naar het kantoor. Zie je dan.

Groetjes Simon.

Ik zucht. Ik stap op en pak mijn pyjama. Ik loop naar de bad kamer. Ik ga douche en daarna doe ik me pyjama aan en haal ik mijn make-up eraf. Ik poets me tanden en ga slapen. Hopelijk word morgen beter dan vandaag.

*Volgende Morgen*

'Rebecca word je wakker.' Ik draai me om. 'Rebecca het is je laatste dag school, daarna heb je 3 weken vrij voor het leren voor je examen.' Ik draai me om en kijk in de ogen van Zayn. 'Moet ik naar school?' vraag ik met mijn ochtendstem. 'Rebecca, kom je bed uit.' zegt Zayn een beetje geïrriteerd. 'Jaja' mopper ik. Zayn staat op en loop naar de deur. 'Beneden heb ik ontbijt voor je en ik breng je naar school. Daarna gaan we samen naar Simon.' Zegt hij en loopt de deur uit.  

Ik pak een kleren (Zie zijkant) en loop naar de badkamer. Ik doe me kleren aan en doe mijn make-up. Als ik klaar ben loop ik naar beneden waar Zayn al zit. Ik eet het ontbijt op wat al klaar stond en loop naar boven. Ik poets mijn tanden en doe me boeken in me tas die ik nodig heb. Ik loop weer naar beneden. Ik doe mijn zwarte allstars aan en wacht op Zayn.

Zayn zet me af bij school ik geef hem een knuffel en loop de school binnen. Ik loop naar Selma, Roos, Nick en Milan. Ik geef ze een knuffel. 'Na school naar Starbucks?' vraagt Nick. Ik schut nee. 'Hoezo niet?' vraagt Milan. 'Ik moet naar Simon' en ik zucht. 'Voor wat?' vraagt Roos. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee' 'o' komt er uit Selma's mond. 'Anders komen jullie bij mij eten vanavond? Ik heb geen zin in al die stelletjes' zeg ik. Iedereen stemt in.

TRING. Mooi dat was de laatste bel. Nu drie weken vrij en dan examen. Samen met Roos en Selma loop ik naar mijn kluisje. Ik doe mijn boeken in me tas en loop naar buiten. Ik zwaai nog even naar Nick en Milan die voorbij komen lopen en loop dan naar Zayn.

Zayn pakkerd de auto en we stappen uit. 'Klaar voor?' vraagt hij. Ik knik. We lopen naar binnen en ik meld me bij de balie. Zayn wacht in de wachtkamer en ik loop naar binnen.

'Hoi Rebecca, goed dat je er bent.' zegt Simon blij. Ik knik. Ik ga tegen over hem aan het bureau zitten en hij begint te praten. 'Je vrienden komen de laatste tijd steeds minder in het nieuws. Dat is mooi maar toch vragen sommige mensen zich af waarom je niet meer met hun omgaat. Wij hebben hier al wat op bedacht en hebben het ook al tegen de paparazzi gezegd. Ik wou je dat even melden. Dat je er even af weet. Als er veder niks is kan je gaan' Ik knik. Ik sta op en geef Simon een had en loop naar Zayn. We lopen naar buiten naar de auto en vertrekken naar huis.

*19:00*

We zijn net klaar met eten. Selma, Roos, Nick en Milan zijn er al. We ruimen de tafel af en lopen naar de woonkamer. Laura, Lisanne, Kim en Perrie zitten al tv te kijken. We gaan erbij zitten. We kijken star-update.

"Twitter werd gisteren overspoelt door reacties op de tweets van Rebecca Malik en Harry Styles. Harry wilde het zusje van bandlid Zayn Malik iets uitleggen maar Rebecca was het hier niet mee eens. Harry begon met de tweet '' Laat het me uitleggen!''  waar Rebecca al snel op reageerde met '' Nee, ik hoef het niet te weten!''  Harry gaf de moet niet op een tweet vervolgens '' Het zit anders dan je denkt. Laat het me uitleggen!''  Rebecca was het zat en tweet: ''Nee is nee! Stop gewoon dit heeft geen nut.''  Wat hier aan de hand is weet niemand! ''

Geïrriteerd kijk ik naar Harry. Hij zucht. Ik richt me weer op de tv.

''Rebecca is de laatst tijd veel gespot met modellen Lotte, Myrthe en Suzanne. Maar iedereen vraagt zich nu af: wat is er gebeurt met haar andere vriendinnen. We vroegen het aan het management. Die reageerde dit:  'Het klopt dat Rebecca de laatste tijd meer met Lotte, Myrthe en Suzanne omgaat. Dit komt omdat Rebecca achter iets is gekomen wat niemand bepaald leuk vind. Ze is er achter gekomen dat haar oude vrienden alleen maar om haar gaven omdat ze het zusje is van Zayn Malik. Rebecca zit in een moeilijke tijd en we hopen dat u haar met rust laat.'' 

WAT?!?!

--------------------------

nieuw stuk!

Hoe zullen Selma, Roos, Nick en Milan hier op reageren?

Laat achter in de comment wat je denk!

vergeet niet een vote achter te laten.

xzaynpou

Sis of Zayn Malik (with one direction) NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu