"HARRY"
Ik ren naar hem toe en ga op het natte gras zitten. Zijn ogen zijn gesloten. "harry..." huil ik. Ik pak mijn mobiel en wil 112 bellen, opeens beweegt Harry en hij schud zijn hoofd. "niet.. doen" zegt hij met moeite. "Wat moet ik dan doen" huil ik. Hij pakt mijn hand en staat op. Zijn gezicht is bebloed. Ik ondersteun hem en we lopen rustig naar binnen.
Hij gaat op de bank liggen, ik pak een deken en leg die over hem heen. Dan pak ik een icepack en een washandje. De icepack leg ik op zijn hoofd en met het washandje maak ik de wond op zijn achterhoofd schoon. "We moeten echt naar het ziekenhuis" zeg ik. Hij zucht en geeft even later toe.
_______________________
"De wond is gehecht" zegt de dokter tegen me. Ik knik en ga op de stoel in de wachtkamer zitten. Harry komt een deur uitgelopen en rent naar me toe. Ik geef hem een knuffel en hij troost me. De tranen stromen over mijn wangen, hij is bond en blauw. "Als we straks thuis zijn leg je me alles uit hè" fluister ik streng. Hij knikt.
We worden thuisgebracht door de taxi.
Aan de ene kant ben ik best boos op hem dat hij toch is gegaan, want dit kon hij verwachten maar aan de andere kant vind ik het ook super zielig dat hij nu gewond is en dat door zijn 'vriend'.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Harry die door het opstapje valt. We beginnen allebei heel hard te lachen.
Ik help hem op de bank en zeg: "Leg uit, er is meer aan de hand hè.."
Harry knikt en begint te praten "Louis was wel echt een vriend van me, alleen het verhaal van de auto was niet waar.. Louis had drugs, en ik wouw ook wel wat alleen .. De politie snapte me en al de wiet van Louis is weggehaald en ik heb het hem nooit terug betaald..." de tranen springen in zijn ogen. "Dus.. je gebruikte drugs?" zeg ik ongeloofwaardig. Hij knikt maar zegt dan snel: "Heel lang geleden en dat doe ik nu echt nooit meer" ik geef hem een knuffel ...
"Kom, je moet naar bed. Anders mis je school nog." zegt hij alsof hij mijn vader is. Ik lach en loop met hem naar boven. Ik trek de pyjama aan en ga in bed liggen.
Even later staat Harry in de deuropening en hij zegt: "EUUHH FOUT, verkeerde bed" ik begin te lachen en stap uit bed. Hij tilt me op en neemt me mee naar zijn kamer. Ik ga op bed liggen en kruip snel onder de lekker warme, naar Harry ruikende, dekens. Hij glimlacht en komt naast me liggen. Ik pak zijn hand en hou hem tegen mijn wang. "Tessa, ondanks mijn verleden hoef je echt niet bang te zijn dat ik zoiets weer doe, of bij jou hè.." fluistert hij plots. Ik knik en lig tegen hem aan. Weer voel ik het .. Hij bloost en draait zich om zodat hij recht op zijn rug ligt. Ik begin te lachen en ga ook zo liggen.
"Ik hou van je Harry" "Ik ook van jou schatje.."
JE LEEST
Verboden Liefde ft Harry Styles
FanfictionMijn ouders zijn al zeven jaar gescheiden maar ik kan er niet overheen komen. Steeds als mijn moeder een date heeft flip ik helemaal uit. Maar ik zal mezelf wel eerst even voorstellen. Hoi, mijn naam is Tessa. Ik ben 16 en enigskind. Ik heb lang zw...