Capitolul 13

15 1 0
                                    

1 ianuarie 2017. Un nou inceput. Un nou an care urmeaza a fi incarcat cu multe amintiri. Placute sau...mai putin placute? La dracu, neplacute! Ce ma tot invart in jurul degetului? 

Dupa noaptea petrecuta pe Skype cu Blake eram foarte obosita si, desigur, cu niste cearcane de toata frumusetea. Dimineata, i-am dat mesaj si nu i-a venit sa creada nici lui, nici mie. 

Eu: "Buna dimineata"

El: "Neata, iubire. Ce faci?"

Eu: "Nu prea bine. Sunt foarte obosita:<"

El: "Si eu. Ma doare capul. Mai ales ca am si baut aseara si am si vomitat."

Eu: "Norocul meu ca nu am baut. Auzi...trebuie sa-ti zic ceva"

El: "Spune, bae" 

Si ca orice alta iubita obisnuita i-am facut un ditamai romanul cu ce am pe suflet. O sa incerc sa fac rezumat. 

Eu: "Blake...M-am gandit bine si cred ca vreau sa ne despartim. Stiu ca este brusc, dar, pur si simplu, simt cum inima nu-mi mai bate pentru tine, ca nu mai am sentimente pentru tine. Nu ma intelege gresit, te iubesc enorm, dar cred ca mai mult ca prieten. Nici eu nu stiu exact ce simt. Dar stiu ce vreau. Sa ne despartim. Vreau neaparat sa ramanem prieteni si sa nu se termine totul asa urat si deodata. Tu nu ai facut nimic gresit, eu sunt de vina. Ca nu te merit si tu meriti ceva muuuuult mai bun. Te ador, esti minunat, nu uita asta!"

Imi daduse seen. Acum e acum. 

El : "Poftim?"

Eu:"..."

El: "Te rog, nu-mi face asta..."

Eu: "Ce vrei sa fac daca asta simt?"

El: " Nu...NU, GABRIELA"

Eu: "Te asigur eu ca am fost foarte sincera in mesajul de mai sus. Te rog acum eu sa accepti prietenia."

El: "Gabi...zi-mi ca e o gluma proasta toata asta si tu nu vrei o despartire..."

Eu: "Ma tem ca nu"

El: "DAR CE TI-AM FACUT? CE TI-AM MAI FACUT? ZI-MI!

Eu: "Ti-am zis ca nimic, Blake...Doar ca nu pot sa stau cu cineva intr-o relatie cu gandul ca nu-l iubesc. Preferi asta? Sa te sarut si sa nu ma implic? Din niciun punct de vedere?"

El: "Nu inteleg...Inseamna ca am facut ceva de te-am determinat sa ajungi la concluzia ca nu ma mai iubesti. Ca de obicei, sunt un prost. "

Eu: " Ba nu, nu esti !" 

El: "Ba da, sunt"

Eu: " BA NU !" 

El: "Atunci de ce suntem pe cale sa nu mai fim impreuna? Hm? Raspunde la asta? De ce? Ca sunt prea bun? Lasa vrajelile astea, Gabriela" 

Si avea dreptate pentru ca faza asta cu prietenia dupa despartire sau ca te desparti de acea persoana pe motiv ca merita ceva mai bun sunt niste adevarate minciuni si prostii. Dar le-am spus. Si le regret, ca multe alte lucruri din trecutul meu. Dar nu ai ce sa faci, cu totii ne aducem aminte de cat de idioti eram intr-un timp. Eu dupa ce ca eram o idioata, eram si de neinteles. Cu o seara inainte ii ziceam ca il iubesc si urmatoarea zi, buf, despartire. 

Eu: "Pentru ca asta simt. Te rog, nu vreau sa ma cert cu tine"

El: "Crezi ca ne putem desparti fara o cearta?"

Eu: "Da" 

El: "Esti nebuna, fato! Ti-a pasat vreodata de mine?"

Eu: "Tu glumesti?"

RealWhere stories live. Discover now