Capitolul 51 - Doctorul Patrick

494 11 7
                                    

Incerc sa imi dau seama ce tocmai a spus. Ma uit la el mirata dar nu zic nimic. Nu stiu ce sa zic..

"- Zi ceva! M-am săturat ca tacerea ta sa urle. " zice el apropiindu-se mai mult de mine. Mă uitam in continuare la el fara sa zic nimic. Voiam sa zic ceva, sa il iau in brate si sa-l sarut, sa ii spun cat de mult il iubesc si niciodata n-am incetat sa o fac, dar ceva ma oprea. Nu stiu ce exact. Dar nu puteam sa zic sau sa fac ceva. Stateam nemiscata privindu-l . "Stiam eu ca nu trebuia sa zic toate astea. Poti sa uiti tot ce am zis. " spune el sec si se indeparteaza.

"- Nu! Macar acum nu pleca!" Tip eu. De unde atata putere? Acum mai puțin de un minut nu puteam sa zic un cuvant iar acum tip. Nici dracu' nu ma mai înțelege. El se întoarce si il vad ca se apropie de mine. In acel moment il iau in brate, bucurându-mă cat pot de acest moment. El imi
raspunde la îmbrățișare si stam asa vreo cateva minute. Dupa ce ne desprindem din imbratisare ii zic :

"- Te iubesc! Nu uita asta! "

"- Si eu te iubesc, iubito!" Zice el luandu-mi mana intr-a lui . Cand a spus ca ma iubeste un fior mi-a strabatut intreg corpul.

***** după 2 luni *****

Eu și Christian..ei bine..suntem din nou impreuna. Dupa ce mi-a zis ca ma iubește si eu i-am împărtășit același lucru mi-a propus ca pentru împăcare sa ma scoata la o intalnire. M-a dus la un restaurant luxos unde s-a luat de un ospatar pentru simplu fapt ca i s-a parut ca s-a uitat la decolteul meu. Dupa aceea a urmat a doua intalnire..dar de data aceasta a închiriat un restaurant in care eram doar noi doi. A fost romantic. Pana acum Christian nu a lasat latura sa de romantic incurabil la vedere, nici nu știam că are una. In zilele următoare am fost in Grecia, la mare cu prietenii nostri, unde ne-am distrat pe cinste.

Mă bucur că totul s-a întors la normal. Cu toate că încă nu exista zi în care să nu-mi amintesc ceea ce s-a întâmplat acum 2 săptămâni. Toata faza cu așa zisă prietenă a mea, Brianna.
Nu pot sa uit ce mi-a zis, ce am vazut...
Sper doar că cu timpul sa uit tot din aceea zi. Sper..
Christian n-a deschis deloc subiectul acesta, dar sunt sigura ca si el e de parere ca trebuie să discutăm despre asta.

Acum il aștept pe el să mergem la doctor sa vedem care este starea fătului nostru. Imediat cum ii vad mașină parcand in fata casei mele, ies si eu pe usa si in mașină, el sărutându-mă . Eu ii raspund la sarut , el adâncindu-l. Faptul ca purtam o fusta nu mă ajuta deloc. Imi pune mana pe coapsa, urcand mai sus, dar mana mea l-a oprit.

"- Întârziem." Zic eu incet. Urasc hormonii astia din cauza sarcinii. Jur ca uneori imi e greu sa ma opresc, ca si acum de altfel. El oftă si pornește masina.

"- Mai știi intamplarea din club, in care ăla era curios de cum e sexul cu o gravida? " Mă intreaba el, eu aproband din cap. " Daca aveai numarul lui puteai sa imi dai sa ii explic eu cat de excitant e. " Zice el razand, eu ma uit la el mirata.

"- Misoginule." Ii zic eu. Recunosc că m-am cam rusinat putin. Nu inteleg de ce dar o fac mereu când zice ceva despre sexul cu mine. Probabil pentru ca stiu ca el a avut multe prietene cu beneficii mult mai experimentate decât mine.

"- Te-ai rușinat? Nu Cred! Iubire!" Zice el abtinandu-se sa nu rada. A oprit mașina pe dreapta si a oprit motorul si si-a întors privirea spre mine. " Nu te inteleg de ce iti este asa rusine din orice. Ti-e rusine sa stai goala in fata mea, cu toate că ne-am tras-o de multe ori, ti-e rusine sa facem dus împreună din același motiv. Te rusinezi mereu cand deschid subiectul despre cum e sexul cu tine.
Ce naiba , iubito? " zice el iar în tot acest timp eu ma jucam rușinata cu inelul de pe deget.

