Julie POV /:
Isac og guttene sto i kjøkkenet. Jeg gikk forsiktig ned.
" God morgen Babe! " Sa Isac og strakk ut armen. Jeg gikk mot han og han la armen rundt livet mitt og dro meg tett inntil han og kysset meg panna.
" God morgen " sa jeg og smilte.
" Mornings! Sovet godt? " sa Lasse.
" Ja på en måtte " sa jeg.
Isac strøk hånda si langsomt og godt på ryggen min mens jeg hadde hodet mitt lent på brystet hans.
" Så hva planlegger dere? " spurte jeg guttene.
" Nei er jo danus bursdag idag så vi bare planlegger hva vi trenger osv " sa Isac.
" Nei sant det! Gratulerer med dagen danu! " sa jeg og klemte han.
" Tusen takk Julie " sa han å klemte godt tilbake.
Jeg trakk meg og stelte meg ved Isac Isac han la hånda på livet mitt igjen." Så da drar jeg på butikken " sa Lasse.
" Jeg blir med! " sa Danu.
" Eh danu det er bursdagen din? " sa Isac.
" Som liten pleide jeg å alltid bli med foreldrene mine å kjøpe ting til min bursdag! Hallo jeg kan ikke ha noe av ting jeg ikke liker " sa danu.
" Okei bro! " sa Lasse.
" For en kresen perfeksjonist " sa Isac og lo mens han ristet på hodet.
" ses! " sa Lasse og danu.
" ses " sa jeg og Isac før de forsvant ut døra.
" si fra vis dere trenger min hjelp! Jeg hjelper gjærne! " ropte jeg etter dem.
" Takk Julie! " sa danu før de forsvant ut døra.
" da er det bare deg og meg " sa Isac og klemte meg.
Jeg klemte han tilbake.
Han lente meg til spisebordet. Jeg satte meg på den. Han sto foran meg med hendene på hoftene mine mens mine var rundt nakken hans.
Vi kose egentlig bare av hverandres nærkontakt.
Jeg strøk han på brystet nakken halsen og kinnet.
Jeg lente meg mot han.
han trakk seg " du... du føler deg vell komfortabel med det eller skal vi vente til du er klar? " spurte Isac.
" Babe med deg er jeg komfortabel uansett hvor og når. Jeg er så glad for at du tenker så mye på hvordan jeg har det og passer på meg. " sa jeg.
" Alt for deg " sa han og smilte.
Vi lente oss mot hverandre og leppene traff. Vi kysset i takt. Han la den ene hånda på det ene kinnet mitt og det andre på hofta mi.
Kyssing gikk fort over til klining med tunge.
Med Isac så føltes det som om jeg klarer ikke å beskrive følelsen en gang han gjør live litt til at det er verdt å leve! Ah jeg elsker han.Han løftet meg opp og gikk mot sofaen. Han la meg ned i den og la seg over meg. Vi fortsatte å kline.
Han kysset nedover Halsen. Jeg lunket øynene og nøt det.Mere?
YOU ARE READING
Cruise Crush 2
RomanceGamle hendelser kommer tilbake når han flytter inn i huset ved siden av! Hvordan skal dette gå nå? NB: inneholder vold, seksuelle ordbruk, grovt ordbruk