Hayattan kareler..

21 3 0
                                    

Üniversite hayatı 1. Sınıfı okuduktan bitmişti benim için artık hayatı beni bekliyordu ve sorumluluklarım artmaya başlamıştı aileme yardım etmem gerekiyor. Bir yandan da girdiğim polislik sınavında yedeklere kalmıştım yedekler sayfası kapatıldı ama Allah kurban olduğum işte bi kapıyı kapatıp öbürünü açıyor. Arkadaşlar size tavsiyem hayallerinizin peşinden koşun ben çocukluğumdan beri polis olmayı istedim ve hayla peşinden gidiyorum. Rabbim nasip ederse inşallah hayalim 2 aya kalmadan gerçek olcak. Keşke bu sevincimi paylaşacağım insanlar olsa yanımda. Aslında var şimdi aile dicekseniz aile hariç arkadaşlarım sözde olan arkadaşlarım işine düştüğünde arayan bi nasılsını çok gören arkadaşlarım onlar gerekmiyor benim yanımda kardeşim dediğim kan bağımız olmasa bile kardeşim dediğim 2 kardeşim var Rabbim onları başımdan eksik etmesin sağolsunlar her daim yanımda oldular iyi günümde kötü günümde hep yanımdalar. Ben bi yola çıktım ve bu yolda sağlam adımlar atmam lazım. Sağlam adım atabilmek için de yanında en fazla 2 tane desteğin olmalı benim var çok şükür hayat bana çok şey öğretti kime güvenip kime güvenmicemi, kimle aynı kaptan yemek yiyip yemicemi, kime dost kime düşman dicemi ve kime kendini emanet edebilceni gösterdi. Çok şükür eskisi gibi değilim aman şu üzülür bunu yapma, aman bu kırılır bunu deme ben onlar üzülmesin kırılmasın diye çok ezildim. Sağolsun çevrem,  arkadaşlarım ve sevdiğim insanlar bana çok şey öğretti özelliklede yaşadığım hayat bana çok şey öğretti. Hayatı dolu dolu yaşayın herşeyi başkası için değil kendin nasıl istersen öyle yaşa karşındaki sana ne derse desin ben buyum diyebilin. Bol bol dua edin Allah'ın adını her daim zikredin zorlukta değil sadece her zaman mutluyken bile bilin ki siz mutlu oluyorsanız Allah c.c sayesinde. Dediğim gibi Yüce Rabbim bi kapıyı kapatıp bi kapıyı açar. Sabretmek ne kadar güzel bişey istediğin bişey eğerki geç oluyorsa güzelleştiği için gecikir. Allah yar ve yardımcınız olsun Allah a emanet olun. .

MUTLULUĞUN FORMÜLÜ DUA'DIR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin