Mutfağı topladıktan sonra Hee ji ile ji dwi sinemaya gideceklerini söylediler. Bende gitmek istedim ama onca zamandır görüşmüyorlardı birlikte yalnız takılsınlar dedim.
Onları geçirdikten sonra kendime bir kalem kağıt aldım ve değerli pazar günüm için yapılacaklar listesi hazırladım.
Yapılacaklar listesi
1.Bankaya gidip para çekmek (Parasız bir pazar günü çekilmez bence 😄)2. Kurs faaliyetleri binasına gidip dans etmeyi öğrenmek (1gün 1gündür eheh)
3.Ne zaman oynasam bir oyuncak bile kaldıramadığım aletten oyuncak kazanmak.
4.Akşam yemeği için lüks bir lokantada yemek yiyip instagram da fotosunu paylaşmak. (Hep yapmak istemişimdir.)
5. Ve son olarak bir clup A gidip hunharca dans edip eğlenmek.
Bir gün için güzel bir elbise seçmem gerekiyordu. Birkaç denemeden sonra dalgalı uzun kahverengi saçlarım, kırmızı mini pliseli eteğim, üstümde beyaz yarım askılı t-shirt ve ayağımda kırmızı converse lerimle evden çıktım.
İlk görev bankaydı. Bu yüzden bir taksi çağırıp meydana gitmesini söyledim. Meydana vardığımda parayı çektim ve kendimi tutamadım biraz alışveriş yaptım. Sonra az ilerisinde kurs binasının olduğunu gördüm ve içeri girdim. Dans kursu için bir erkek öğretmen varmış. Kapıyı açtım ve hocayla görüşmek için yanına gittim."şey..mm merhaba ben bir günlük için kursa geldim dans etmeyi öğrenmek istiyorum daha doğrusu biraz bugün için eğlence amaçlı."
" ah..bir gün içinde mi? Bu biraz zor olacak gibi ama yinede zevk alınır. "
Dedi ve hafif güldü,gülüşü mükemmeldi adamın ama haa." pardon isminiz neydi? "
" (adın)"
" Bir şey sorabilir miyim? Neden bir gün içinde yani gayet güzel dans ediyorsun bence devam etmelisin "
"Yapamam, yani bu hafta yeni işime başlıyorum. Çalıştığım şirket baya iyi bir yer işime odaklanmalıyım ve ayrıca bu benşm yapacaklar listem. Yani bundan sonra bir çok şey yapacağım. Bugünü güzel geçirmem lazım."
"Anladım, aslında bugün bende bu iş yerinden ayrılıyorum. Burdan tanışınuyoruz. Bugün için sıkılıyordum. Ah şey bugün yani eğer yalnızsan bu listendekileri beraber yapabilir miyiz?"
"bilmem ki? Mm olabilir aslında. Peki dans kursumuz bittiğine göre sıradaa oyuncak kazanmak var,bu arada adın neydi?"
"ah kusura bakma söylemeyi unutmuşum adım Jimin."
"memnun oldum jimin :)"
Jimin ne dediğimi pek anlamayana onu lunaparka götürdüm ve amacımızdan sapıp nerdeyse bütün oyuncaklara binmiştik. Vee oyuncak kazanma zamanı geldi işte.
Annyeonghaseyoo 💞 yb yarın inşallah gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan,Ter Ve Gözyaşı
FanfictionTaehyung un arkadaşları ve sizin yaşadığınız aksiyonlu ve bi o kadar gizemli aşk, heyecan, gerilimin olduğu aradığınız hikaye işte burda okurlarım 😄😍