"-Pai..." incep eu sa zic. Imi iau aer in piept si continui . " stiu ca nu-s cea mai bună la capitolul asta, din contra, stau foarte prost . Tu cu celelalte ai facut mult mai mult. Poziții, sex oral, si poate si trio sau cine stie ce naiba. Mă simt prost stiind ca tu m-ai invatat tot ce stiu..adica mai nimic. Nu-s buna la acest capitol. Asta e. Mă accepti asa cum sunt daca nu..." termin eu cu ochii in lacrimi. El stergandu-mi-le.

"- Clar sarcina iti afectează si gândirea. " zice el râzând.

"- Eu plang aici si ma consum iar tu razi. Bine, in seara asta nu mai primesti absolut nimic, idiotule. " zic eu trăgându-mi nasul.

"- Iubito, stii si tu ca nu poti sa reziști, mai ales cu hormonii sarcinii. Ești minunată mereu, chiar si in pat. Stai linistită, eu trebuie sa fac totul, tu trebuie doar sa gemi . " zice el si porneste din nou masina.

"- Pai da, dar poate tu vrei si altceva. Nu stiu daca pot sa fac, nu stiu cum sa fac.." zic eu uitându-ma pe geamul mașinii.

"- M-ai innebunit. De cateva zile deschizi subiectul asta. Doamne, atat de animal mă crezi sa nu rezist fără oral sau ce naiba? Nu vreau nimic, nu din partea ta. Crede-mă că nu vreau sa te injosesc atat de tare incat să-ți propun eu. Dacă e vreodata sa vrei s-o faci, imi zici. Atâta tot. " zice el oftand.

Restul drumului niciunul dintre noi nu a scos niciun cuvânt.
Am ajuns si la doctorul Patrick. am asteptat pe scaunele de așteptare. Urmând ca el să îmi strige numele.
Christian m-a luat de mână și am intrat in cabinet. Imi sopteste la ureche :

"- Nu puteai si tu sa găsești un ginecolog femeie ? Nu, tu trebuia sa găsești unul de 30 de ani care iti face si ochi dulci. " îi dau cu cotul în stomac gen ' opreste-te ' .

"- Buna ziua, Alison si tatăl bebelușului. Vad ca micuțul a mai crescut. "
Zice el uitandu-se la burtica mea.

"- Da. A mai crescut. Dar imi cam da bătăi de cap. Nu este cam micuț încât să miste? " zic eu . Christian uitandu-se doar la doctor.

"- Nu e micuț. Are 4 luni si 3 zile. Sa vedem cum se simte. Intinde-te pe pat. " zile el facandu-mi cu mana semn spre patul pe care trebuia sa ma asez.

"- Așa zici la toate clientele?" Zice Christian eu uitându-ma urat la el. Doctorul zâmbind.

"- Domnule Blake, n-am vrut să sune vulgar, dar nu mi-aș permite . Stati linistit ca mă respect cu clientii. " .

După ce mi-am ridicat bluza si doctorul mi-a pus un gel pe burta, mi-am vazut ingerasul pe ecran.

"- Uitați. Aici este capul, mainile, picioarele, si..sexul nu prea se vede momentan. Ascultați bătăile inimii. " zice el.
Eu si Christian eram inmarmuriti. M-am uitat la el sa-i vad reactia. Înghițea in sec si uita acolo, pe ecran. Nu-i înțelegeam reactia..

M-am ridicat in șezut iar Christian se uita la mine atent, iar nu-l înțelegeam.

"- Scuzati-mi indraznirea dar sex ati mai facut de cand ati aflat ca o sa aveti un copilaș? " intreaba doctorul. Christian uitandu-se la el cam urat.

"- Nu vrei sa-ti spun si cate penetrari au fost? " intreaba Chris cu nesimțire.
Eu urmând să îmi dau o palmă mentală. Nu mai pot de rusine.

"- Am întrebat doar pentru ca asta afectează fătul. După al doilea trimestrul al sarcinii v-as sfatui sa o faceti cam o dată pe saptamana altfel o sa-l afecteze. Acum nu este nicio problema. " zice el.

După ce ne-a mai zis ca fătul nostru e sănătos și e totul bine. Mi-am cerut scuze in numele lui Christian cand am iesit din cabinet iar el a zis ca nu e nicio problema. Am iesit din clădire, urmând să ne urcam in masina.

"- Nu puteai sa te abtii? M-ai facut de rusine. " îi zic eu , punandu-mi centura de siguranță.

"- Nu, nu puteam sa ma abțin. " zice el pornind masina. Am ajuns acasa repede nefiind trafic.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum